En verder? Oh, ook op AJE nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Op staats tv breaking news net
Mubarak in gesprek met Soliman
nou denk vanavond/vannacht al hoor remlof, die houwe zich niet in tot morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Als Muba vanavond inderdaad vertrekt is het morgen één groot volksfeest in Egypte
"My populair demand"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Ik denk dat ie gaat melden dat hij zich weer verkiesbaar stelt voor nog een termijn :-)
Het zal ook eens niet. Lafaard dat hij is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC World Service: Opposition leaders believe that Mubarak's message is pre recorded so that Mubarak has enough time to leave Cairo
21 seconds ago
11 februari: dag van de vrijheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Als Muba vanavond inderdaad vertrekt is het morgen één groot volksfeest in Egypte
.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Ik denk dat ie gaat melden dat hij zich weer verkiesbaar stelt voor nog een termijn :-)
Echt niet, die vent is 81 en maakt sowieso geen kansquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Hoor ik ook net op AJE iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef GasProblem het volgende:
AJE zegt dat de speech vanavond live zal zijn vanuit het presidentieel paleis in Cairo.
"vind jij die chocolademelk ook niet te drinken de laatste tijd? dat apparaat is vast verkeerd afgesteld *klaag* klaag*"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij op werk is het helemaal geen onderwerp van gesprek. Totaal niet, ook niet bij de koffieautomaat.
Awake the sheep!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij op werk is het helemaal geen onderwerp van gesprek. Totaal niet, ook niet bij de koffieautomaat.
Ja?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
State Tv Zegt: Speech is live from palace
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staatquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
State Tv Zegt: Speech is live from palace
Oftewel als hij niet aftreed, is het tijd voor hem om geëxecuteerd te worden door z'n volk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef GasProblem het volgende:
AJE zegt dat de speech vanavond live zal zijn vanuit het presidentieel paleis in Cairo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |