why not ligt eraan wat het doel van militaire take over is. Als ze dat doen om eerlijke en vredige weg naar de verkiezingen dan is het een goede oplossing.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef rakotto het volgende:
Geen militaire ruleDaar wacht ik echt niet op en die mensen daar ook.
LOL ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
dat komt door die wasmand voor je ogen.
Vreugde! misschien gaan ze zo ook God is groot, en lang leve het spaghetti monster roepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
euhm waarom dat Allah is ahkbar nu, dat hebben ze de hele tijd niet gewild.
Ik bedoelde als het leger blijft en geen verkiezingen komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
why not ligt eraan wat het doel van militaire take over is. Als ze dat doen om eerlijke en vredige weg naar de verkiezingen dan is het een goede oplossing.
Ik denk dat het nu meer bedoeld is als een kreet van vreugdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
euhm waarom dat Allah ahkbar nu, dat hebben ze de hele tijd niet gewild.
Wanneer deden ze dat wel dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef yavanna het volgende:nobody seems to care abt curfew tonite!
Wel vaker geroepen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Daar gingen ze voor, maar op deze manier hebben we vanavond 80 miljoen op straat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.
(leek me wat overdreven)
Christenen zeggen dat ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Rustig rustig. We weten nog niets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
Wat een geweldig nieuws, laat het waar zijn!!
Hoezo? Ik roep ook de hele tijd GODVERDOMME!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |