abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92782128
Isla. :o

Wat een geweldig nieuws!
Gefeliciteerd meis! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen, ik ben zo blij voor je!
Genieten nu he. ;)

Thanks secret Valentine, je berichtje deed me goed. O+
pi_92782620
Gefeliciteerd Isla, met je Valentijnsstreepjes! :*

Succes met spuiten Poezebeest!

[ Bericht 12% gewijzigd door prinseszondererwt op 14-02-2011 20:00:48 ]
pi_92782667
*O* *O* Isla, wauw!! Ontzettend gefeliciteerd, dat is echt zwanger hoor!! *O* *O*

Ik lees hier altijd mee en ik wil jullie allemaal een heel mooi wondertje toewensen, jullie verdienen het zo ontzettend erg :* :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92783005
Poezebeest, spannend!! Hou je ons wel zo nu en dan op de hoogte?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:12:56 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92785586
En? Wat zei je vriend?
Wat een super valentijnskado zeg!
pi_92786122
*O* Isla, wat goed!! Gefeliciteerd!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:30:43 #208
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92786884
Alle tweede streepjes zijn bijzonder, maar als ze in dit topic vallen is het nog iets specialer O+

Gefeliciteerd Isla *O*
Oude (on)bekende.
pi_92787499
Jaaa, gefeliciteerd Isla! *O*
pi_92788510
BE, ik had de test in een Valentijnskaart geplakt. Hij wist niet wat hij zag... Hij dacht dat ik pas aan het einde van de week kon testen. Hij moest huilen...en ik natuurlijk ook weer.. :'( het was allemaal heel emo. Hij wist dat dit moment een keer zou kunnen komen...maar niets is zeker..en als het dan écht gebeurt.. Ik merk nu pas hoeveel het met hem gedaan heeft. En hoe graag hij dit ook wilt. O+
Maar we blijven voorzichtig, eerst deze week afwachten. En de bloedtest.

Lieve dames, wat fijn dat jullie allemaal zo ontzettend meeleven... :*

Kolonia, :* Je bent lief. Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer de MMM in of wacht je er nog even mee?

Poezebeest, wat ontzettend spannend! Heel veel succes met spuiten! ^O^

PZE, jij mag ook al bijna beginnen....ben je er klaar voor? ^O^

Weet iemand hoe het met Mijsje is?

Ik heb het allemaal niet zo bijgehouden van iedereen, maar ik wens jullie natuurlijk allemaal een klein wondertje. Ik duim voor iedereen hier!
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:56:51 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92788787
*O* Isla, wat een mooi nieuws! Van harte! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_92788801
Isla O+ *O* :D ^O^ *;

GEFELICITEERD!!!! Woeiiii!!! *O* :D

Wat super dat je (8> zo hebt kunnen verrassen op Valentijn O+
#geen
pi_92788880
Ik kijk ook uit naar Mijsje, maar ze schrijft weinig over zichzelf. Mss time-out..?

Mijsje & Joene: :*
#geen
pi_92791236
O+ Isla, wat een geweldig nieuws! O+

*O* Gefeliciteerd! *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_92792041
Isla!! Wat een fijn nieuws, eindelijk zijn de *O* voor jou. Dus speciaal voor jou zal ik er lekker veel geven:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

en ook ik was er heel erg blij van, soms ben ik wel eens bang dat het er voor ons nooit gaat inzitten maar als ik dan jou berichtje lees dan weet ik dat het misschien wel lang kan duren maar dat de kans wel erg klein is dat het niet gebeurd, bedankt voor dit lichtpuntje :*
  maandag 14 februari 2011 @ 21:44:24 #216
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92792206
Isla, ik las het al in het wohts-topic, maar jij verdient gewoon een aparte felicitatie!
Dus bij deze: gefeliciteerd *O*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92792315
Isla, wauw!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Wat zei je vriend?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_92792414
Jaaaaaa isla!!! I know how you feel! Onwerkelijk he? Hoop dat alles helemaal goed blijft gaan en dat je rond 7 weken een mooi hartje ziet kloppen. Het is jullie, net als de anderen, zo gegund!
:* voor jullie en ook voor de anderen natuurlijk.
:*
pi_92792631
*O* *O* *O* ISLAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! *O* *O* *O*
Oh, wat super fijn! Wat goed! Wat geweldig! Wat ben ik blij voor jullie! Geniet ervan, het is jullie zo gegund!! O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92793191
Oooooooh bedankt lieve dames....ben echt ontroerd dat jullie allemaal zo meeleven.... O+

Thistleweed, inderdaad moed houden hoor, bij sommige mensen duurt het gewoon-nouja, gewoon is het natuurlijk niet-wat langer. Ik had altijd wel de hoop dat het ooit een keer zou lukken-en toch bleef de angst;wat als het nooit lukt?... maar zover moet je niet denken, zover ben je nog lang niet. :*

McLaura: M'n vriend zei eerst een hele tijd niks. Hij moest huilen, van blijdschap, opluchting, angst dat het nog fout kan gaan en omdat hij gewoon helemaal stuk is. Het was voor hem ook een hele slopende tijd, niet alleen de IVF, maar die twee jaar, met onderzoeken, operaties en heel veel teleurstellingen. En de onzekerheid is natuurlijk nog lang niet over..
Maar hij is voorzichtig blij. Hij kan het niet geloven. O+
pi_92793990
Ah.... de schat! Hij heeft de komende tijd veel rust en liefde nodig volgens mij!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_92795033
Inderdaad! Krijgt ie hoor! :Y
pi_92800844
Wow heb helemaal tranen van jou ongelovelijk mooi bericht IslaBonita, super gefeliciteerd :* *O*
Dit is echt super tof en meteen ook hoopgevend vind ikzelf.
You go girl O+ en ook super tof voor je partner natuurlijk ;)
pi_92803242
aaaaaaaaaaaahhhhhhhh wat geweldig isla.
het is jullie echt gegund meis!!!!

super!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_92807004
Isla, gefeliciteerd!!!! *O* Het is jullie van harte gegund!!
Fijn om te lezen hoor, een succesverhaal! :)
pi_92808870
Isla, gefeliciteerd! Geniet van met z'n drietjes zijn *O*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:30:45 #227
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92847915
*Zucht* Vandaag stond er een belafspraak gepland, maar ik heb niets gehoord, ondanks dat de assistente mij ervan verzekerde dat ik gebeld zou worden (heb twee keer gebeld of het wel allemaal goed ging, om 2 uur en om 4 uur, ik zou vanaf ongeveer 12 uur gebeld kunnen worden). Laat het dan even weten dat het niet gaat lukken, dan kan ik tenminste een nieuwe afspraak maken... }:|
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92857901
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
*Zucht* Vandaag stond er een belafspraak gepland, maar ik heb niets gehoord, ondanks dat de assistente mij ervan verzekerde dat ik gebeld zou worden (heb twee keer gebeld of het wel allemaal goed ging, om 2 uur en om 4 uur, ik zou vanaf ongeveer 12 uur gebeld kunnen worden). Laat het dan even weten dat het niet gaat lukken, dan kan ik tenminste een nieuwe afspraak maken... }:|
En nu?? Heb je ze inmiddels gesproken?
Ik hoop dat mijn belafspraak goed gaar over 1,5 week :D

Ik ben nu voor de derde keer geweest. Mijn eicel was 21mm groot en de gyn zei dat hij op springen stond :D Hij zei, is je man thuis _O- Ik ja :? Nou dan weet je wat je te doen staat :D

Hij is zo droog die gyn die ik heb :P Dus ik naar huis gereden en mijn man besprongen _O- Die zat ehct te kijken van: huh??? :')

Nu mogen we vrijdag voor de laatste keer sex hebben en dan moet hij het zaad op gaan sparen voor dinsdag. Woensdag moet ik bloedprikken en dan kijken ze of ik de eisprong heb gehad en of ik toevallig chlamidia heb gehad. Op 28-02 heb ik een belafspraak voor de uitslag.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:35:25 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92857934
Wat spannend C_A! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_92860569
@Charmed_Angel :o! hehe en nu ga ik keihard duimen draaien voor jullie ^O^
@GWS dat is balen, je rekent ergens op en ze komen het niet na, ik haat dat soort afspraken ook nogal loopt vaak mis, hoop dat het alsnog snel opgelost wordt ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:18:00 #231
12913 GreatWhiteSilence
pi_92863521
Ik ben daarnet gebeld, ze wil eens een cyclus volgen. Mijn progesteron was 6, en ik heb begrepen (veel lezen op internet) dat dit betekent dat ik niet eens een eisprong heb gehad?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92863931
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben daarnet gebeld, ze wil eens een cyclus volgen. Mijn progesteron was 6, en ik heb begrepen (veel lezen op internet) dat dit betekent dat ik niet eens een eisprong heb gehad?
-O- Hmmzzz dat is balen.

Dus nu gaan ze hetzelfde doe als bij mij? Echo op dag 10/11 en dan weer 2/3 dagen later... etc?
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:37:01 #233
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92866320
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Toch een progesteron-probleempje GWS, verklaart waarschijnlijk ook je korte luteale fase of iet? Vervelend dat er dus iets niet helemaal blijkt te kloppen, maar volgens mij is het d.m.v. aanvullen van het tekort ook goed oplosbaar.
Daarom moest ik voor de zekerheid de eerste 13 weken van mijn zwangerschap de Utrogestan (=progesteron) nemen, en mijn progesteronpeil was lang niet zo laag als dt van jou meen ik me te herinneren.

[ Bericht 12% gewijzigd door twentemeisje op 16-02-2011 14:42:03 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:49:22 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_92866878
De gyn heeft me verteld dat ik op dag drie een echo zou moeten krijgen (en daarna nog meer, geloof ik :P ) om in de gaten te houden wat er nu precies gebeurt. Ook bloedtesten naar hormonen, enzo. Dus het wordt bellen op dag 1 dat ik een echo moet krijgen op dag 3 en de rest krijg ik daar wel te horen. Ik wilde niet hele verhandelingen aan de telefoon ontlokken, ze had het al druk genoeg, neem ik aan.

Ik heb zelf op internet gevonden (Ja, internet ja, sue me. :6 ;) ) dat het misschien gaat om eitjes die niet springen. Dat zou verklaren waarom ik geen eisprong heb, maar wel een temperatuurstijging en een te korte luteale fase.

Het zou me echt niets verbazen als we gewoon strontmazzel (excusez le mot) hebben gehad dat Annicka er is. Voordat zij er was had ik namelijk ook zo'n cyclusbeeld (cycli variërend in duur van 20 tot 30 dagen, geen pijl op te trekken).

Maar deze ronde ga ik gewoon stug door met ovulatietesten (en daarop actie ondernemen natuurlijk O-) ), je weet maar nooit. ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:59:32 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92867337
Precies! Ik was ook zomaar ineens zwanger, ondanks het progesterongedoe! Mocht dat bij jou ook gebeuren (ik duim :)) dan zou ik daar wel direct over aan de bel trekken. Het is dus wel een voordeel dat je nu in ieder geval weet dat er een tekort is.
pi_92867909
Hoi, even gauw een berichtje, kom net uit het ziekenhuis en we gaan hier weer beginnen met Clomid en Pregnyl *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92868413
Spannend Vlindur! Ik leef stiekem enorm met je mee hoor, ik vergeet dat alleen áltijd te zeggen als ik je zie. (of jij verlaat voortijdig kotsend het pand)
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:41:00 #238
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92869352
*O* Vlindur! Hopelijk is het snel raak!
pi_92872703
Vlindur, wat spannend *O* ik duim voor je!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92873712
Hallo,
lees al een tijdje niet meer mee in deze serie .. maar toch even een update bij ons.
We zijn inmiddels bezig met onze 2e ICSI, en hebben nu in totaal 4 TP's gehad.

Net een paar heftige weken achter de rug gehad mbt de laatste TP. Daarom dacht ik, laat ik hier maar weer eens posten :@
Na de TP is alles goed gegaan, we hebben 2, relatief, rustige wachtweken gehad. Vorige week dinsdag was het zo ver, mijn vriendin mocht testen... ik zal dit denk ik nooit meer vergeten, we moesten 5 minuten wachten, na 4 minuten nog geen 2e streepje, en we zeggen tegen elkaar ... helaas, %^%#*@ weer niet ... en omarmen elkaar.
1 minuut later kijken we weer, en toen was er ineens een 2e (licht) streepje!
Wat moesten we nu? Is het dan toch gelukt? Is het streepje niet te licht? Zit het wel goed? Was het dan toch eindelijk gelukt maar is het alsnog fout gegaan? Zoveel vragen, waarop we de komende dagen geen antwoord kregen.

Helaas hadden we weinig tijd om van het moment te genieten, we moesten die dag vroeg weg. Hele dag eraan zitten denken, en de volgende dag er nog maar een test aan gewaagd, en .. helaas het streepje was nog lichter. Alsof je 2x achter elkaar de grond onder de voeten weg zakt ..

Toch nog twijfel, er staat een streepje .. misschien weinig HCG? We weten het niet, donderdagochtend, weer een test... eerst zien we geen streepje meer. We bellen onze ouders op om te zeggen dat het toch niet gelukt was (hadden ze dinsdag alles verteld), en ik neem de dag vrij zodat we samen kunnen zijn.
Toen we beide testen (woensdag+donderdag) een half uurtje later naast elkaar hielden, zagen we toch geen verschil, toch een licht streepje. We hadden ons er eigenlijk al wel bij neer gelegd dat het niet gelukt was....
Donderdag ochtend dan toch maar een ClearBlue test; zwanger (1-2) ... WTF! Echt, alsof je in een achtbaan zit, wat moeten we er van denken.
Overlegd met het ziekenhuis, die willen bloedwaardes weten, dus bloed laten prikken, en ... daar kwam nog niet veel duidelijks uit, HCG te laag om zekerheid te bieden, week later terug komen.

Vanochtend toch nog een ClearBlue gedaan: Niet zwanger .... morgen naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek ...

Sorry dat het zo beknopt is beschreven, moest t ff snel van me af schrijven. Hoe wij ons voelen? Mn vriendin heeft al het vertrouwen verloren, ik ook ... maar ergens heb ik nog een klein beetje hoop; de afgelopen week was een rollercoaster, nu in het dal, misschien morgen weer omhoog?
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:30:09 #241
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92874597
Wat een nare achtbaan SjorsKloonie. Als je zulke onduidelijke/wisselende testen hebt dan is dat om gek van te worden. Is het nu 3 weken na TP? Hopelijk morgen duidelijkheid en ik duim stiekem voor een verrassing! :*
pi_92874920
SjorsKloonie wat een spanning, ik duim mee voor de goede afloop.

Vlindur Succes!
pi_92882721
Heavy Sjors. Hopelijk is het snel duidelijk. En positief.

Vlindur, succes!!

Zelf zou ik nu graag ongesteld worden, dan kunnen we beginnen.
pi_92883387
Jeetje Sjors, wat een gedoe zeg.

Vlindur: was je ei vorige keer nog spontaan gesprongen?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_92893178
Jemig Sjors, wat een onzekerheid zo -O- Sterkte!

En nee, ik heb geen goede eisprong gehad, vanaf mijn zogenaamde innestelingsdag vloeide ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 5 dagen later werd ik ongesteld. Nu dus al 2 dagen.
Morgen mag ik beginnen met de clomid en ik ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92913085
Vlindur, ik duim in ieder geval!! ^O^

Sjors... wat een achtbaan inderdaad... Sterkte met afwachten... :*

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
Spannend Vlindur! Ik leef stiekem enorm met je mee hoor, ik vergeet dat alleen áltijd te zeggen als ik je zie. (of jij verlaat voortijdig kotsend het pand)
Gelukkig heb jij een 'slurpdoekje' _O-
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92933730
Gewoon even een :* voor alle 'topicbelanghebbenden' ;)
Ik leef zó mee met jullie achtbanen, verdriet en geluk...
#geen
pi_92933884
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef SjorsKloonie het volgende:

Sorry dat het zo beknopt is beschreven, moest t ff snel van me af schrijven. Hoe wij ons voelen? Mn vriendin heeft al het vertrouwen verloren, ik ook ... maar ergens heb ik nog een klein beetje hoop; de afgelopen week was een rollercoaster, nu in het dal, misschien morgen weer omhoog?
Ik hoop zo voor jullie dat het weer omhoog mag gaan. Vergeet zeker niet met de arts te bespreken wat hier nou mogelijk aan de hand is voor een beetje rust voor jullie tweetjes.

Verder wordt het voor sommige natuurlijk wel heel erg spannend nu, dus ik blijf duimen en lurken hier. *O* voor Vlindur en charmed_angel. Tijd voor een streepjes-regen hier.
pi_92959203
Jeeeeeeeeeeeeh Vlindur!!! Dan zijn we nog even samen zwanger :D Leuk meis, ik ga heeeeeeeeeel hard voor jullie duimen!!
pi_92959707
Sjorskloonie heel veel sterkte en toi toi allemaal zo heftig! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')