Geen slaaf/vriend(in)/kinderen die voor je kunnen koken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
Mijn maag gaat nu ook protesteren
IKWILNIET.
Mubarak heeft nog wel wat werkeloze Thugs om je maag te kalmeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
IKWILNIET.
bestel een pizza.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
IKWILNIET.
ga nou maar ff, anders val je straks zo plof van je krukje af als Mubarak zijn speech gaat houden, en dan heb je alles gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Dekatria het volgende:
IKWILNIET.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen slaaf/vriend(in)/kinderen die voor je kunnen koken?
Ik stuur hem wel even een tweet...denk ook dat hij dit wel volgt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oeh dat zou voor mij echt een onmogelijke keus zijn. Live revolutie tegenover live een van mijn helden... Mail hem dat ie jullie op de hoogte moet houden van Tahrir-plein, denk dat hij het ook fanatiek volgt, gezien zijn liedjes.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef yavanna het volgende:
We can now be sure that Mubarak is leaving/left since the information minister is denying it #Jan25
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef yavanna het volgende:
We can now be sure that Mubarak is leaving/left since the information minister is denying it #Jan25
![]()
Wordt er alleen maar gegooid met nierstenen, liever nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mubarak heeft nog wel wat werkeloze Thugs om je maag te kalmeren.
70 miljardquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde ergens dat Mubarak 80 miljard heeft. Wat moet je in godsnaam met zoveel geld? Zelfs de rente krijg je al niet eens op, al koop je een nieuwe Lamborghini per maand
Ja die bedragen heb ik ook gehoord. Al die ministers hebben ook miljarden. Echt walgelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde ergens dat Mubarak 80 miljard heeft. Wat moet je in godsnaam met zoveel geld? Zelfs de rente krijg je al niet eens op, al koop je een nieuwe Lamborghini per maand
70 miljard vermogen, de Mubarak-familie. Enorm veel onroerend goed over de hele wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
Ik sms hem wel ffquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
iemand enig idee hoe laat Mubarak op gaat treden?
Ok 70 dan. Maar dat geld is van de Egyptenaren. Dat in de economie stoppen zou een enorme impuls voor het land zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
70 miljard& er zijn geruchten dat het bevroren wordt.
beide vorige keren was het laat op de avond rond 10/11 uur dus ik denk nu ook?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
iemand enig idee hoe laat Mubarak op gaat treden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |