En verder? Oh, ook op AJE nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Op staats tv breaking news net
Mubarak in gesprek met Soliman
nou denk vanavond/vannacht al hoor remlof, die houwe zich niet in tot morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Als Muba vanavond inderdaad vertrekt is het morgen één groot volksfeest in Egypte
"My populair demand"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Ik denk dat ie gaat melden dat hij zich weer verkiesbaar stelt voor nog een termijn :-)
Het zal ook eens niet. Lafaard dat hij is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC World Service: Opposition leaders believe that Mubarak's message is pre recorded so that Mubarak has enough time to leave Cairo
21 seconds ago
11 februari: dag van de vrijheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Als Muba vanavond inderdaad vertrekt is het morgen één groot volksfeest in Egypte
.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Ik denk dat ie gaat melden dat hij zich weer verkiesbaar stelt voor nog een termijn :-)
Echt niet, die vent is 81 en maakt sowieso geen kansquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef smollie2 het volgende:
Hoor ik ook net op AJE iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef GasProblem het volgende:
AJE zegt dat de speech vanavond live zal zijn vanuit het presidentieel paleis in Cairo.
"vind jij die chocolademelk ook niet te drinken de laatste tijd? dat apparaat is vast verkeerd afgesteld *klaag* klaag*"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij op werk is het helemaal geen onderwerp van gesprek. Totaal niet, ook niet bij de koffieautomaat.
Awake the sheep!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij op werk is het helemaal geen onderwerp van gesprek. Totaal niet, ook niet bij de koffieautomaat.
Ja?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
State Tv Zegt: Speech is live from palace
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staatquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
Oftewel als hij niet aftreed, is het tijd voor hem om geëxecuteerd te worden door z'n volk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef GasProblem het volgende:
AJE zegt dat de speech vanavond live zal zijn vanuit het presidentieel paleis in Cairo.
Dat denk ik ook, op twitter zijn er geruchten dat ie het land al uit is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staat
nope, net is bevestigd op AJE dat mubarak op het paleis met suleman een bespreking is begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk al opgenomen, stel dat ie zegt ik blijf dan is het paleis echt niet veilig, nee denk al dat het op band staat
State tvquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, net is bevestigd op AJE dat mubarak op het paleis met suleman een bespreking is begonnen
quote:Eerste reactie Moslimbroederschap op ontwikkelingen van vandaag: "Het lijkt op een militaire coup. Wij voelen bezorgdheid. Het probleem is niet de president, maar het regime", aldus een woordvoerder tegen Reuters.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-wellicht-vanavond/
Hun bron = staats-tvquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, net is bevestigd op AJE dat mubarak op het paleis met suleman een bespreking is begonnen
En dat er niemand op het plein stond toen er ruim een miljoen in en om Tahrir sq. waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef raistlin6 het volgende:
staats-tv zegt wel meer, bijvoorbeeld dat de mensen hier die voor de demonstranten zijn ook lid zijn van de Mossad.
Dat zou kunnen, zo ging het in Turkije ook in 1981(?) en dat is uiteindelijk ook geod gekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC World Service: The Muslim Brotherhood fears that the army has staged a coup
34 seconds ago
juist ... eerst zien dan geloven ... er stinkt iets aan et zaakjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Every piece of news leaked, was leaked on purpose and for a reason. Let's wait and see. #jan25 #tahrir
het idee dat ie dan zo dichtbij ons zit, maar dit is al allemaal opgenomen ze kunnen zoveel vertellen sprookjes bestaan niet, misschien dat Egyptenaren daar in trappen maar ik denk dat ie allang weg is op geheime lokatiequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op twitter zijn er geruchten dat ie het land al uit is.
Toch naar Duitsland misschien?
Nee, dat lieg je. Staat-tv zei toen: "een paar honderd man"...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En dat er niemand op het plein stond toen er ruim een miljoen in en om Tahrir sq. waren.
werk :squote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vliegen terwijl Mubarak gaat speechen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:16 schreef alors het volgende:
Oh, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat lieg je. Staat-tv zei toen: "een paar honderd man"...
MIsschien kunnen we wel een kopje koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het idee dat ie dan zo dichtbij ons zit, maar dit is al allemaal opgenomen ze kunnen zoveel vertellen sprookjes bestaan niet, misschien dat Egyptenaren daar in trappen maar ik denk dat ie allang weg is op geheime lokatie
1vandaag loopt weer eens op de feiten vooruit/achter de feiten aan...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef Arcee het volgende:
Staatsgreep leger mogelijk, meldt Een Vandaag.
Gezellig, bak ik wel een lekkere spacecake voor hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
MIsschien kunnen we wel een kopje koffie gaan drinken![]()
Het leger zou hem afgezet hebben volgens enkele van de tegenstrijdige berichten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef RvLaak het volgende:
Shafiq blijft volhouden dat moebie blijft...
Ik blijf er bij, kans is reëel dat moebie toch probeert te blijven in welke vorm dan ook.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
sjonge jonge berichtgeving gaat weer net als in de rest van de revolutie.
Zeer tegenstrijdig.
Mubarak kan zichzelf dus blijkbaar klonen, hij is in Cairo Sharm el Sheik en in Duitsland tegelijkertijd knap
The shit has hit the fanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef Dekatria het volgende:
"A 'fluid' situation"het is toch geen diarree man!
No shit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef Arcee het volgende:
Staatsgreep leger mogelijk, meldt Een Vandaag.
Dan hadden er al beelden geweest van moebie in hechtenisquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het leger zou hem afgezet hebben volgens enkele van de tegenstrijdige berichten.
Nee nee nee, dat wil zeggen dat moebie zijn dood af mag wachten in sharm el sheik in een van zijn paleizen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan hadden er al beelden geweest van moebie in hechtenis
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op twitter zijn er geruchten dat ie het land al uit is.
Toch naar Duitsland misschien?
*gniffel*quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.
Maar dat kan ik niet bevestigen.
bij deze bevestigdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.
Deze uitspraak kan ik niet bevestigen of ontkennen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
11 uur onze tijd dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sam Welbeck LondonToCairo
Mubarak speech 20.00 GMT or 22:00 Egypt Time. 1 minute ago via ÜberTwitter
Ehm, nee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Was dit dat plaatje?
[ afbeelding ]
het eerste willen ze niet , tweede ook niet , en tja ... het derde das duidelijk he ,....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef raistlin6 het volgende:
Ja dit is mijn analyse (voor wat het waard is): *overigens shafiq zegt niet dat ie blijft, maar dat ie nu nog president is
analyse dus:
Of Mubarak treedt af vanavond en Suleiman neemt het over en dan is het afwachten hoe dat ontvangen wordt.
Of Mubarak treedt af en leger stapt naar voren, ook afwachten.
Of Mubarak zegt te blijven en dan is het de komende twee dagen maximaal chaos. En ligt het er helemaal aan: of het leger pleegt een coup, of het leger maakt een bloedbad.
Ze eten Foolquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Was dit dat plaatje?
[ afbeelding ]
Aan gevuld met de demonstranten hebben geen zin meer en gaan naar huis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef raistlin6 het volgende:
Ja dit is mijn analyse (voor wat het waard is): *overigens shafiq zegt niet dat ie blijft, maar dat ie nu nog president is
analyse dus:
Of Mubarak treedt af vanavond en Suleiman neemt het over en dan is het afwachten hoe dat ontvangen wordt.
Of Mubarak treedt af en leger stapt naar voren, ook afwachten.
Of Mubarak zegt te blijven en dan is het de komende twee dagen maximaal chaos. En ligt het er helemaal aan: of het leger pleegt een coup, of het leger maakt een bloedbad.
Wat we wel kunnen zeggen is dat er geruchten zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Deze uitspraak kan ik niet bevestigen of ontkennen.
Ik morgen vrijquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Moet morgen wel weer op tijd maar ik blijf wakker.
Die demonstranten hebben geen zin meer? Dat kan ik me nu niet meer voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Aan gevuld met de demonstranten hebben geen zin meer en gaan naar huis.
Overigens zou ik als demonstrant bang zijn voor sillyman.
Maar ik zet toch maar mijn geld in op jouw eerste optie
21.00 onze tijd ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
11 uur onze tijd dus.
Nu ben ik ook in de war, 9 uur?
Derde bron die dit bevestigdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef yavanna het volgende:
Al jazeera : Army Communique Number 1 came to prevent Mubarak from handing power over to VP Omar Suleiman in a TV address
Ah, fijn voor je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |