Heb je geen Pic functionaliteit op je tv (Picture in Picture) ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Infection het volgende:
Wou ik vanavond een film gaan kijken die ik de hele week al wil kijken, kan het alweer niet. Moet ik weer verplicht dit nieuws volgen...
Je vergeet de opstelling van het leger dat het volk de kans heeft geboden om op deze manier te protesteren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik vind de volhardendheid van het Egyptische volk fantastisch,
Ik vind het fantastisch hoe het Egyptische volk alles vreedzaam heeft weten te houden,
Ik vind het campenement op het plein briljant
Ik vind het bewonderingswaardig hoe journalisten, Egyptische twitteraars enz, vaak met gevaar voor eigen leven, ons zo goed op de hoogte hebben weten te houden
Ik vind het een geweldig compliment voor het Egyptische volk dat het hun gelukt is
Ik vind het overweldigend dat wij de gehele revolutie live hebben kunnen en mogen meemaken![]()
Zonde van zo'n piramide als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
staat er niet ergens een pyramide te koop voor die man, ergens ver ver weg in een hele warme en hete woestijn
... hmmmquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
nidalmawas Nidal Mawas
Military presence in downtown Cairo has increased in recent hours, with greater numbers of tanks making a highly visible presence. #Egypt
Dat is in essentie wat een militaire coup inhoudt, ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus het leger gaat het zogenaamd overnemen onder goedkeuring van Mubarak
Nou, ik zou die film op mijn PC gaan kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen Pic functionaliteit op je tv (Picture in Picture) ?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Bartholomaeus het volgende:
Egyptocracy
AJA live now: Army officer hands in his weapon and joins the people in #Tahrir. #Egypt #Jan25
Liefst eentje waar weinig mensen in zijn geweest zodat hij in dodelijke vallen kan lopen :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
staat er niet ergens een pyramide te koop voor die man, ergens ver ver weg in een hele warme en hete woestijn
Gewoon af en toe een kwartiertje spelen dat dit een film is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Infection het volgende:
Wou ik vanavond een film gaan kijken die ik de hele week al wil kijken, kan het alweer niet. Moet ik weer verplicht dit nieuws volgen...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef yavanna het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
AJA live now: Soldier calling Tantawi, Minister of Defence, part of the regime, and calls upon him to step down. #Egypt #Jan25 #Tahrir
lol, titelquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er staat er zelfs al 1 vanaf 2009 op you tube ; tribute to a pig ( gaat echt over mubarak![]()
Soms is dit nog interessanter dan een film eigenlijk. Alleen weet je nooit wanneer hij eindigt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een kwartiertje spelen dat dit een film is.
nee want ze metselen gewoon alles achter zijn kont dicht, water en brood voor paar maanden en ligt aan hemzelf alles gelijk opvreten of netjes zuinig aan doen, maar eruit komen kan niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zonde van zo'n piramide als je het mij vraagt.
Lijkt er dus op dat het leger nog niet zeker is van het optiefen van moebiequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
nidalmawas Nidal Mawas
Military presence in downtown Cairo has increased in recent hours, with greater numbers of tanks making a highly visible presence. #Egypt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |