Ow ja die 2 rotmaanden komen er nu aanquote:
En carnaval C_A, als je daar niet van houdt is het ook niet allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja die 2 rotmaanden komen er nu aan
Als het nu raak is ben ik uitgerekend op 11-11De verjaardag van mijn mams
En december lijkt me echt een kutmaand..
Maar goed natuurlijk wel gewenst als het zo zou zijn
oh, hahaha, ik dacht uit je opmerking op te maken dat je het juist wel leuk zo vinden! Hahaha!quote:
Het kon op 2 manieren worden opgevat inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:01 schreef Susie het volgende:
[..]
oh, hahaha, ik dacht uit je opmerking op te maken dat je het juist wel leuk zo vinden! Hahaha!
23 december valt nog wel meequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:18 schreef Lijnloos het volgende:
Kuukske, sterkte met het herstel nog... hopelijk kun je je snel melden in Z&G straks!
Winka, maak het effe spannend joh, ben benieuwd... nog 8 daagjes...
Susie, fijn dat je rugpijn weg is...
Oh en over de datum, of het nou december is of april, er is altijd wel iets voor te zeggen, maar ik vond (en vind) het nog steeds geen drama dat Minke 23 december is geboren hoor... het kost misschien wat plan werk en kerst is wat anders dan anders, maar verder is het gewoon feest!
Ja ik loer gewoon alvast mee hoor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hee, lijnloos alweer hier?Ben je ook streepjes aan het loeren? Ik vind Minke zó leuk, lijkt me een goed plan, een tweede
Winka, dat klinkt toch wel goed, die opgeblazen buik en veel slaap! Die afscheiding luidt bij mij altijd bloed in, maar niet al 8 dagen vantevoren!![]()
Susie, lijkt me zo lastig, om nu te weten wat normaal is en wat nietHopelijk kan je gauw een nieuwe cyclus starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, wij hebben Minke's verjaardag dit jaar juist op de 26e gevierd, iedereen had zo een goed excuus om niet naar Familie te hoeven (behalve onze familie dan) en bijna iedereen is gewoon vrij. Op de 23e is dat niet zo, niemand neemt de dag voor de kerstdagen nog vrij... Volgend jaar doen we het denk ik gewoon weer zo... Overigens hebben we haar verjaardag met zijn 3-tjes wel gewoon gevierd, maar bijkomend lastigheidje is dat haar nichtje (dochter van mijn stiefzus) ook de 23e jarig is (ze schelen gewoon letterlijk 3,5 uur qua leeftijd)... dus we zijn daar taart gaan eten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
23 december valt nog wel mee
Maar mijn schoonzusje is op 26-12 geboren, en die heeft geen leuke verjaardagen
Best zielig voor haar
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja ik loer gewoon alvast mee hoor...Oeh!! Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Ha! gekkengetal!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja die 2 rotmaanden komen er nu aan
Als het nu raak is ben ik uitgerekend op 11-11De verjaardag van mijn mams
En december lijkt me echt een kutmaand..
Maar goed natuurlijk wel gewenst als het zo zou zijn
Ik post altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef cholateaddict het volgende:
En bedankt voor de welkomterugjes! Heb het topic nog steeds wel stiekem gevolgd in mn pauzes...p
@LB: ja, die gemiddelden...hopelijk zegt et wat! vrouwen om me heen (die al 2 kids hebben) zeggen steeds dat het normaal is dat het jaaaaren duurt hoor!terwijl het bij hun in 1 of 2 x raak was. Nou ja... Ik heb altijd al een hekel gehad aan statistiek haha! Ik hoop dat de kansen gewoon goed worden voor iedereen!
Succes allemaal! Ik hoop dat het jet topic niet per ongeluk sluit nu..
posten jullie allemaal thuis trouwens of ook stiekem op werk in je pauze?
Ik los dat op met die tabbladen in IE of FireFox. Ideaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef cholateaddict het volgende:
@ winka: spannend!!! moest erg lachen om je zoektermen!
Ik moet soms hele dagen schrijven, dan is het wel fijn om even tussendoor te posten/lezen. moet er niet ineens een of andere mafkees achter je komen staan.
Dank jequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:49 schreef winka het volgende:
Dankje, ik hoop dat het voor jou ook gauw raak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |