SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, super eensgezind hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toch fijn als er meerdere mensen een mening delen he!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toch fijn als er meerdere mensen een mening delen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee, ik maak het mezelf niet moeilijk. Ik wacht gewoon nog even af. Na het traject voor de eerste geloof ik er namelijk niks (niets???) van dat ik zomaar zwanger ben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef throttle het volgende:
bedoelde u: niets is wat het lijkt?en doe gewoon een test man, je maakt t jezelf wel erg moeilijk zo.
Kijk... dat maakt de group om te checken al weer kleiner.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef Pipo_de_KIoon het volgende:
[..]
Uh nee, ik maak het mezelf niet moeilijk. Ik wacht gewoon nog even af. Na het traject voor de eerste geloof ik er namelijk niks (niets???) van dat ik zomaar zwanger ben.
Vragen staat ook vrij hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk... dat maakt de group om te checken al weer kleiner.![]()
Oh.. dus we mogen ook gewoon vragen: "Wie ben je?"quote:
Tuurlijk, ik ben Pipo de KIoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. dus we mogen ook gewoon vragen: "Wie ben je?".
Dat was de eerste aan wie ik dacht, een beetje aan de schrijfstijl en op mn gevoel. Maar kan er compleet naast zitten hoorquote:
Altijd balen dat momentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Pipo_de_KIoon het volgende:
Deze kloon gaat weer de kast in, terug van Kruidvat bleek dat ik toch gewoon een paar dagen te laat was!
Het zou inderdaad wel een medisch wonder zijn, maar voor de goeie opletters: ik ben op 1 februari voor de allereerste keer in mijn leven ongesteld geweest zonder hormonen. Dus nopez, niet overtijd of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat was de eerste aan wie ik dacht, een beetje aan de schrijfstijl en op mn gevoel. Maar kan er compleet naast zitten hoor
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Even voor de dames hier..
Mocht je kans willen maken op een kindje dat op 11-11-11 geboren wordt, dan is deze week DE week om je ding te doen
Spannend c_a! * Kuukske gaat in duimstand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer bij de Gyn geweest![]()
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #94
Ik ga ook duimenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spannend c_a! * Kuukske gaat in duimstand.
Dat is heel begrijpelijk Susie, ik herken het helemaal (sterker nog, ik kijk nog steeds en ik ben over 6 weken uitgerekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
Nog niet helemaal frummeltje, ben best angstig. Iedere keer als ik naar de wc ga, dan hoop ik geen rood te zien. Denk dat ik pas gerustgesteld ben wanneer ik iets heb gezien of gehoord.
ik ga mikken op 9-10-11quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Even voor de dames hier..
Mocht je kans willen maken op een kindje dat op 11-11-11 geboren wordt, dan is deze week DE week om je ding te doen
hoeft niet perse, kan ook iets later zijn nog, 2 a 3 dagen max geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, als dat wordt uitgevonden sta ik vooraan in de rijik wil ook zo graag
Winka, temperaturen gaat prima, ik doe het netjes elke ochtend als de wekker gaat. Tot nu toe alleen nog maar 36.3 of 36.4 getemptdus ik wacht nog op een daling en stijging. Ben wel heel benieuwd hoe hoog het gaat.
Ohja, ovutest was gisteren donker, en vandaag weer een stuk lichter, dus waarschijnlijk zie ik morgen een andere temperatuur toch??
Niet helemaal.... Ovulatietesten sporen de LH-piek op, maar een LH piek hoeft niet per definitie tot een eisprong te leiden. Bij een tempstijging heb je zeker een eisprong gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef winka het volgende:
Maar is het dan niet dubbelop om ovutesten te gebruiken én om te temperaturen ?
hehe, tsja nu ik het teruglees is het met de gedachte op een zwangerschap wel heel anders te interpreteren. Vandaag nauwelijks nog een ovulatie streepje. Helaas wel mijn kans gemist deze rondequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Susie het volgende:
Goh Papillion, zit ik dat laatste stukje toch helemaal verkeerd te lezen! Ik denk hoe kan dat streepje nou lichter worden?? En toen las ik eisprong... dussss....
Ik ga straks even de huisarts bellen even vragen hoe of wat (zijn nu uiteraard met pauze...) en vragen of zij/hij ook vind dat ik de vk al kan bellen enzo.
@Kuukske: komt echt wel weer goed!!
Dit is wel het fijne aan fok, dat je dit soort details elke dag kunt bijleren. Dat valt me sowieso ook wel echt op van alle informatie op internet, dat het soms heel uitgebreid is op een punt maar juist de verbinding met andere informatie mist. Of ik lees er gewoon altijd overheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet helemaal.... Ovulatietesten sporen de LH-piek op, maar een LH piek hoeft niet per definitie tot een eisprong te leiden. Bij een tempstijging heb je zeker een eisprong gehad.
Er is gigantisch veel te vinden op internet. Ook op andere fora, maar het is geen FOK!. Dat soort fora houden niet op na 7 pagina's of 300 posts. Die gaan Door tot 250 pagina's met informatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef papillion het volgende:
[..]
Dit is wel het fijne aan fok, dat je dit soort details elke dag kunt bijleren. Dat valt me sowieso ook wel echt op van alle informatie op internet, dat het soms heel uitgebreid is op een punt maar juist de verbinding met andere informatie mist. Of ik lees er gewoon altijd overheen
Dan is natuurlijk de grote vraag of je meneer LB aan het werk hebt gezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn lijf lijkt keurig te werkengezien de donkere ovutest dinsdag en de vanmorgen gestegen temperatuur heb ik woensdag mijn eisprong gehad, wat precies 14 dagen voor de volgende NOD is
Dat is fijn zeg....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn lijf lijkt keurig te werkengezien de donkere ovutest dinsdag en de vanmorgen gestegen temperatuur heb ik woensdag mijn eisprong gehad, wat precies 14 dagen voor de volgende NOD is
Ik wacht nog even een paar dagen... met mijn "verleden" is ruim 40 dagen heel gewoon. Maar volgende week gaan we naar de sauna, voordien moet ik het wel weten. Ik ben geen reguliere saunaganger...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
@Diaan73: Je kunt er een testje tegenaan gooien? Je weet maar nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |