SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, super eensgezind hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toch fijn als er meerdere mensen een mening delen he!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toch fijn als er meerdere mensen een mening delen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee, ik maak het mezelf niet moeilijk. Ik wacht gewoon nog even af. Na het traject voor de eerste geloof ik er namelijk niks (niets???) van dat ik zomaar zwanger ben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef throttle het volgende:
bedoelde u: niets is wat het lijkt?en doe gewoon een test man, je maakt t jezelf wel erg moeilijk zo.
Kijk... dat maakt de group om te checken al weer kleiner.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef Pipo_de_KIoon het volgende:
[..]
Uh nee, ik maak het mezelf niet moeilijk. Ik wacht gewoon nog even af. Na het traject voor de eerste geloof ik er namelijk niks (niets???) van dat ik zomaar zwanger ben.
Vragen staat ook vrij hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk... dat maakt de group om te checken al weer kleiner.![]()
Oh.. dus we mogen ook gewoon vragen: "Wie ben je?"quote:
Tuurlijk, ik ben Pipo de KIoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. dus we mogen ook gewoon vragen: "Wie ben je?".
Dat was de eerste aan wie ik dacht, een beetje aan de schrijfstijl en op mn gevoel. Maar kan er compleet naast zitten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |