quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, op AlJAzeera wordt ie gewoon kort gehouden, zoiets als "we zenden wel weer uit als ie wat belangrijks zegt"
Ook niet slechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
oh die heb ik geloof ik nog nooit gezien
Imran GardaHij doet Empire in plaats van iemand anders.
[ afbeelding ]
Regio in noord-Wisconsin genaamd "The Upper Peninsula"quote:
Hangt van je abo afquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverderdegodver, ik kan het alleen via de iPhone volgen. Wat is wijsheid, aljazeera stream aanzetten?
AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef raistlin6 het volgende:
Lol AJE: we'll get back to him as soon as he gets on with the subject.
Dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat een enorme huichelaar... Doet nu net alsof hij het volk steunt
Als je iets gaat streamen moet je AJE doen ja....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverderdegodver, ik kan het alleen via de iPhone volgen. Wat is wijsheid, aljazeera stream aanzetten?
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-taskingquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zonder spelfouten, op 1 of 2 zinnen na letterlijk wat ie zei.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef raistlin6 het volgende:
history unfold, moment of transformation, because ppl are calling for change, numbers all people, young ppl at voorgrond, new generatipon ur generation, we want all egyptians to know thaty us supports and does everuthing to ensure orderlu and safew transition. impact on all of uis whats happening.
Eerst kon ik perfect AJE kijken op mijn bb, Via de livestation site. Nu wil dat ineens niet meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-tasking
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef yavanna het volgende:
Toespraak van niets, so far.
Oh dit was het weer over Egypte?
Suleiman - Soeliequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Obama: Obie
Mubarak: Moebie
Sadam Hussein: Hoesie
vul me aan!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef raistlin6 het volgende:
history unfold, moment of transformation, because ppl are calling for change, numbers all people, young ppl at voorgrond, new generatipon ur generation, we want all egyptians to know thaty us supports and does everuthing to ensure orderlu and safew transition. impact on all of uis whats happening.
Omar Suleiman: Soeliequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
vul me aan!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Suleiman: sulie
Tantawi: ta'wi
vul me aan!
Ja, kut is dat. Obama heeft het gewoon over de VS?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-tasking
history unfolds denk ik dat het moet zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dan zonder spelfouten, op 1 of 2 zinnen na letterlijk wat ie zei.
pannenkoekenmix=pkmquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Suleiman - Soelie
Minister of Information - Witnie
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.
Omdat de VS continu achter moebie stonden. Weleenswaar lulde ze over "transition", maar wat ze daar mee bedoelden werd nooit duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
history unfolds denk ik dat het moet zijn
ja over 2 uur zegtie weer wat andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..
Explain.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Ja, laat hem zijn toespraken afzeggen als iemand anders iets wil zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Flashbox het volgende:
Die Obama doet er ook werkelijk alles aan om de publisiteid op te eisen als er ergens anders op de wereld in het nieuws gaat verschijnen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, kut is dat. Obama heeft het gewoon over de VS?
vandaar o.a heet ie bij mij al heel lang obahbahquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.
Amerika kan er toch moeilijk op ingrijpen. Sterker nog, er zijn ook signalen dat de demonstranten daar absoluut niet op zaten te wachten. Ik denk dat Obama heeft gedaan wat hij kon, de rest is aan het volk in Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hey jij begon over geen spelfouten. Dan moet ik gewoon gaan zoeken (2de woord al moeten stoppen; dat vond ik eigenlijk teleurstellendquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]gast ik probeerde zijn spraaktempo bij te houden.
Welnee. Zelfde praatje als eerstquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.
Hij zegt juist altijd hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
ja over 2 uur zegtie weer wat anders
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey jij begon over geen spelfouten. Dan moet ik gewoon gaan zoeken (2de woord al moeten stappen; dat vond ik eigenlijk teleurstellend)
ja nou ja nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef yavanna het volgende:
[..]
Welnee. Zelfde praatje als eerst
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.
ja maar dat ie dan niks zegt , dit praatje kenden we al .. moet ie nou niet ineens met een "toespraak "komen .. dat ie in zn witte huisje bleef zitten ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.
Jij houdt er ook niet van als iemand zich elke dag met jouw zaken bemoeit.
Vandaar elke keer die waslijsten van jou @ mijn berichtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.
Jij houdt er ook niet van als iemand zich elke dag met jouw zaken bemoeit.
Ben daar niet van overtuigd, eerst maar zien wat hij zegt wanneer M en/of S blijft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ja nou ja nee.
De nuance is anders.
<tring tring>quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef yavanna het volgende:
Dit bericht van vanmiddag gezien? Komisch
EU wil buitenlandchef Egypte in krijgen
[..]
In Egypte worden geen terroristen (meer) gekweekt dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Dat is uiteindelijk onvermijdelijk in elk land.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Roepnaam Ananas? Of is het Fikki?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
The change in State TV's tone is fascinating. Is Information Minister Anas Al-Fiqi still in control? #Tahrir #Egypt #Jan25
werkt hier nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Pistolebob het volgende:
vlc stream:
rtsp://213.128.132.107/events/101842.f0a6efc5dd93eb29c02f3dc540d65692/superpass/RealOne-Europe-HH-live-al_jazeera_en-hi.rm?pid=eu_aljazeera&src=nosrc&reason=gratis
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Voor jou wel, tweet hem ff.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
Ik moet zo weg
Hij wacht niet met zijn toespraak tot vannacht denk ik he?
Alle overheden gaan in hun broek poepen. Wat in Egypte kan kan overal. De Egyptenaren hebben bewezen dat ze geen overheid nodig hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk blijven of dat het leger ingrijpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als suleiman of een andere NDP-er aan de macht komt? Ik weet dat ze zeggen dat ze er geen genoegen mee nemen, maar de protestn zwakten ook al af toen hij zich niet meer verkiesbaar stelde.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Hij zit er al 30 jaar, dan kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
Ik moet zo weg
Hij wacht niet met zijn toespraak tot vannacht denk ik he?
Nu doe je net alsof de EU buitenlandchef niet serieus genomen wordt in het buitenland... Oh wachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Dan heeft hij hele grote ballenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk dat Mubarak Suleiman ontslaat.
Dat is ook niet uit te sluiten, misschien niet eens heel onwaarschijnlijk, hoewel het mij in ieder geval zou verrassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
We kunnen 'm wegstemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
quote:19.40 uur De toespraak van Obama werd ook live uitgezonden op de Egyptische staatstelevisie. Het is moeilijk daar geen teken van de veranderende verhoudingen in te zien. Toespraken van Obama werden zelden uitgezonden, zeker niet live.
quote:19:24 uur: BBC-verslaggever Fergus Nicoll bericht dat de sfeer op het Tahrirplein geladen is. Als er ook maar iets gebeurt: 'the place will go bananas'.
Stel je voor. Tahrir plein zo van: WTFquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat is ook niet uit te sluiten, misschien niet eens heel onwaarschijnlijk, hoewel het mij in ieder geval zou verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |