Dat had ie ook al 2 a 3x schreeuwerig herhaald: "three days ago!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd bang. En terecht, denk ik... Maar ben benieuwd wanneer hij weg is gegaan & hoe lang hij gediend heeft
eet smakelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, de nasi is klaar, bord nu bij de computer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, de nasi hosni is klaar, bord nu bij de computer
Maar hoe lang heeft hij nou gediend dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat had ie ook al 2 a 3x schreeuwerig herhaald: "three days ago!"
ja okequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
"If your president is an actor, something's wrong!
Ik herhaal: poep, ventilator -> bukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: News reports that Mubarak has transferred power to Vice President Omar Suleiman
We zullen het zien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als ie tenminste nog in betrekkelijke rust van z'n oude dag wil genieten.
Ik weet wel dat ie gezegd heeft dat ie in Egypte wil sterven, maar dat was maar grootspraak denk ik.
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:quote:
Idd, ook op AJA gaan ze los. Arme NDP-mensen, dit zijn toch vooral de lagere rangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef deleriouz het volgende:
HAHAHAHAH op AJA en BBCA hoor je nu allemaal NDP'ers die bellen om te zeggen dat ze 'al daaaagen' de partij hebben verlaten
Borg != cyborgquote:
Ben je leraar dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe laat komt toespraak van Mubarak?
Moet naar ouderavond![]()
Hoop dat het na 21 uur is eigenlijk wel.
Wil wel live zien hoe het volk er op reageerd.
Uhm , wel hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:
[ afbeelding ]
AJE had het daar net over ... ff luisteren !quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat dan niet veel veranderd?
Het leger is sinds 1952 al aan de macht.
Heel erg vreedzaam ging het nou ook weer niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Refragmental het volgende:
Fuck yeah!!!!!
Het gaat eindelijk gebeuren!
Ik heb de afgelopen weken zo ontzettend veel respect gekregen voor de Egyptenaren.
Een dictator afzetten met behulp van een vreedzame demonstratie.
en deze wezens ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:
[ afbeelding ]
Nee, hun slogan is "Resistance is useless". Ken uw klassiekersquote:
Al die cy's ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Borg != cyborg
& nee, ben geen Trekkie
Moeten de daleks maar niet inbellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoera, jullie hebben Egypte weer aan aliens gekoppeld,
de aluhoedjes zouden trots op jullie zijn.
Nee joh, moet weer ff me kop op de scholen van me kids laten zien en weer even horen hoe goed ze het wel niet doenquote:
Facebook > Hyvesquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even stoppen over Egypte, we gaan het even hebben over ECHT nieuws.
Wat een rot regen he... Echt weer om Wie is de Mol te kijken. Heeft iemand van jullie een idee wie het kan zijn? Morgen lekker naar de huishoudbeurs. Mijn man zal wel naar de bouwbeurs gaan.
Hyves.![]()
![]()
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even stoppen over Egypte, we gaan het even hebben over ECHT nieuws.
Wat een rot regen he... Echt weer om Wie is de Mol te kijken. Heeft iemand van jullie een idee wie het kan zijn? Morgen lekker naar de huishoudbeurs. Mijn man zal wel naar de bouwbeurs gaan.
Hyves.![]()
![]()
Is mij nog te vroegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.
Nu mis ik STquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef raistlin6 het volgende:
Oke hoe ik het wel bedoelde dan:
"WE ARE THE BORG! RESISTANCE IS FUTILE"
Geen idee wat ze zeiden, luister nu naar AJA.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJE had het daar net over ... ff luisteren !
& daarmee het carpoolen van de PVV fractie een stuk makkelijker makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppen
Lees en lachquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.
Op zich niks mis mee. Maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppen
Eerst nog zien he! stapt het hele regime op of schuift Mubarak,Suleiman naar voren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Dat dus. Ook het leger moet je met wantrouwen benaderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
3arabawy
Ya shabab, keep up the pressure, we'll break the army ranks. The army generals r among our enemies. Young officers and soldiers r our allies
Nee, die zeggen "Resistance is useless":quote:
aaaa verdomme, je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hun slogan is "Resistance is useless". Ken uw klassiekers
Dat laatste daar worden ze echt niet blij van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eerst nog zien he! stapt het hele regime op of schuift Mubarak,Suleiman naar voren.
jajaja ik ben al op mijn fout gewezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, die zeggen "Resistance is useless":
Tuigdorpen bestaan al.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee. Maar dat is een andere discussie.
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
Dat denk ik ook. En blijft de demonstratie gewoon doorgaan totdat het hele regime is opgestapt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat laatste daar worden ze echt niet blij van.
Voor hun is sillyman een moeboe kloontje.
Verleidelijk om op in te gaan. Maar is te off topic, genoeg wilders in de wereld wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuigdorpen bestaan al.
Dat heten gevangenissen.
jammer dan, maar dan gaan ze gewoon door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef yavanna het volgende:
Als dit waar is is het eigenlijk non nieuws, niets veranderd dan.
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya reporter in Cairo: It is likely that Mubarak will not step down as President but will hand over all his authority to VP Suleiman
The fuck..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilders: Ban veelplegers naar 'tuigdorpen'
Lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Als het vanavond toch goed gaat verlopen, Mubarak weg en zijn volgelingen.
Trek ik een fles wijn open!
Die burgeroorlog vorige week inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.
Dat was ook mijn plan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Gevangenissen (aka hotel) ben ik tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuigdorpen bestaan al.
Dat heten gevangenissen.
Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
idem hier, toen die pro's steeds verder richting het plein kwamen voelde ik me echt oprecht klote. had zo te doen met de mensen op het plein.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed ideeligt hier nog 2 goeie Franse flessen rode
Proosten we erop en dan gaat die fles ook meteen leeg ook!
Inderdaad, zo vredig.. zo lang onderdruk. En dan worden aangevallen door thugs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
idem hier, toen die pro's steeds verder richting het plein kwamen voelde ik me echt oprecht klote. had zo te doen met de mensen op het plein.
was vooral voor de anderen , vertelde wat jij o.a. zei .. maarlama , gaat het al niet meer over ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Geen idee wat ze zeiden, luister nu naar AJA.
Volgens mij begint de live toespraak om 9 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
Hoe laat begint het? Ik zie nergens een tijd
Nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
Hoe laat begint het? Ik zie nergens een tijd
OHHHHHHHHHH IDEE!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.
Vakantie-meet @Tahrir volgend jaar zomerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.
Hoop he , moet nu gaat verplichtingen soms hequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef GasProblem het volgende:
[..]
Volgens mij begint de live toespraak om 9 uur Nederlandse tijd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Doe we @random mensen indelen als pro muba en anti muba en dan komen we ergens samen op een willekeurig plein in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |