quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef Susie het volgende:
En aangestoken door jullie enthousiasme heb ik toch maar een test gedaan,ondanks dat het geen ochtendurine was, maar ik dacht "ach die testen van KV zijn toch niet zo duur"......Druppels erop, omdraaien om tanden te poetsen en weer omdraaien en daar staan ze dan:
Ik zit hier helemaal te shaken nu!!! Dit kan helemaal niet.Wow wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef Susie het volgende:
En aangestoken door jullie enthousiasme heb ik toch maar een test gedaan,ondanks dat het geen ochtendurine was, maar ik dacht "ach die testen van KV zijn toch niet zo duur"......Druppels erop, omdraaien om tanden te poetsen en weer omdraaien en daar staan ze dan:
Ik zit hier helemaal te shaken nu!!! Dit kan helemaal niet.Wow SusieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent zwanger![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Goed goed, alhoewel ik nog steeds niet helemaal in orde ben, duurt me ietwat te lang allemaal, maar ga sowieso vlg week lekker aan het werk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:00 schreef winka het volgende:
Boepie, hoe is het nu met je? Goed je hier weer terug te zien
![]()
@C_A: da's goed nieuws![]()
Ben volgens mij bijna uitgekwakkeld, hing de afgelopen dagen maar door het huis. Heel irritant! Nu nog even geduldig wachten tot de 17e
Ja, ik wil je hier niet meer zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef Susie het volgende:
Klopt Kuukske, in afwachting dat het weer op gang zou komen.... dat gaat hopelijk dus nog veel maandjes duren!
Ik zie je idd ook liever straks weer aan de andere kant!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik wil je hier niet meer zien.
Ik zie je liever aan de overkant over een paar weken.
Awwww mijn buik kriebelde van deze opmerkingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Susie het volgende:
Mijn lief vanmorgen: "dit is dan alvast jouw verjaardagscadeau" ik ben woensdag jarig Ik tegen hem: "En jouw valentijnscadeau"
Graag!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:17 schreef Susie het volgende:
Thanks LB! De statistieken kloppen bij mij, zorg jij ervoor dat ze bij jou ook kloppen?!
Nee joh, al weer bijna 5quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Susie het volgende:
@Cholate; de eerste dag van de laatste menstruatie (als ik het al zo kan noemen...) was op 13 januari, dus nu zo'n 4 weken?
Ik wil je hier niet meer zienquote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Susie het volgende:
Die houd ik nu ook aan.
Thanks allemaal in ieder geval! Duimen dat het blijft plakken nu!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |