MIsschien kun je dan beter de Etos Zwanger Worden pillen gebruiken. Dat kost rond de 7 euro.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef bitterend het volgende:
Ik ben in Januari met de pil gestopt maar geen menstruatie...toen heb ik Efamol PMP gekocht...stond dat het een gunstige invloed kan hebben op je menstruatie..nou dat kan je wel zeggen!! was een dag daarna ongesteld!duurde maar 3 dagen ook nog! heerlijk!
Wel is het een beetje duur hoor...17.95 bij de Etos. Er zit teunisbloem in, het schijnt goed te zijn hiervoor (reguleren van je cyclus).
Zal je dat dan "altijd" moeten blijven gebruiken of kan het lichaam het dan uiteindelijk toch weer zelf? Nieuwsgierigheid that is...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:23 schreef bitterend het volgende:
Ja..als ik ze langer nodig blijk te hebben dan neem ik die van de Etos maar goed ik heb ze nu al dus maak ik ze eerst op
Ja zo deden wij het ook. Leander was toch een toevalstreffer met het zaad van R. En nu is onze tweede toevalstreffer op komstquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja, actief is een groot woord. We gebruiken geen anticonceptie dat is het eigenlijk. We zijn er ook niet zo heel veel mee "bezig" eigenlijk.
Ik zou maar eens een staatslot kopen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef MeNicole2 het volgende:
De gyn zei dat we meer kans hadden om een jackpot te winnen
Heeft nou denk ik al geen zin meer. We hebben 2 toevaltreffers gehadquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een staatslot kopen dan
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Heeft nou denk ik al geen zin meer. We hebben 2 toevaltreffers gehad
quote:It's easy to get bummed out. Try not to focus on the failure to conceive, instead be happy with how close you may have gotten or what you've learned about your body while trying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Godver......Wat enorm balen, LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop nog steeds met je mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ja ik vond het ook al rustigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef Susie het volgende:
Mooi gezegde LB.
Wat is het stil hier? Nog niets aan het bakken bij iemand?![]()
Kan een modje mij uit de lijst halen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Lijnloos, ik weet niet waarom, maar ik heb vannacht gedroomddat je een test had gedaan en aan mij liet zien en er waren 2 hele duidelijke streepies!!
![]()
(Geen idee waarom ik over jou droom, maar goed, ik was wel heel erg blij voor je!, dus laten we hopen dat je snel ook 2 streepjes scoort!) En de anderen hier natuurlijk ook!
Maar je at dan wel kaas en yoghurt e.d.? Ik voel me hier inderdaad heel goed bij nu, maar ik weet niet hoe lang ik het zonder zuivel wil/ ga volhouden. Ik ben nu wel heel erg creatief geworden met koken, er zijn zoveel lekkere dingen te maken zonder zuivel, vlees en visquote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Lijnloos het volgende:
LB, fijn dat je nu wel lekker naar de sauna kon en die afleiding is dan wel effe lekker (zeker bij gebrek aan vriend).
Winka, lijkt me juist erg slim om nu zo je dieet aan te passen dat jij je er tenminste lekker bij voelt. En die melk, dat komt vanzelf wel weer dan. Ik ben geen echt melkdrinker (ja in het weekend bij de lunch/ontbijt wel, maar verder nauwelijks) en tijdens de zwangerschap heb ik het wel iets bewuster gedaan, maar toch nooit de 2 bekers per dag gehaald... en alles is goed gekomen
Vanochtend is dein alle "hevigheid" losgebarsten, dus nu kunnen we gaan bedenken wanneer we voor het eggie mogen! Es kijken of het gaat lukken, want ik heb geen idee nog wat mijn cyclusduur nu is, misschien dus toch maar even zo'n ovu-testje halen...
ja, dat weer wel idd... Een dag geen kaas is hier een dag niet geleefd. Yoghurt doe ik eigenlijk te weinig, maar probeer dat wel regelmatig te doen, net als melk eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef winka het volgende:
[..]
Maar je at dan wel kaas en yoghurt e.d.? Ik voel me hier inderdaad heel goed bij nu, maar ik weet niet hoe lang ik het zonder zuivel wil/ ga volhouden. Ik ben nu wel heel erg creatief geworden met koken, er zijn zoveel lekkere dingen te maken zonder zuivel, vlees en visMaar ik ga op een gegeven moment denk ik wel mijn witte boterhammen met kaas en mayo missen
![]()
Lekker trouwens dat je nu aan de slag kan![]()
De tijd gaat trouwens wel snel, toen we de keuze maakten om te gaan voor een kindje dacht ik dat ik voor mijn 33e zwanger zou zijn. Dit is mijn één na laatste 'kans' voor mijn verjaardag![]()
Hee wat goed C_A dat je zoveel bent afgevallen! Knap hoor
Ik at vroeger wel een broodje met naturel chips jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:59 schreef Susie het volgende:
OK GGB; jij wint! Een boterham met bacon en chocopasta??
Hmm, een witte kadet met paprika chips iemand wel eens geprobeerd? Das ook best gek volgens mij, maar wel yummie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |