quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik los dat op met die tabbladen in IE of FireFox. Ideaal..
[..]
Dank je. Da's lief.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef winka het volgende:
Da's ook raar, heb mezelf net getemperatuurd en de thermometer heeft 37,5 aan. Geen griep dus
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Susie het volgende:
Ik heb een mobiel met internet, dus kan ik daarop hier de topics volgen, maar echt veel doe ik het niet (behalve in trein of in pauze ofzo). En wat Kuukske zegt; die tabladen, erg makkelijk, zien ze onderin ook niet wat je hebt open staan, maar ik doe het niet veel nee... wat ook al gezegd is, kan zomaar iemand achter je staan en die hebben hier ff helemaal niets mee te maken natuurlijk!
@LB; op zich is het nu dus wel lastig dat ik weet wat normaal voor de duvels zou moeten zijn... Daarom is het nu dus ook zo vaag... voel nu niets wat het aankondigt, maar ook niet dat het alweer raak zou kunnen zijn en dat geloof ik ook niet
@Lijnloos; toch alvast een kleine welkom hier!
@Winka; en toch is het weer spannend hoor!!
Tja, had me eigenlijk daarna pas echt willen melden hier, maar je had me doorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
GGB, jeetje, je krijgt het wel even voor je kiezen geloof ik hehou het doel maar steeds goed voor ogen
![]()
Lijnloos!ik dacht implanon gaat eruit als in: over een tijdje, maar het was vanmiddag dus al
Welkom en succes
Saffier is een nicht van mijn man... dus wel familie ja! Hoewel we elkaar niet heel veel zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, 'daarna', dat had ook een paar uur gescheeld dan of niet![]()
Maar jij en Saffier zijn dus familie? Als er bekenden meelezen snap ik wel dat je ietsje voorzichtiger bent met dit soort info
ah shit, dacht ik het nu een keer goed gedaan te hebben! Foto van het bankje was het vorige topic ook al verdwenen trouwens...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef danic het volgende:
@ Susie: de op is nog niet helemaal goed. De link verwijst naar deel 185 ipv deel 186 en we zijn ook ons mooie bankje kwijt![]()
@Winka: 37,5 is wel beginnende verhoging hoor. Tussen 37,5 en 38,5 is verhoging alles daarboven is koorts. Dus wellicht toch even goed op jezelf passen.
Lijnloos welkom
GGB
Goed bezig C_A!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kom net terug van gynalles was goed. Op beide eierstokken eitjes en op 1 eierstok een wat groter eitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef Susie het volgende:
En aangestoken door jullie enthousiasme heb ik toch maar een test gedaan,ondanks dat het geen ochtendurine was, maar ik dacht "ach die testen van KV zijn toch niet zo duur"......Druppels erop, omdraaien om tanden te poetsen en weer omdraaien en daar staan ze dan:
Ik zit hier helemaal te shaken nu!!! Dit kan helemaal niet.Wow wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef Susie het volgende:
En aangestoken door jullie enthousiasme heb ik toch maar een test gedaan,ondanks dat het geen ochtendurine was, maar ik dacht "ach die testen van KV zijn toch niet zo duur"......Druppels erop, omdraaien om tanden te poetsen en weer omdraaien en daar staan ze dan:
Ik zit hier helemaal te shaken nu!!! Dit kan helemaal niet.Wow SusieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent zwanger![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Goed goed, alhoewel ik nog steeds niet helemaal in orde ben, duurt me ietwat te lang allemaal, maar ga sowieso vlg week lekker aan het werk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:00 schreef winka het volgende:
Boepie, hoe is het nu met je? Goed je hier weer terug te zien
![]()
@C_A: da's goed nieuws![]()
Ben volgens mij bijna uitgekwakkeld, hing de afgelopen dagen maar door het huis. Heel irritant! Nu nog even geduldig wachten tot de 17e
Ja, ik wil je hier niet meer zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef Susie het volgende:
Klopt Kuukske, in afwachting dat het weer op gang zou komen.... dat gaat hopelijk dus nog veel maandjes duren!
Ik zie je idd ook liever straks weer aan de andere kant!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik wil je hier niet meer zien.
Ik zie je liever aan de overkant over een paar weken.
Awwww mijn buik kriebelde van deze opmerkingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Susie het volgende:
Mijn lief vanmorgen: "dit is dan alvast jouw verjaardagscadeau" ik ben woensdag jarig Ik tegen hem: "En jouw valentijnscadeau"
Graag!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:17 schreef Susie het volgende:
Thanks LB! De statistieken kloppen bij mij, zorg jij ervoor dat ze bij jou ook kloppen?!
Nee joh, al weer bijna 5quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Susie het volgende:
@Cholate; de eerste dag van de laatste menstruatie (als ik het al zo kan noemen...) was op 13 januari, dus nu zo'n 4 weken?
Ik wil je hier niet meer zienquote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Susie het volgende:
Die houd ik nu ook aan.
Thanks allemaal in ieder geval! Duimen dat het blijft plakken nu!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, super eensgezind hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toch fijn als er meerdere mensen een mening delen he!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toch fijn als er meerdere mensen een mening delen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee, ik maak het mezelf niet moeilijk. Ik wacht gewoon nog even af. Na het traject voor de eerste geloof ik er namelijk niks (niets???) van dat ik zomaar zwanger ben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef throttle het volgende:
bedoelde u: niets is wat het lijkt?en doe gewoon een test man, je maakt t jezelf wel erg moeilijk zo.
Kijk... dat maakt de group om te checken al weer kleiner.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef Pipo_de_KIoon het volgende:
[..]
Uh nee, ik maak het mezelf niet moeilijk. Ik wacht gewoon nog even af. Na het traject voor de eerste geloof ik er namelijk niks (niets???) van dat ik zomaar zwanger ben.
Vragen staat ook vrij hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk... dat maakt de group om te checken al weer kleiner.![]()
Oh.. dus we mogen ook gewoon vragen: "Wie ben je?"quote:
Tuurlijk, ik ben Pipo de KIoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. dus we mogen ook gewoon vragen: "Wie ben je?".
Dat was de eerste aan wie ik dacht, een beetje aan de schrijfstijl en op mn gevoel. Maar kan er compleet naast zitten hoorquote:
Altijd balen dat momentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Pipo_de_KIoon het volgende:
Deze kloon gaat weer de kast in, terug van Kruidvat bleek dat ik toch gewoon een paar dagen te laat was!
Het zou inderdaad wel een medisch wonder zijn, maar voor de goeie opletters: ik ben op 1 februari voor de allereerste keer in mijn leven ongesteld geweest zonder hormonen. Dus nopez, niet overtijd of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat was de eerste aan wie ik dacht, een beetje aan de schrijfstijl en op mn gevoel. Maar kan er compleet naast zitten hoor
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Even voor de dames hier..
Mocht je kans willen maken op een kindje dat op 11-11-11 geboren wordt, dan is deze week DE week om je ding te doen
Spannend c_a! * Kuukske gaat in duimstand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer bij de Gyn geweest![]()
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #94
Ik ga ook duimenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spannend c_a! * Kuukske gaat in duimstand.
Dat is heel begrijpelijk Susie, ik herken het helemaal (sterker nog, ik kijk nog steeds en ik ben over 6 weken uitgerekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
Nog niet helemaal frummeltje, ben best angstig. Iedere keer als ik naar de wc ga, dan hoop ik geen rood te zien. Denk dat ik pas gerustgesteld ben wanneer ik iets heb gezien of gehoord.
ik ga mikken op 9-10-11quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Even voor de dames hier..
Mocht je kans willen maken op een kindje dat op 11-11-11 geboren wordt, dan is deze week DE week om je ding te doen
hoeft niet perse, kan ook iets later zijn nog, 2 a 3 dagen max geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, als dat wordt uitgevonden sta ik vooraan in de rijik wil ook zo graag
Winka, temperaturen gaat prima, ik doe het netjes elke ochtend als de wekker gaat. Tot nu toe alleen nog maar 36.3 of 36.4 getemptdus ik wacht nog op een daling en stijging. Ben wel heel benieuwd hoe hoog het gaat.
Ohja, ovutest was gisteren donker, en vandaag weer een stuk lichter, dus waarschijnlijk zie ik morgen een andere temperatuur toch??
Niet helemaal.... Ovulatietesten sporen de LH-piek op, maar een LH piek hoeft niet per definitie tot een eisprong te leiden. Bij een tempstijging heb je zeker een eisprong gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef winka het volgende:
Maar is het dan niet dubbelop om ovutesten te gebruiken én om te temperaturen ?
hehe, tsja nu ik het teruglees is het met de gedachte op een zwangerschap wel heel anders te interpreteren. Vandaag nauwelijks nog een ovulatie streepje. Helaas wel mijn kans gemist deze rondequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Susie het volgende:
Goh Papillion, zit ik dat laatste stukje toch helemaal verkeerd te lezen! Ik denk hoe kan dat streepje nou lichter worden?? En toen las ik eisprong... dussss....
Ik ga straks even de huisarts bellen even vragen hoe of wat (zijn nu uiteraard met pauze...) en vragen of zij/hij ook vind dat ik de vk al kan bellen enzo.
@Kuukske: komt echt wel weer goed!!
Dit is wel het fijne aan fok, dat je dit soort details elke dag kunt bijleren. Dat valt me sowieso ook wel echt op van alle informatie op internet, dat het soms heel uitgebreid is op een punt maar juist de verbinding met andere informatie mist. Of ik lees er gewoon altijd overheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet helemaal.... Ovulatietesten sporen de LH-piek op, maar een LH piek hoeft niet per definitie tot een eisprong te leiden. Bij een tempstijging heb je zeker een eisprong gehad.
Er is gigantisch veel te vinden op internet. Ook op andere fora, maar het is geen FOK!. Dat soort fora houden niet op na 7 pagina's of 300 posts. Die gaan Door tot 250 pagina's met informatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef papillion het volgende:
[..]
Dit is wel het fijne aan fok, dat je dit soort details elke dag kunt bijleren. Dat valt me sowieso ook wel echt op van alle informatie op internet, dat het soms heel uitgebreid is op een punt maar juist de verbinding met andere informatie mist. Of ik lees er gewoon altijd overheen
Dan is natuurlijk de grote vraag of je meneer LB aan het werk hebt gezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn lijf lijkt keurig te werkengezien de donkere ovutest dinsdag en de vanmorgen gestegen temperatuur heb ik woensdag mijn eisprong gehad, wat precies 14 dagen voor de volgende NOD is
Dat is fijn zeg....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn lijf lijkt keurig te werkengezien de donkere ovutest dinsdag en de vanmorgen gestegen temperatuur heb ik woensdag mijn eisprong gehad, wat precies 14 dagen voor de volgende NOD is
Ik wacht nog even een paar dagen... met mijn "verleden" is ruim 40 dagen heel gewoon. Maar volgende week gaan we naar de sauna, voordien moet ik het wel weten. Ik ben geen reguliere saunaganger...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
@Diaan73: Je kunt er een testje tegenaan gooien? Je weet maar nooit!
Nee voel ook niets, moet wel vaak naar de wc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh DiaanVoel je ook niks? Zou toch wel mooi zijn als je zo relaxed zwanger zou worden! Weet niet hoe het bij Twan en Lennon voor NOD was? Kwaaltjes/symptomen?
En als je in de sauna niet meteen bovenin gaat zitten en daarna in het dompelbad stapt, kan het niet zoveel kwaad toch? (Just checking want ik heb 26 feb ook een sauna gepland)
Wat lief van je moeder... ik weet het van mezelf niet meer, maar mijn moeder ook echt niet. Ik en ook mijn moeder weet niet eens meer wanneer ik voor het eerst ongi ben geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
@Diaan: Oké, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid. Ik ga toch een beetje voor je duimen!![]()
Ik ben nog steeds zo blij dat ikben! Tenminste, dat het is gebeurd, want de pijn an sich kan ik missen als kiespijn. Ben benieuwd wat mijn huidige cyclus gaat doen. Heb eens even aan mamslief gevraagd of zij nog wist hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon. Schijnbaar hield zij het toen beter bij dan ik
. Volgens haar was ik destijds redelijk regelmatig, zo tussen de 30 en 33 dagen. Wist ik niet eens meer!
Oooh echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee voel ook niets, moet wel vaak naar de wc.maar dat had ik een tijdje geleden ook. Bij Twan wist ik het helemaal niet, was na een miskraam en werd maar niet ongi. Toen maar eens naar ha geweest voor medicijnen om ongi op te wekken, maar moest eerst een zw. test doen.. zwanger
2 weken later bij de gyn bleek ik al bijna 12 weken zwanger te zijn. Mooie en leuke verrassing toen. Bij Lennon heb ik een IUI gehad, toen voelde ik ook niets... moest op dag 17 na IUI testen, dat heb ik zelfs nog een dag uitgesteld omdat ik niets voelde en bleek toen zwanger te zijn.
Ik heb eigenlijk geen idee... ik ga maar 1x per jaar ong.Waar gaan jullie? Wij gaan in Groningen/Friesland dan nl...
Dat is die sauna die je mij getipt hè? Zul je zien.... hahaha. Peace en ik moeten nog even kijken of we naar een sauna dichter bij zn ouders gaan of toch naar de Waterlelie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh echthaha, wij gaan naar de Waterlelie, in Zevenhuizen, erg fijne sauna vind ik
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe zou wel bizar zijn, eerste meet in de sauna
Op zo'n manierquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet helemaal.... Ovulatietesten sporen de LH-piek op, maar een LH piek hoeft niet per definitie tot een eisprong te leiden. Bij een tempstijging heb je zeker een eisprong gehad.
Ik denk dat je die symptomen best wel serieus kunt nemen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef Frummeltje86 het volgende:
@ LB: Ik durf de symptomen die ik afgelopen cyclus heb gehad, eerlijk gezegd nog niet te scharen onder mijn vruchtbare periode. Wel weet ik dat ik bijna 2-3 weken achter elkaar behoorlijk wat afscheiding verloor, veel meer dan toen ik aan de pil was. Ongeveer 1,5 tot 2 weken voordat ik ongesteld werd, nam dit heel erg af (of misschien nog korter daarvoor...). Gevoelsmatig had het daar wel iets mee te maken.
Ik zou de testen idd het liefst bewaren tot ze echt van nut zijn, maarja... Misschien dan toch maar wachten tot dat slijm zich weer aandient? Uitgaande van een cyclus van 33 dagen, zou ik 1 maart moeten beginnen met testen. Gevoelsmatig voelt dat wat laat...
Toen m'n beste vriendin sms'te of ik nou al eens getest had, bleek ik zwanger. Dus wie weetquote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens van mijn twee beste vriendinnen een mailtje dat ze allebei deze week het gevoel hadden gehad dat ik zwanger was![]()
Dus ik loop vrij blij rond vandaagvoor nu kan ik namelijk nog lekker in geloven
Oh echt? Nu ja, dan heb ik altijd verkeerd gerekend blijkbaar... maar ik rekende altijd gewoon meerdere dagen uit wanneer de eisprong zou kunnen zijn en dan de week voorafgaand lekker aan de sex.... Met andere woorden; ik ging nooit van 1 dag eisprong uit, gewoon een hele week + weekend! hahaha!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, Diaan...toch vervelend dat je wel een klein beetje hoop krijgt he.
Susie en winka; er is mij hier door Leonieke een keer verteld dat in het ziekenhuis de regel geldt: de eerste dag dat je in de voormiddag helderrood bloed hebt, is de eerste dag van je menstruatie.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruikte een plastic wegwerpbekertje.
MIsschien kun je dan beter de Etos Zwanger Worden pillen gebruiken. Dat kost rond de 7 euro.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef bitterend het volgende:
Ik ben in Januari met de pil gestopt maar geen menstruatie...toen heb ik Efamol PMP gekocht...stond dat het een gunstige invloed kan hebben op je menstruatie..nou dat kan je wel zeggen!! was een dag daarna ongesteld!duurde maar 3 dagen ook nog! heerlijk!
Wel is het een beetje duur hoor...17.95 bij de Etos. Er zit teunisbloem in, het schijnt goed te zijn hiervoor (reguleren van je cyclus).
Zal je dat dan "altijd" moeten blijven gebruiken of kan het lichaam het dan uiteindelijk toch weer zelf? Nieuwsgierigheid that is...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:23 schreef bitterend het volgende:
Ja..als ik ze langer nodig blijk te hebben dan neem ik die van de Etos maar goed ik heb ze nu al dus maak ik ze eerst op
Ja zo deden wij het ook. Leander was toch een toevalstreffer met het zaad van R. En nu is onze tweede toevalstreffer op komstquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja, actief is een groot woord. We gebruiken geen anticonceptie dat is het eigenlijk. We zijn er ook niet zo heel veel mee "bezig" eigenlijk.
Ik zou maar eens een staatslot kopen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef MeNicole2 het volgende:
De gyn zei dat we meer kans hadden om een jackpot te winnen
Heeft nou denk ik al geen zin meer. We hebben 2 toevaltreffers gehadquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een staatslot kopen dan
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Heeft nou denk ik al geen zin meer. We hebben 2 toevaltreffers gehad
quote:It's easy to get bummed out. Try not to focus on the failure to conceive, instead be happy with how close you may have gotten or what you've learned about your body while trying.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Godver......Wat enorm balen, LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop nog steeds met je mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ja ik vond het ook al rustigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef Susie het volgende:
Mooi gezegde LB.
Wat is het stil hier? Nog niets aan het bakken bij iemand?![]()
Kan een modje mij uit de lijst halen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Lijnloos, ik weet niet waarom, maar ik heb vannacht gedroomddat je een test had gedaan en aan mij liet zien en er waren 2 hele duidelijke streepies!!
![]()
(Geen idee waarom ik over jou droom, maar goed, ik was wel heel erg blij voor je!, dus laten we hopen dat je snel ook 2 streepjes scoort!) En de anderen hier natuurlijk ook!
Maar je at dan wel kaas en yoghurt e.d.? Ik voel me hier inderdaad heel goed bij nu, maar ik weet niet hoe lang ik het zonder zuivel wil/ ga volhouden. Ik ben nu wel heel erg creatief geworden met koken, er zijn zoveel lekkere dingen te maken zonder zuivel, vlees en visquote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Lijnloos het volgende:
LB, fijn dat je nu wel lekker naar de sauna kon en die afleiding is dan wel effe lekker (zeker bij gebrek aan vriend).
Winka, lijkt me juist erg slim om nu zo je dieet aan te passen dat jij je er tenminste lekker bij voelt. En die melk, dat komt vanzelf wel weer dan. Ik ben geen echt melkdrinker (ja in het weekend bij de lunch/ontbijt wel, maar verder nauwelijks) en tijdens de zwangerschap heb ik het wel iets bewuster gedaan, maar toch nooit de 2 bekers per dag gehaald... en alles is goed gekomen
Vanochtend is dein alle "hevigheid" losgebarsten, dus nu kunnen we gaan bedenken wanneer we voor het eggie mogen! Es kijken of het gaat lukken, want ik heb geen idee nog wat mijn cyclusduur nu is, misschien dus toch maar even zo'n ovu-testje halen...
ja, dat weer wel idd... Een dag geen kaas is hier een dag niet geleefd. Yoghurt doe ik eigenlijk te weinig, maar probeer dat wel regelmatig te doen, net als melk eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef winka het volgende:
[..]
Maar je at dan wel kaas en yoghurt e.d.? Ik voel me hier inderdaad heel goed bij nu, maar ik weet niet hoe lang ik het zonder zuivel wil/ ga volhouden. Ik ben nu wel heel erg creatief geworden met koken, er zijn zoveel lekkere dingen te maken zonder zuivel, vlees en visMaar ik ga op een gegeven moment denk ik wel mijn witte boterhammen met kaas en mayo missen
![]()
Lekker trouwens dat je nu aan de slag kan![]()
De tijd gaat trouwens wel snel, toen we de keuze maakten om te gaan voor een kindje dacht ik dat ik voor mijn 33e zwanger zou zijn. Dit is mijn één na laatste 'kans' voor mijn verjaardag![]()
Hee wat goed C_A dat je zoveel bent afgevallen! Knap hoor
Ik at vroeger wel een broodje met naturel chips jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:59 schreef Susie het volgende:
OK GGB; jij wint! Een boterham met bacon en chocopasta??
Hmm, een witte kadet met paprika chips iemand wel eens geprobeerd? Das ook best gek volgens mij, maar wel yummie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |