Zouden ze daar ook rotte tomaten hebben?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Binnen enkele uren begreep ik.
Dames en heren, NU! 'LIVE' vanuit Het Paleis.
HOSNIIIIIIIIIIII MUBARAK!!!!!
Met zijn tranentrekkersquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien wie die ene zanger van eerst wel optreden
Dit is zoooo geweldig!quote:Deze informatie is gekomen na een persconferentie van het leger, waaruit bekend is geworden dat het leger de bevolking zal steunen en de eisen van de demonstranten legitiem zijn.
Waarom moet je dat nou zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef marcodej het volgende:
Zo zou het Museumplein er ook uitgezien hebben als Robben die bal er vorig jaar ingeschoten had.
SP zit in NL hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook rotte tomaten hebben?
Sleep hem mee de keuken inquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef yavanna het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan koken, maar wil niet weg bij de pc
Ik heb echt PRECIES hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef yavanna het volgende:
En waarom moet jij het quoten, net klaar met mijn hoofd tegen de muur slaan om die post te vergeten.quote:
Reden om volgende keer een laptop te kopenquote:
Mijn vrouw kooktquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb echt PRECIES hetzelfde
Ik zet gewoon AJE even wat harder, kan ik iig meeluisteren
ja en als ie nou eens "ander vervoer heeft geregeld ".. sorry maar ik vertrouw het nog steeds niet ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ayman net gevolgd? De presidentiele luchtvloot is nog steeds (ook niet weggeweest) in Cairo dus daaruit kan men concluderen dat Hosni er nog is.
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En waarom moet jij het quoten, net klaar met mijn hoofd tegen de muur slaan om die post te vergeten.
Haha.quote:
die presidential fleet is zon beetje het enige veilige vervoer voor hem lijkt me...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja en als ie nou eens "ander vervoer heeft geregeld ".. sorry maar ik vertrouw het nog steeds niet ....
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
mensen heb net een lap en geloof me heerlijk koken in je keuken met de stream op het aanrecht.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
mensen heb net een lap en geloof me heerlijk koken in je keuken met de stream op het aanrecht.
Ze zeiden op AJE idd dat zn luchtvloot er nog is, maar dat dat geenszins betekent dat Mubi er ook nog is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja en als ie nou eens "ander vervoer heeft geregeld ".. sorry maar ik vertrouw het nog steeds niet ....
ik had geluk , het stond al op ,..( anders nu echt niet gaan koken ) maar ben het dus achter de pc aan het etenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef yavanna het volgende:
Hoe laat is ze gaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |