Waarschijnlijk een rustig Tahrir plein en af en toe prachtige beelden van de Nijl.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wat zend staattv nu uit dan
Ik zou best met die man willen ruilenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
SherineT
Man next to me says his whole body is shaking in anticipation of #mubarak statement #egypt #jan25
Een drukke tahrir plein en een talkshow... interview 1 op 1 iets over Egypte en nu ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rustig Tahrir plein en af en toe prachtige beelden van de Nijl.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wat zend staattv nu uit dan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rustig Tahrir plein en af en toe prachtige beelden van de Nijl.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Sandmonkey Speech from armed forces #jan25
less than 20 seconds ago via Twitter for BlackBerry®
HNassef WATCH STATE TV NOW
half a minute ago via web
Zeinobia Statement no.1 from the arm
Idd, erg vies hoe ze zich publiekelijk uitspreken tegen democratie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Israel heeft zich een beetje als een verwend ventje gedragen de afgelopen weken... "Oh, we vrezen onze banden met Egypte nu dat Mubarak z'n positie dreigt te verliezen". En vervolgens hele grote puppy-ogen optrekken naar Ome Obama...
Liever 80 miljoen mensen laten onderdrukken dan je zelf aanpassen
thnx!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Pagina wil niet ladenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Zeinobia
Army sms to people http://yfrog.com/h09miosj less than a minute ago via Twitter for iPhone
Arabischquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pagina wil niet laden, staat er in de SMS?
Waarom doen die plaatjes het nooit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Zeinobia
Army sms to people http://yfrog.com/h09miosj less than a minute ago via Twitter for iPhone
T/m Mark Rutte aan toe "... moeten toch rekening houden met de moslimbroederschap..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Idd, erg vies hoe ze zich publiekelijk uitspreken tegen democratie.
Copy/paste doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Waarom doen die plaatjes het nooit?
Geen idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar wat staat er? Dat het Arabisch zou zijn, had ik al op gegokt
link kopieren met rechtermuisknop en dan openen in een nieuw tabblad via c/pquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
bij deze niet iigquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
link kopieren met rechtermuisknop en dan openen in een nieuw tabblad via c/p.
vreselijke kwaliteit zeg!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
De rest zit achter de TV waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Maar 1000 in Alexandria?
Ehm....ik hou het wel bij Ayman en Omar...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niks voor de dames?
Nee, zo te zien staan ze in de file... Genoeg auto's die daar rijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De rest zit achter de TV waarschijnlijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Welke Omar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Ehm....ik hou het wel bij Ayman en Omar...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pagina wil niet laden, staat er in de SMS?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef rakotto het volgende:
In SMS staat: We waarborgen jullie veiligheid en welzijn en we zullen nooit geweld gebruiken tegen onze geweldige Egyptische volk.
is dat niet die gozer die de hele tijd maar wat de wereld in loopt te schreeuwen? Volgens mij heb ik nog nooit betrouwbaar nieuws van hem gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef yavanna het volgende:
Hopelijk niet waar
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: The army will take action" if the protesters don't accept the delegation of authority from Mubarak to Omar Suleiman
Obama is het voorprogramma.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Infection het volgende:
Ok, dus Obama gaat zo een toespraak houden. Hoe laat komt Mubarak dan?
Zo, dat zou pas lef zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef wdn het volgende:
Heel de wereld wordt zometeen ge-powned door Mubarak als hij gewoon met een verzoek komt om allemaal weer aan het werk te gaan
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef wdn het volgende:
Heel de wereld wordt zometeen ge-powned door Mubarak als hij gewoon met een verzoek komt om allemaal weer aan het werk te gaan
"We are monitoring the situation..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Ah, Obama geeft zo een toelichting kennelijk.
zodra de speech van Obama is vertaald naar het Egyptisch zodat Mubarak die kan herhalenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Infection het volgende:
Ok, dus Obama gaat zo een toespraak houden. Hoe laat komt Mubarak dan?
The people should be heard. The time for a transition is now, Mubarak should listen and show his true self. Euhm slow transition to a true democracy. we have good contacts in cairo and are very busy to help with a plan for a safe change. Thank you very much for listening all.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Ah, Obama geeft zo een toelichting kennelijk.
Imran? Die ken ik nog niet. Dus als je een foto hebt, graag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Welke Omar?
Ik vind Imran ook een schatje
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
ysalah
Al Arabiya sources - "army will make a move if protesters reject transfer of power to Soliman."
Upersquote:
"Hi people, guess what..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
Opeens komt Mubarak bij Obama op het podium staan..
oh die heb ik geloof ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef Axia het volgende:
[..]
Imran? Die ken ik nog niet. Dus als je een foto hebt, graag!
Omar Ashour:
[ afbeelding ]
Hij kwam ook vaak langs bij AJE als verslaggever
hehequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, op AlJAzeera wordt ie gewoon kort gehouden, zoiets als "we zenden wel weer uit als ie wat belangrijks zegt"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, op AlJAzeera wordt ie gewoon kort gehouden, zoiets als "we zenden wel weer uit als ie wat belangrijks zegt"
lijkt me logischquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef raistlin6 het volgende:
Lol AJE: we'll get back to him as soon as he gets on with the subject.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |