SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef DeZoektocht het volgende:
Wow! mijn eerste topic.![]()
Wat een rush!
Dat, of zijn begrafenis verzekering ff up to date makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef raistlin6 het volgende:
En nou moet ie ook opflikkeren ook vandaag.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef DeZoektocht het volgende:
Wat een rush!
Gratsquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef DeZoektocht het volgende:
Wat een rush!
en mooie topic titelquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef DeZoektocht het volgende:
Wat een rush!
Je comment doet mij weer herinneren aan iets wat mij doet treuren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef marcodej het volgende:
Zo zou het Museumplein er ook uitgezien hebben als Robben die bal er vorig jaar ingeschoten had.
Binnen enkele uren begreep ik.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Binnen enkele uren begreep ik.
Dames en heren, NU! 'LIVE' vanuit Het Paleis.
HOSNIIIIIIIIIIII MUBARAK!!!!!
Jouw eerste topic én Mubarak vertrek. Historische dag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef DeZoektocht het volgende:
Wat een rush!
Zouden ze daar ook rotte tomaten hebben?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Binnen enkele uren begreep ik.
Dames en heren, NU! 'LIVE' vanuit Het Paleis.
HOSNIIIIIIIIIIII MUBARAK!!!!!
Met zijn tranentrekkersquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien wie die ene zanger van eerst wel optreden
Dit is zoooo geweldig!quote:Deze informatie is gekomen na een persconferentie van het leger, waaruit bekend is geworden dat het leger de bevolking zal steunen en de eisen van de demonstranten legitiem zijn.
Waarom moet je dat nou zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef marcodej het volgende:
Zo zou het Museumplein er ook uitgezien hebben als Robben die bal er vorig jaar ingeschoten had.
SP zit in NL hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook rotte tomaten hebben?
Sleep hem mee de keuken inquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef yavanna het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan koken, maar wil niet weg bij de pc
Ik heb echt PRECIES hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef yavanna het volgende:
En waarom moet jij het quoten, net klaar met mijn hoofd tegen de muur slaan om die post te vergeten.quote:
Reden om volgende keer een laptop te kopenquote:
Mijn vrouw kooktquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb echt PRECIES hetzelfde
Ik zet gewoon AJE even wat harder, kan ik iig meeluisteren
ja en als ie nou eens "ander vervoer heeft geregeld ".. sorry maar ik vertrouw het nog steeds niet ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ayman net gevolgd? De presidentiele luchtvloot is nog steeds (ook niet weggeweest) in Cairo dus daaruit kan men concluderen dat Hosni er nog is.
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En waarom moet jij het quoten, net klaar met mijn hoofd tegen de muur slaan om die post te vergeten.
Haha.quote:
die presidential fleet is zon beetje het enige veilige vervoer voor hem lijkt me...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja en als ie nou eens "ander vervoer heeft geregeld ".. sorry maar ik vertrouw het nog steeds niet ....
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
mensen heb net een lap en geloof me heerlijk koken in je keuken met de stream op het aanrecht.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
mensen heb net een lap en geloof me heerlijk koken in je keuken met de stream op het aanrecht.
Ze zeiden op AJE idd dat zn luchtvloot er nog is, maar dat dat geenszins betekent dat Mubi er ook nog is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja en als ie nou eens "ander vervoer heeft geregeld ".. sorry maar ik vertrouw het nog steeds niet ....
ik had geluk , het stond al op ,..( anders nu echt niet gaan koken ) maar ben het dus achter de pc aan het etenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef yavanna het volgende:
Hoe laat is ze gaar?quote:
ROFLquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat is ze gaar?
Ik heb kinderen die mogen ook weleens iets doen voor de kost.quote:
Half uurtje, over op 180 & juiste kruiden er overheenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat is ze gaar?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat is ze gaar?
Whehehequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat is ze gaar?
quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar zoveel ontwikkelen zijn er toch niet geweest. Zeker niet die de moeite waard waren om 24/7 te volgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hier ook, we wisselen het af.
Er zit (op 's nachts na) altijd iemand achter de streams e.d
Als hij dat doet gaat het los.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen, wie weet gaat Mubarak weer iets heel vaags en er omheen pratende vertellen.
Heeft hij eerder gedaan afgelopen dagen.
Je weet het gewoon niet met deze man.
Kom jongens ga ff koken dadelijk, ik wil de stream volgen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik heb kinderen die mogen ook weleens iets doen voor de kost.
F5 Syndrome.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar zoveel ontwikkelen zijn er toch niet geweest. Zeker niet die de moeite waard waren om 24/7 te volgen.
Zelfs voor de nieuwsposters nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar zoveel ontwikkelen zijn er toch niet geweest. Zeker niet die de moeite waard waren om 24/7 te volgen.
juist niet eerder met een gewone auto ofzo zien ze toch niet dat hij erin zit, iedereen let nou op die fleet, als ie nu weg wil , gaat ie echt niet met dat ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
die presidential fleet is zon beetje het enige veilige vervoer voor hem lijkt me...
En toch zijn er velen (inclusief ik een beetje) die dit verwachten of niet onwaarschijnlijk achtten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als hij dat doet gaat het los.
Oeh dat zou voor mij echt een onmogelijke keus zijn. Live revolutie tegenover live een van mijn helden... Mail hem dat ie jullie op de hoogte moet houden van Tahrir-plein, denk dat hij het ook fanatiek volgt, gezien zijn liedjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Janena het volgende:
Zul je weer zien.... dat ie aftreed wanneer ik een avondje weg ben naar Herman van Veen....
Na ja, in de herhaling kijken is ook leuk natuurlijk en misschein houdt Herman het wel voor ons bij en horen we tijdens het optreden nog wat.
dat bedoel ik dus ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ze zeiden op AJE idd dat zn luchtvloot er nog is, maar dat dat geenszins betekent dat Mubi er ook nog is.
Kruiden? Is au naturel niet beter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Half uurtje, over op 180 & juiste kruiden er overheen
Welnee, is de moderne tijd. Koken en streamen, tanden poetsen en Twitteren, facebooken en revolutioneren,....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, stelletje verslaafden zijn we hier ook
dat denk ik ook, grote kans dat dan in 1 keer het paleis bestormt wordt met eventuele hulp van het legerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als hij dat doet gaat het los.
Nee maar je weet nooit wanneer er iets gebeurd, vandaar dat een van ons het altijd in de gaten houdquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet je echt even fixen in eega's of je moet echt met een man getrouwd zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet je collega's afvallen (of hun ega's)
Sometimes you gotta spice things upquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kruiden? Is au naturel niet beter?
Ja, een vantevoren opgenomen videoboodschap en zelf zit ie ver van cairo vandaan....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef yavanna het volgende:
Grote kans dat hij al weg was voordat dit bekend werdt. Denk niet dat hij het risico wil lopen dat ze hem in een auto spotten.
Ik spreek geen 1850'squote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat moet je echt even fixen in eega's of je moet echt met een man getrouwd zijn?
hehe dat zei ik in het vorige topic ookalquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef -jos- het volgende:
Ghonim Revolution 2.0: Mission Accomplished #Jan25
heeft hij inside info ofzo?
Geen slaaf/vriend(in)/kinderen die voor je kunnen koken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
Mijn maag gaat nu ook protesteren
IKWILNIET.
Mubarak heeft nog wel wat werkeloze Thugs om je maag te kalmeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
IKWILNIET.
bestel een pizza.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
IKWILNIET.
ga nou maar ff, anders val je straks zo plof van je krukje af als Mubarak zijn speech gaat houden, en dan heb je alles gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
IKWILNIET.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen slaaf/vriend(in)/kinderen die voor je kunnen koken?
Ik stuur hem wel even een tweet...denk ook dat hij dit wel volgt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oeh dat zou voor mij echt een onmogelijke keus zijn. Live revolutie tegenover live een van mijn helden... Mail hem dat ie jullie op de hoogte moet houden van Tahrir-plein, denk dat hij het ook fanatiek volgt, gezien zijn liedjes.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef yavanna het volgende:
We can now be sure that Mubarak is leaving/left since the information minister is denying it #Jan25
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef yavanna het volgende:
We can now be sure that Mubarak is leaving/left since the information minister is denying it #Jan25
![]()
Wordt er alleen maar gegooid met nierstenen, liever nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mubarak heeft nog wel wat werkeloze Thugs om je maag te kalmeren.
70 miljardquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde ergens dat Mubarak 80 miljard heeft. Wat moet je in godsnaam met zoveel geld? Zelfs de rente krijg je al niet eens op, al koop je een nieuwe Lamborghini per maand
Ja die bedragen heb ik ook gehoord. Al die ministers hebben ook miljarden. Echt walgelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde ergens dat Mubarak 80 miljard heeft. Wat moet je in godsnaam met zoveel geld? Zelfs de rente krijg je al niet eens op, al koop je een nieuwe Lamborghini per maand
70 miljard vermogen, de Mubarak-familie. Enorm veel onroerend goed over de hele wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Ik sms hem wel ffquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
iemand enig idee hoe laat Mubarak op gaat treden?
Ok 70 dan. Maar dat geld is van de Egyptenaren. Dat in de economie stoppen zou een enorme impuls voor het land zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
70 miljard& er zijn geruchten dat het bevroren wordt.
beide vorige keren was het laat op de avond rond 10/11 uur dus ik denk nu ook?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
"in the coming hours", meest concrete wat er gemeld is, helaas.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
Het is het familiefortuin he, niet alleen van M zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Normaal 0.00 cairo tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
beide vorige keren was het laat op de avond rond 10/11 uur dus ik denk nu ook?
Geen idee. Zijn publiek staat er al in ieder geval, en het podium met z'n band staat al klaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
da's toch 17:30 NL?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Misstique het volgende:
BreakingNews Breaking News
by LiavanBekhoven
Mubarak expected to address the nation around 6:30 p.m. GMT (1:30 p.m. ET) - Sky News http://bit.ly/hozIHS
Ze zijn de strop en de knoop nog aan het maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn publiek staat er al in ieder geval, en het podium met z'n band staat al klaar.
19:30 onze tijd dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Misstique het volgende:
BreakingNews Breaking News
by LiavanBekhoven
Mubarak expected to address the nation around 6:30 p.m. GMT (1:30 p.m. ET) - Sky News http://bit.ly/hozIHS
Nee 19:30quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef raistlin6 het volgende:
Cool deze gast op AJE klinkt als Stephen Hawking
Duidelijkquote:
nou reken er nog ongeveer anderhalf uur bij, ze zijn niet zo van de klok daarquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat is ze gaar?
inderdaad, vind het exact zo. Die saamhorigheid, en vooral ook de samenwerking tussen moslims en christenen met elkaar beschermen tijdens het bidden en dienst enzo, heel bijzonder om dat te aanschouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik vind de volhardendheid van het Egyptische volk fantastisch,
Ik vind het fantastisch hoe het Egyptische volk alles vreedzaam heeft weten te houden,
Ik vind het campenement op het plein briljant
Ik vind het bewonderingswaardig hoe journalisten, Egyptische twitteraars enz, vaak met gevaar voor eigen leven, ons zo goed op de hoogte hebben weten te houden
Ik vind het een geweldig compliment voor het Egyptische volk dat het hun gelukt is
Ik vind het overweldigend dat wij de gehele revolutie live hebben kunnen en mogen meemaken![]()
Propaganda machine draait op volle toeren dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef shomila het volgende:
HalaGorani Hala Gorani
State TV running a promo showing protestors shaking hands with the military, saying "#Egypt is Changing".
39 seconds ago
Snel koken volgens ons recept:quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd heen en weer aan het lopen en heb een snel gerecht uitgezocht
er staat er zelfs al 1 vanaf 2009 op you tube ; tribute to a pig ( gaat echt over mubarakquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Zal men straks ook zulke filmpjes maken over Mubarak?
Volledig mee eens. The World watches and learns.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het fantastisch hoe het Egyptische volk alles vreedzaam heeft weten te houden,
Ik vind het bewonderingswaardig hoe journalisten, Egyptische twitteraars enz, vaak met gevaar voor eigen leven, ons zo goed op de hoogte hebben weten te houden
Ik vind het een geweldig compliment voor het Egyptische volk dat het hun gelukt is
Ik vind het overweldigend dat wij de gehele revolutie live hebben kunnen en mogen meemaken![]()
Dus het leger gaat het zogenaamd overnemen onder goedkeuring van Mubarakquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef shomila het volgende:
HalaGorani Hala Gorani
State TV running a promo showing protestors shaking hands with the military, saying "#Egypt is Changing".
39 seconds ago
Heb je geen Pic functionaliteit op je tv (Picture in Picture) ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Infection het volgende:
Wou ik vanavond een film gaan kijken die ik de hele week al wil kijken, kan het alweer niet. Moet ik weer verplicht dit nieuws volgen...
Je vergeet de opstelling van het leger dat het volk de kans heeft geboden om op deze manier te protesteren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
Zonde van zo'n piramide als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
staat er niet ergens een pyramide te koop voor die man, ergens ver ver weg in een hele warme en hete woestijn
... hmmmquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
nidalmawas Nidal Mawas
Military presence in downtown Cairo has increased in recent hours, with greater numbers of tanks making a highly visible presence. #Egypt
Dat is in essentie wat een militaire coup inhoudt, ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus het leger gaat het zogenaamd overnemen onder goedkeuring van Mubarak
Nou, ik zou die film op mijn PC gaan kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen Pic functionaliteit op je tv (Picture in Picture) ?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Bartholomaeus het volgende:
Egyptocracy
AJA live now: Army officer hands in his weapon and joins the people in #Tahrir. #Egypt #Jan25
Liefst eentje waar weinig mensen in zijn geweest zodat hij in dodelijke vallen kan lopen :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
staat er niet ergens een pyramide te koop voor die man, ergens ver ver weg in een hele warme en hete woestijn
Gewoon af en toe een kwartiertje spelen dat dit een film is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Infection het volgende:
Wou ik vanavond een film gaan kijken die ik de hele week al wil kijken, kan het alweer niet. Moet ik weer verplicht dit nieuws volgen...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef yavanna het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
AJA live now: Soldier calling Tantawi, Minister of Defence, part of the regime, and calls upon him to step down. #Egypt #Jan25 #Tahrir
lol, titelquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er staat er zelfs al 1 vanaf 2009 op you tube ; tribute to a pig ( gaat echt over mubarak![]()
Soms is dit nog interessanter dan een film eigenlijk. Alleen weet je nooit wanneer hij eindigt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een kwartiertje spelen dat dit een film is.
nee want ze metselen gewoon alles achter zijn kont dicht, water en brood voor paar maanden en ligt aan hemzelf alles gelijk opvreten of netjes zuinig aan doen, maar eruit komen kan niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zonde van zo'n piramide als je het mij vraagt.
Lijkt er dus op dat het leger nog niet zeker is van het optiefen van moebiequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
nidalmawas Nidal Mawas
Military presence in downtown Cairo has increased in recent hours, with greater numbers of tanks making a highly visible presence. #Egypt
Mwa. Misschien was hij, als officier, nuttiger geweest als hij in dienst bleef.quote:
Ik hoop het ook, maar ik ga ervan uit dat Ghonim niet ff met Mubarak heeft lopen skypen of zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sarahngb
on LPC on BBCA @ghonim says Mubarak stepping down is confirmed without a doubt.
Dan is dit de langste film die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Soms is dit nog interessanter dan een film eigenlijk. Alleen weet je nooit wanneer hij eindigt...![]()
Ja. Google, NWO, Bilderberg, jwtz!#$quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef -jos- het volgende:
Ghonim Revolution 2.0: Mission Accomplished #Jan25
heeft hij inside info ofzo?
Waarvandaan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Zoooooo kom net uit vliegtuig rollen. Volgens mij ben ik op tijd thuis.
ik wil het i.i.g. nog echt ff afwachten , vertrouwen doe ik het zoiezo nog niet eerst zien - speech horen- , dan gelovenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef -jos- het volgende:
Ik denk nog steeds dat het alweer een konijn uit de hoge hoed van Mubarak is. Hij stapt gewoon af als legerleider en het leger gaat dan als helden door de straten, maar Mubarak is dan nog steeds president.
Timing jonguh! BAM!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Welkom terug. Goede timing.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Je hebt gelijk, die hadden ook in deze post moeten staan. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeet de opstelling van het leger dat het volk de kans heeft geboden om op deze manier te protesteren.
Wie gaat er nou vliegen terwijl Mubarak gaat speechen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Of voorzorg. Mja blijft speculeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt er dus op dat het leger nog niet zeker is van het optiefen van moebie
Hij's bij Hans Anders langsgeweestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef shomila het volgende:
LondonToCairo Sam Welbeck
Is this Mubaraks last little trick to step aside instead of down? Or has he FINALLY heard the people? #Jan25
19 seconds ago
Vanavond en vannacht al!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Als Muba vanavond inderdaad vertrekt is het morgen één groot volksfeest in Egypte
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
En verder? Oh, ook op AJE nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Op staats tv breaking news net
Mubarak in gesprek met Soliman
nou denk vanavond/vannacht al hoor remlof, die houwe zich niet in tot morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Als Muba vanavond inderdaad vertrekt is het morgen één groot volksfeest in Egypte
"My populair demand"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Ik denk dat ie gaat melden dat hij zich weer verkiesbaar stelt voor nog een termijn :-)
Het zal ook eens niet. Lafaard dat hij is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC World Service: Opposition leaders believe that Mubarak's message is pre recorded so that Mubarak has enough time to leave Cairo
21 seconds ago
11 februari: dag van de vrijheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Ik denk dat ie gaat melden dat hij zich weer verkiesbaar stelt voor nog een termijn :-)
Echt niet, die vent is 81 en maakt sowieso geen kansquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Hoor ik ook net op AJE iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef GasProblem het volgende:
AJE zegt dat de speech vanavond live zal zijn vanuit het presidentieel paleis in Cairo.
"vind jij die chocolademelk ook niet te drinken de laatste tijd? dat apparaat is vast verkeerd afgesteld *klaag* klaag*"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij op werk is het helemaal geen onderwerp van gesprek. Totaal niet, ook niet bij de koffieautomaat.
Awake the sheep!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij op werk is het helemaal geen onderwerp van gesprek. Totaal niet, ook niet bij de koffieautomaat.
Ja?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
State Tv Zegt: Speech is live from palace
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staatquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
Oftewel als hij niet aftreed, is het tijd voor hem om geëxecuteerd te worden door z'n volk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef GasProblem het volgende:
AJE zegt dat de speech vanavond live zal zijn vanuit het presidentieel paleis in Cairo.
Dat denk ik ook, op twitter zijn er geruchten dat ie het land al uit is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staat
nope, net is bevestigd op AJE dat mubarak op het paleis met suleman een bespreking is begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staat
State tvquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, net is bevestigd op AJE dat mubarak op het paleis met suleman een bespreking is begonnen
quote:Eerste reactie Moslimbroederschap op ontwikkelingen van vandaag: "Het lijkt op een militaire coup. Wij voelen bezorgdheid. Het probleem is niet de president, maar het regime", aldus een woordvoerder tegen Reuters.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-wellicht-vanavond/
Hun bron = staats-tvquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, net is bevestigd op AJE dat mubarak op het paleis met suleman een bespreking is begonnen
En dat er niemand op het plein stond toen er ruim een miljoen in en om Tahrir sq. waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef raistlin6 het volgende:
staats-tv zegt wel meer, bijvoorbeeld dat de mensen hier die voor de demonstranten zijn ook lid zijn van de Mossad.
Dat zou kunnen, zo ging het in Turkije ook in 1981(?) en dat is uiteindelijk ook geod gekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC World Service: The Muslim Brotherhood fears that the army has staged a coup
34 seconds ago
juist ... eerst zien dan geloven ... er stinkt iets aan et zaakjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Every piece of news leaked, was leaked on purpose and for a reason. Let's wait and see. #jan25 #tahrir
het idee dat ie dan zo dichtbij ons zit, maar dit is al allemaal opgenomen ze kunnen zoveel vertellen sprookjes bestaan niet, misschien dat Egyptenaren daar in trappen maar ik denk dat ie allang weg is op geheime lokatiequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op twitter zijn er geruchten dat ie het land al uit is.
Toch naar Duitsland misschien?
Nee, dat lieg je. Staat-tv zei toen: "een paar honderd man"...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En dat er niemand op het plein stond toen er ruim een miljoen in en om Tahrir sq. waren.
werk :squote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vliegen terwijl Mubarak gaat speechen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
Oh, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat lieg je. Staat-tv zei toen: "een paar honderd man"...
MIsschien kunnen we wel een kopje koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het idee dat ie dan zo dichtbij ons zit, maar dit is al allemaal opgenomen ze kunnen zoveel vertellen sprookjes bestaan niet, misschien dat Egyptenaren daar in trappen maar ik denk dat ie allang weg is op geheime lokatie
1vandaag loopt weer eens op de feiten vooruit/achter de feiten aan...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef Arcee het volgende:
Staatsgreep leger mogelijk, meldt Een Vandaag.
Gezellig, bak ik wel een lekkere spacecake voor hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
MIsschien kunnen we wel een kopje koffie gaan drinken![]()
Het leger zou hem afgezet hebben volgens enkele van de tegenstrijdige berichten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef RvLaak het volgende:
Shafiq blijft volhouden dat moebie blijft...
Ik blijf er bij, kans is reëel dat moebie toch probeert te blijven in welke vorm dan ook.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
sjonge jonge berichtgeving gaat weer net als in de rest van de revolutie.
Zeer tegenstrijdig.
Mubarak kan zichzelf dus blijkbaar klonen, hij is in Cairo Sharm el Sheik en in Duitsland tegelijkertijd knap
The shit has hit the fanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef Dekatria het volgende:
"A 'fluid' situation"het is toch geen diarree man!
No shit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef Arcee het volgende:
Staatsgreep leger mogelijk, meldt Een Vandaag.
Dan hadden er al beelden geweest van moebie in hechtenisquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het leger zou hem afgezet hebben volgens enkele van de tegenstrijdige berichten.
Nee nee nee, dat wil zeggen dat moebie zijn dood af mag wachten in sharm el sheik in een van zijn paleizen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan hadden er al beelden geweest van moebie in hechtenis
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op twitter zijn er geruchten dat ie het land al uit is.
Toch naar Duitsland misschien?
*gniffel*quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.
Maar dat kan ik niet bevestigen.
bij deze bevestigdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.
Deze uitspraak kan ik niet bevestigen of ontkennen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
11 uur onze tijd dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sam Welbeck LondonToCairo
Mubarak speech 20.00 GMT or 22:00 Egypt Time. 1 minute ago via ÜberTwitter
Ehm, nee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Was dit dat plaatje?
[ afbeelding ]
het eerste willen ze niet , tweede ook niet , en tja ... het derde das duidelijk he ,....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef raistlin6 het volgende:
Ja dit is mijn analyse (voor wat het waard is): *overigens shafiq zegt niet dat ie blijft, maar dat ie nu nog president is
analyse dus:
Of Mubarak treedt af vanavond en Suleiman neemt het over en dan is het afwachten hoe dat ontvangen wordt.
Of Mubarak treedt af en leger stapt naar voren, ook afwachten.
Of Mubarak zegt te blijven en dan is het de komende twee dagen maximaal chaos. En ligt het er helemaal aan: of het leger pleegt een coup, of het leger maakt een bloedbad.
Ze eten Foolquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Was dit dat plaatje?
[ afbeelding ]
Aan gevuld met de demonstranten hebben geen zin meer en gaan naar huis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef raistlin6 het volgende:
Ja dit is mijn analyse (voor wat het waard is): *overigens shafiq zegt niet dat ie blijft, maar dat ie nu nog president is
analyse dus:
Of Mubarak treedt af vanavond en Suleiman neemt het over en dan is het afwachten hoe dat ontvangen wordt.
Of Mubarak treedt af en leger stapt naar voren, ook afwachten.
Of Mubarak zegt te blijven en dan is het de komende twee dagen maximaal chaos. En ligt het er helemaal aan: of het leger pleegt een coup, of het leger maakt een bloedbad.
Wat we wel kunnen zeggen is dat er geruchten zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Deze uitspraak kan ik niet bevestigen of ontkennen.
Ik morgen vrijquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Moet morgen wel weer op tijd maar ik blijf wakker.
Die demonstranten hebben geen zin meer? Dat kan ik me nu niet meer voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Aan gevuld met de demonstranten hebben geen zin meer en gaan naar huis.
Overigens zou ik als demonstrant bang zijn voor sillyman.
Maar ik zet toch maar mijn geld in op jouw eerste optie
21.00 onze tijd ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
11 uur onze tijd dus.
Nu ben ik ook in de war, 9 uur?
Derde bron die dit bevestigdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef yavanna het volgende:
Al jazeera : Army Communique Number 1 came to prevent Mubarak from handing power over to VP Omar Suleiman in a TV address
Ah, fijn voor je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |