quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef rakotto het volgende:
In SMS staat: We waarborgen jullie veiligheid en welzijn en we zullen nooit geweld gebruiken tegen onze geweldige Egyptische volk.
is dat niet die gozer die de hele tijd maar wat de wereld in loopt te schreeuwen? Volgens mij heb ik nog nooit betrouwbaar nieuws van hem gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef yavanna het volgende:
Hopelijk niet waar
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: The army will take action" if the protesters don't accept the delegation of authority from Mubarak to Omar Suleiman
Obama is het voorprogramma.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Infection het volgende:
Ok, dus Obama gaat zo een toespraak houden. Hoe laat komt Mubarak dan?
Zo, dat zou pas lef zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef wdn het volgende:
Heel de wereld wordt zometeen ge-powned door Mubarak als hij gewoon met een verzoek komt om allemaal weer aan het werk te gaan
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef wdn het volgende:
Heel de wereld wordt zometeen ge-powned door Mubarak als hij gewoon met een verzoek komt om allemaal weer aan het werk te gaan
"We are monitoring the situation..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Ah, Obama geeft zo een toelichting kennelijk.
zodra de speech van Obama is vertaald naar het Egyptisch zodat Mubarak die kan herhalenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Infection het volgende:
Ok, dus Obama gaat zo een toespraak houden. Hoe laat komt Mubarak dan?
The people should be heard. The time for a transition is now, Mubarak should listen and show his true self. Euhm slow transition to a true democracy. we have good contacts in cairo and are very busy to help with a plan for a safe change. Thank you very much for listening all.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Ah, Obama geeft zo een toelichting kennelijk.
Imran? Die ken ik nog niet. Dus als je een foto hebt, graag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Welke Omar?
Ik vind Imran ook een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |