Altijd balen dat momentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Pipo_de_KIoon het volgende:
Deze kloon gaat weer de kast in, terug van Kruidvat bleek dat ik toch gewoon een paar dagen te laat was!
Het zou inderdaad wel een medisch wonder zijn, maar voor de goeie opletters: ik ben op 1 februari voor de allereerste keer in mijn leven ongesteld geweest zonder hormonen. Dus nopez, niet overtijd of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat was de eerste aan wie ik dacht, een beetje aan de schrijfstijl en op mn gevoel. Maar kan er compleet naast zitten hoor
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Even voor de dames hier..
Mocht je kans willen maken op een kindje dat op 11-11-11 geboren wordt, dan is deze week DE week om je ding te doen
Spannend c_a! * Kuukske gaat in duimstand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer bij de Gyn geweest![]()
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #94
Ik ga ook duimenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spannend c_a! * Kuukske gaat in duimstand.
Dat is heel begrijpelijk Susie, ik herken het helemaal (sterker nog, ik kijk nog steeds en ik ben over 6 weken uitgerekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
Nog niet helemaal frummeltje, ben best angstig. Iedere keer als ik naar de wc ga, dan hoop ik geen rood te zien. Denk dat ik pas gerustgesteld ben wanneer ik iets heb gezien of gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |