Nee voel ook niets, moet wel vaak naar de wc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh DiaanVoel je ook niks? Zou toch wel mooi zijn als je zo relaxed zwanger zou worden! Weet niet hoe het bij Twan en Lennon voor NOD was? Kwaaltjes/symptomen?
En als je in de sauna niet meteen bovenin gaat zitten en daarna in het dompelbad stapt, kan het niet zoveel kwaad toch? (Just checking want ik heb 26 feb ook een sauna gepland)
Wat lief van je moeder... ik weet het van mezelf niet meer, maar mijn moeder ook echt niet. Ik en ook mijn moeder weet niet eens meer wanneer ik voor het eerst ongi ben geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
@Diaan: Oké, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid. Ik ga toch een beetje voor je duimen!![]()
Ik ben nog steeds zo blij dat ikben! Tenminste, dat het is gebeurd, want de pijn an sich kan ik missen als kiespijn. Ben benieuwd wat mijn huidige cyclus gaat doen. Heb eens even aan mamslief gevraagd of zij nog wist hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon. Schijnbaar hield zij het toen beter bij dan ik
. Volgens haar was ik destijds redelijk regelmatig, zo tussen de 30 en 33 dagen. Wist ik niet eens meer!
Oooh echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee voel ook niets, moet wel vaak naar de wc.maar dat had ik een tijdje geleden ook. Bij Twan wist ik het helemaal niet, was na een miskraam en werd maar niet ongi. Toen maar eens naar ha geweest voor medicijnen om ongi op te wekken, maar moest eerst een zw. test doen.. zwanger
2 weken later bij de gyn bleek ik al bijna 12 weken zwanger te zijn. Mooie en leuke verrassing toen. Bij Lennon heb ik een IUI gehad, toen voelde ik ook niets... moest op dag 17 na IUI testen, dat heb ik zelfs nog een dag uitgesteld omdat ik niets voelde en bleek toen zwanger te zijn.
Ik heb eigenlijk geen idee... ik ga maar 1x per jaar ong.Waar gaan jullie? Wij gaan in Groningen/Friesland dan nl...
Dat is die sauna die je mij getipt hè? Zul je zien.... hahaha. Peace en ik moeten nog even kijken of we naar een sauna dichter bij zn ouders gaan of toch naar de Waterlelie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh echthaha, wij gaan naar de Waterlelie, in Zevenhuizen, erg fijne sauna vind ik
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe zou wel bizar zijn, eerste meet in de sauna
Op zo'n manierquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet helemaal.... Ovulatietesten sporen de LH-piek op, maar een LH piek hoeft niet per definitie tot een eisprong te leiden. Bij een tempstijging heb je zeker een eisprong gehad.
Ik denk dat je die symptomen best wel serieus kunt nemen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef Frummeltje86 het volgende:
@ LB: Ik durf de symptomen die ik afgelopen cyclus heb gehad, eerlijk gezegd nog niet te scharen onder mijn vruchtbare periode. Wel weet ik dat ik bijna 2-3 weken achter elkaar behoorlijk wat afscheiding verloor, veel meer dan toen ik aan de pil was. Ongeveer 1,5 tot 2 weken voordat ik ongesteld werd, nam dit heel erg af (of misschien nog korter daarvoor...). Gevoelsmatig had het daar wel iets mee te maken.
Ik zou de testen idd het liefst bewaren tot ze echt van nut zijn, maarja... Misschien dan toch maar wachten tot dat slijm zich weer aandient? Uitgaande van een cyclus van 33 dagen, zou ik 1 maart moeten beginnen met testen. Gevoelsmatig voelt dat wat laat...
Toen m'n beste vriendin sms'te of ik nou al eens getest had, bleek ik zwanger. Dus wie weetquote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens van mijn twee beste vriendinnen een mailtje dat ze allebei deze week het gevoel hadden gehad dat ik zwanger was![]()
Dus ik loop vrij blij rond vandaagvoor nu kan ik namelijk nog lekker in geloven
Oh echt? Nu ja, dan heb ik altijd verkeerd gerekend blijkbaar... maar ik rekende altijd gewoon meerdere dagen uit wanneer de eisprong zou kunnen zijn en dan de week voorafgaand lekker aan de sex.... Met andere woorden; ik ging nooit van 1 dag eisprong uit, gewoon een hele week + weekend! hahaha!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, Diaan...toch vervelend dat je wel een klein beetje hoop krijgt he.
Susie en winka; er is mij hier door Leonieke een keer verteld dat in het ziekenhuis de regel geldt: de eerste dag dat je in de voormiddag helderrood bloed hebt, is de eerste dag van je menstruatie.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruikte een plastic wegwerpbekertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |