Hallo,
lees al een tijdje niet meer mee in deze serie .. maar toch even een update bij ons.
We zijn inmiddels bezig met onze 2e ICSI, en hebben nu in totaal 4 TP's gehad.
Net een paar heftige weken achter de rug gehad mbt de laatste TP. Daarom dacht ik, laat ik hier maar weer eens posten
Na de TP is alles goed gegaan, we hebben 2, relatief, rustige wachtweken gehad. Vorige week dinsdag was het zo ver, mijn vriendin mocht testen... ik zal dit denk ik nooit meer vergeten, we moesten 5 minuten wachten, na 4 minuten nog geen 2e streepje, en we zeggen tegen elkaar ... helaas, %^%#*@ weer niet ... en omarmen elkaar.
1 minuut later kijken we weer, en toen was er ineens een 2e (licht) streepje!
Wat moesten we nu? Is het dan toch gelukt? Is het streepje niet te licht? Zit het wel goed? Was het dan toch eindelijk gelukt maar is het alsnog fout gegaan? Zoveel vragen, waarop we de komende dagen geen antwoord kregen.
Helaas hadden we weinig tijd om van het moment te genieten, we moesten die dag vroeg weg. Hele dag eraan zitten denken, en de volgende dag er nog maar een test aan gewaagd, en .. helaas het streepje was nog lichter. Alsof je 2x achter elkaar de grond onder de voeten weg zakt ..
Toch nog twijfel, er staat een streepje .. misschien weinig HCG? We weten het niet, donderdagochtend, weer een test... eerst zien we geen streepje meer. We bellen onze ouders op om te zeggen dat het toch niet gelukt was (hadden ze dinsdag alles verteld), en ik neem de dag vrij zodat we samen kunnen zijn.
Toen we beide testen (woensdag+donderdag) een half uurtje later naast elkaar hielden, zagen we toch geen verschil, toch een licht streepje. We hadden ons er eigenlijk al wel bij neer gelegd dat het niet gelukt was....
Donderdag ochtend dan toch maar een ClearBlue test; zwanger (1-2) ... WTF! Echt, alsof je in een achtbaan zit, wat moeten we er van denken.
Overlegd met het ziekenhuis, die willen bloedwaardes weten, dus bloed laten prikken, en ... daar kwam nog niet veel duidelijks uit, HCG te laag om zekerheid te bieden, week later terug komen.
Vanochtend toch nog een ClearBlue gedaan: Niet zwanger .... morgen naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek ...
Sorry dat het zo beknopt is beschreven, moest t ff snel van me af schrijven. Hoe wij ons voelen? Mn vriendin heeft al het vertrouwen verloren, ik ook ... maar ergens heb ik nog een klein beetje hoop; de afgelopen week was een rollercoaster, nu in het dal, misschien morgen weer omhoog?