Geen idee. Zijn publiek staat er al in ieder geval, en het podium met z'n band staat al klaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
iemand enig idee hoe laat Mubarak op gaat treden?
da's toch 17:30 NL?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Misstique het volgende:
BreakingNews Breaking News
by LiavanBekhoven
Mubarak expected to address the nation around 6:30 p.m. GMT (1:30 p.m. ET) - Sky News http://bit.ly/hozIHS
Ze zijn de strop en de knoop nog aan het maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn publiek staat er al in ieder geval, en het podium met z'n band staat al klaar.
19:30 onze tijd dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Misstique het volgende:
BreakingNews Breaking News
by LiavanBekhoven
Mubarak expected to address the nation around 6:30 p.m. GMT (1:30 p.m. ET) - Sky News http://bit.ly/hozIHS
Nee 19:30quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef raistlin6 het volgende:
Cool deze gast op AJE klinkt als Stephen Hawking
Duidelijkquote:
nou reken er nog ongeveer anderhalf uur bij, ze zijn niet zo van de klok daarquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe laat is ze gaar?
inderdaad, vind het exact zo. Die saamhorigheid, en vooral ook de samenwerking tussen moslims en christenen met elkaar beschermen tijdens het bidden en dienst enzo, heel bijzonder om dat te aanschouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik vind de volhardendheid van het Egyptische volk fantastisch,
Ik vind het fantastisch hoe het Egyptische volk alles vreedzaam heeft weten te houden,
Ik vind het campenement op het plein briljant
Ik vind het bewonderingswaardig hoe journalisten, Egyptische twitteraars enz, vaak met gevaar voor eigen leven, ons zo goed op de hoogte hebben weten te houden
Ik vind het een geweldig compliment voor het Egyptische volk dat het hun gelukt is
Ik vind het overweldigend dat wij de gehele revolutie live hebben kunnen en mogen meemaken![]()
Propaganda machine draait op volle toeren dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef shomila het volgende:
HalaGorani Hala Gorani
State TV running a promo showing protestors shaking hands with the military, saying "#Egypt is Changing".
39 seconds ago
Snel koken volgens ons recept:quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd heen en weer aan het lopen en heb een snel gerecht uitgezocht
er staat er zelfs al 1 vanaf 2009 op you tube ; tribute to a pig ( gaat echt over mubarakquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Zal men straks ook zulke filmpjes maken over Mubarak?
Volledig mee eens. The World watches and learns.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik vind de volhardendheid van het Egyptische volk fantastisch,
Ik vind het fantastisch hoe het Egyptische volk alles vreedzaam heeft weten te houden,
Ik vind het campenement op het plein briljant
Ik vind het bewonderingswaardig hoe journalisten, Egyptische twitteraars enz, vaak met gevaar voor eigen leven, ons zo goed op de hoogte hebben weten te houden
Ik vind het een geweldig compliment voor het Egyptische volk dat het hun gelukt is
Ik vind het overweldigend dat wij de gehele revolutie live hebben kunnen en mogen meemaken![]()
Dus het leger gaat het zogenaamd overnemen onder goedkeuring van Mubarakquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef shomila het volgende:
HalaGorani Hala Gorani
State TV running a promo showing protestors shaking hands with the military, saying "#Egypt is Changing".
39 seconds ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |