Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Kledingvoorschriften Over de werkkleding bestaan veel meningsverschillen. De ene hiker draagt een pak, de andere een spijkerbroek. Feit is dat EW je graag ziet in een nette pantalon, net overhemd en nette schoenen, zonder baard en lang haar en zonder extreme sierraden. In werkelijkheid wordt hier nogal vaak van afgeweken. Een spijkerbroek is voor EW uit den boze (ookal kan dit netjes zijn). EW controleert nog wel eens op kleding. Als je niet de gepaste kleding draagt krijg je een waarschuwing. Zorg in ieder geval dat je niet in je trainingsbroek aan komt zetten. Voor de rest is het dragen van willekeurige kleding natuurlijk voor eigen risico.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: rond de 1250 Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: About2Break1, hiker regio Rotterdam CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht Enpe, hiker regio Eindhoven Fireblast, hiker regio Leiden Hojdhopper,hiker regio Utrecht guru033, hiker regio Utrecht hawk07, hiker regio Haarlem irritatie100, hiker regio Rotterdam joppie_saus, hiker regio Groningen Jorian29, hiker regio Apeldoorn Keuzer, hiker regio Tilburg Lekiamh, hiker regio Den Haag LeTourdeFrance, hiker regio Groningen MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Mallet, hiker regio Doetinchem mcnick1, hiker regio Apeldoorn Misterx333, hiker regio Rotterdam MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen Obama, hiker regio Amsterdam RTS91, hikere regio Groningen Sobajo, hiker regio Eindhoven Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.
[ Bericht 6% gewijzigd door joppie_saus op 09-02-2011 22:36:29 ]
Juh, als er niet bij staat dat ze schoon moeten worden gemaakt leveren we ze in zoals we ze ophalen. Maar meestal is het zo dat een auto die ik naar een privé adres moet ophalen bij de leasemij of huurbedrijf vandaan komt en daardoor gewoon schoon is, van binnen en buiten. De auto's die ranzig en uitgeleefd zijn moeten vaak terug naar de leasemij waar ze opgeknapt worden en in de verkoop gaan.
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Panthera. het volgende: Zonet al gebeld, morgen meteen een drukke dag als eerste werkdag
3 auto's, Opel Astra, Volvo V50 en Peugeot 407
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef joppie_saus het volgende: Je kan het minder treffen op je eerste werkdag! Welke regio werk je?
Ede. Moet beginnen in Veenendaal op een plaats waar de dichtsbijzijnde bushalte 3km verderop ligt. Maar goed, dat zal wel vaker voorkomen. Vandaar naar Nieuwegein - Breda - Almere.
Ja, ik heb ooit eens een uur gelopen op weg naar het bedrijf. Soms kan je het bedrijf bellen en dan halen ze je op, doet een maatschappij in Zwolle ook namelijk.
Ik had vandaag een Renault Megane Grand Tour, station dus. Ik moest hem ophalen bij de Jumbo hoofdkantoren in Veghel... dus had nooit kunnen bedenken wat ik meekreeg
Een wagen waar op ieder stukje waar het maar paste JUMBO SUPERMARKTEN stond En dan ook nog een slappe rechterachterband... Gelukkig was er een tankstation in de buurt om op te pompen... Kwam in Almere ook nog een andere hiker tegen, keertje niet alleen op de bus wachten 3 uur naar huis reizen viel eigenlijk ook wel mee, boekje erbij om te leren voor school
Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Mallet het volgende: De laatste twee topics staan niet vermeld in de spoiler. Moeten even toegevoegd worden in de wiki, maar volgens mij kan ik die niet aanpassen.
Ik ben ook beschikbaar voor morgen. Kan zowaar zijn dat ik anders de ritten van Panthera had gekregen, moet erg vaak naar Veenendaal als startadres
Het spijt me
Even een vraagje, ik zit de ritbonnen te bekijken, moet je daar alleen de plaats invullen waar de auto staat of het hele adres? In het laatste geval is het vakje wel wat klein En bij meerdere ritten neem ik aan dat je bij de tweede ritbon ook geen starttijd hoeft in te vullen?
[ Bericht 18% gewijzigd door Panthera. op 09-02-2011 15:58:00 ]
Even een vraagje, ik zit de ritbonnen te bekijken, moet je daar alleen de plaats invullen waar de auto staat of het hele adres? In het laatste geval is het vakje wel wat klein En bij meerdere ritten neem ik aan dat je bij de tweede ritbon ook geen starttijd hoeft in te vullen?
Transporteren van / naar is inderdaad de plaats. Als je een vervolgtransport hebt vul je bij starttijd de eindtijd in van je vorige rit. Stel je hebt auto A om 13:00 afgeleverd in Almere, dan is je starttijd op je tweede ritbon 13:00 vanaf het adres waar je de vorige auto hebt afgeleverd.
Dat vakje starttijd laat ik altijd leeg bij vervolgritten. Heb er ook nog nooit iets over gehoord. Volgen mij kunnen ze zelf ook wel bedenken dat als je de auto om 12u aflevert, dat je dan gelijk door gaat.
Op woensdag 9 februari 2011 16:10 schreef joppie_saus het volgende: Dat vakje starttijd laat ik altijd leeg bij vervolgritten. Heb er ook nog nooit iets over gehoord. Volgen mij kunnen ze zelf ook wel bedenken dat als je de auto om 12u aflevert, dat je dan gelijk door gaat.
Ik moet een VOG aanvragen voor dit werk, maar heb vorig jaar al is een VOG moeten aanvragen voor de lidmaatschap van een schietvereniging. Denken jullie dat ik deze opnieuw zou kunnen gebruiken? 30 euro is niet veel, maar als ik die andere VOG gewoon kan opsturen scheelt het toch alweer!
Nice net gebeld voor morgen! Eerst ff naar school dan van Arnhem naar Houten, Houten naar Houten en van Houten naar Meerkerk. Nog meer mensen die eindigen op Meerkerk morgen?
Morgen 3 ritjes! Eerst Dirksland - Heemskerk in een C1 (dik 140 km ), dan Haarlem - Amsterdam in een gloednieuwe Audi A4 1.8T en vervolgens vanaf dat adres in Amsterdam terug naar beginadres in Haarlem met een nog onbekende auto. Moet alleen wel om 7 uur weg thuis
Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef Irritatie100 het volgende: Morgen 3 ritjes! Eerst Dirksland - Heemskerk in een C1 (dik 140 km ), dan Haarlem - Amsterdam in een gloednieuwe Audi A4 1.8T en vervolgens vanaf dat adres in Amsterdam terug naar beginadres in Haarlem met een nog onbekende auto. Moet alleen wel om 7 uur weg thuis
@ Irritatie100: zeur niet zo man wees blij dat je wat hebt en nog niet eens van die baggerauto's ook
ik had vanmiddag zo'n bouwvakkersbus van een grote nederlandse firma, wel grappig als dan de mensen die in een busje van hetzelfde bedrijf rijden denken dat je een college bent en druk zwaaien en seinen naar je
Dit is leuk. Ik moet van Arnhem naar Houten. In Houten een auto ophalen om die vervolgens 1500m verder af te leveren. Dit allemaal voor Arval B.V. Is het nu nodig dat ik voor die auto formulieren invul? En zo ja, welke van Arval...
Een C1 is wel een baggerauto en daar moet ik bijna 2 uur in rijden, die A4 is maar voor een ritje van 20 minuutjes en wie weet wat de onbekende auto wordt
Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef charlie511 het volgende: Ik moet een VOG aanvragen voor dit werk, maar heb vorig jaar al is een VOG moeten aanvragen voor de lidmaatschap van een schietvereniging. Denken jullie dat ik deze opnieuw zou kunnen gebruiken? 30 euro is niet veel, maar als ik die andere VOG gewoon kan opsturen scheelt het toch alweer!
VOG is maar een jaar geldig, dus moet je even kijken.
Wat gaat dit topic trouwens hard haha. Goeie TT Joppie. Ik zal trouwens wel even kijken naar de wiki.
edit: gefixed, nog hikers die niet in het lijstje staan? Zo ja, vermeldt even van waaruit je werkt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Hojdhopper op 09-02-2011 18:24:24 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef Irritatie100 het volgende: Heb net een transportformulier gescand is ie 1,54 MB en je kan maximaal 1,5MB uploaden
Ghehe ik doe altijd gewoon zwart-wit en dan 300dpi.
mwah, mogen taxichauffeurs hier ook posten(met gebrek aan een taxi-topic?) Zoja, dan heb ik 23-12 nog een zeer tof ritje gehad: Delfzijl(standplaats) --> Den Haag --> Moerdijk en vervolgens leeg terug in een nieuwe Transit. ding liep zo'n 170 km/h
VOG is maar een jaar geldig, dus moet je even kijken.
en VOG is voor een bepaalde branche / bedrijf afgegeven toch? Ik meen me te herinneren dat EW er op stond en was aangegeven dat het om chauffeurs ging oid.
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Mallet het volgende: Ik mag morgen in Meerkerk 2 auto's brengen en 1 ophalen.. Ongekend of niet!
ophalen?
Het is wel druk ineens idd hier beter regelt EW even een borrel ergens ofzo
en VOG is voor een bepaalde branche / bedrijf afgegeven toch? Ik meen me te herinneren dat EW er op stond en was aangegeven dat het om chauffeurs ging oid.
[..]
ophalen?
@ Marco001: tuurlijk, hoe meer zielen..
Nja, mijn VOG was voor TNT postbezorging per busje, dus dat is wel iets met auto's idd.
Feestje it is!
[..]
ophalen?
jeey
Oh, en ik moest ook een VOG hebben voor mijn baan..
Oh, en mocht er nog iemand werk zoeken in Delfzijl; Wij kunnen nog wel mensen gebruiken. Wagenpark bestaat uit Sprinter's, Transits, 1 gare Fiat bus, Volvo V50, VW Touran, Passat's, Superb's en E-klasses...
Oh, en we hebben een traction avant.. wat buurtbussen, en een doktersauto: MB VIto
[ Bericht 1% gewijzigd door Marco001 op 09-02-2011 22:06:11 ]
[..]
ophalen?
Ja maar ophalen bij het andere bedrijf in Meerkerk zegmaar..
Edit: ik lees even de extra klantinformatie door en zie dat de auto's in Meerkerk nu achteruit ingeparkeerd moeten worden? Eerder was dit altijd vooruit toch? Heb het tot nu toe alleen nog maar vooruit tegen het hek gedaan.
Meerkerk is inderdaad de place to be voor een hiker. Schitterende ambiance daar en een sfeer waar je geen genoeg van krijgt. Helaas ben ik er nog maar één keer geweest.
Iedereen hier zeuren dat ze morgen vroeg moeten beginnen Ik begin altijd zo vroeg mogelijk, morgen met de bus van half 8. Ben ik net voor de spits Assen uit en kom ik net na de spits aan in Zwolle, beter kan je het niet treffen.
Opzich ben ik ook wel voor een meeting met andere EW hikers. Zat laatst in Breda in de bus bij een hiker, maar ik was nogal druk met schoolwerk dus heb mij zo klein mogelijk gehouden en hem niet aangesproken, komt een andere keer wel. Zoals ik nu dit topic doorlees komen jullie niet daar waar ik morgen moet zijn, volgende keer beter.
En Guru, voor mijn ritje van 900 meter die uiteindelijk niet door ging had ik ook een uitgebreid schadeformulier moeten invullen, dus jou formuliertje van Arval stelt niet zoveel voor, ik zou hem gewoon invullen als ik je was
Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef joppie_saus het volgende: Ik meestal bij de Kiosk op de stations zelf. Dan moet je weer twintig minuten wachten en is het veel te koud, nou hop, dan maar daar naar binnen.
Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende: Hmm, Utrecht CS is ook een optie natuurlijk. Ik ben er in ieder geval voor om iets te organiseren!
Enpe, heb je ook niet een paar college's die je kunt skippen?
Misschien wel, ik kijk aan het eind van deze week ff welke nuttig waren. Zal er zeker wel eentje bij zitten die te missen is .
Zeg, nog even één vraag. Ik lees in de handleiding over witte en gele ritbonnen. Gele zijn voor eigen administratie, en kan ik overigens niet op de site vinden. Is het de bedoeling dat ik die zelf geel maak
En de ritbonnen zitten ook per 2 op een pagina. Ik neem aan dat ik gewoon beide kan gebruiken voor 2 ritten?
Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Panthera. het volgende: Zeg, nog even één vraag. Ik lees in de handleiding over witte en gele ritbonnen. Gele zijn voor eigen administratie, en kan ik overigens niet op de site vinden. Is het de bedoeling dat ik die zelf geel maak
En de ritbonnen zitten ook per 2 op een pagina. Ik neem aan dat ik gewoon beide kan gebruiken voor 2 ritten?
Gewoon vergeten; ouderwets . Je hebt maar 1 soort nodig en die staan op de site. 1 bon = 1 rit.
Ja, maar als je de ritbonnen print krijg je ze heel klein naast elkaar. Je moet ze even opslaan en dan uitprinten. En de ritbon begint met 'Ritdatum' en eindigt met de vraag of je vertraging hebt gehad.
Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Panthera. het volgende: Zeg, nog even één vraag. Ik lees in de handleiding over witte en gele ritbonnen. Gele zijn voor eigen administratie, en kan ik overigens niet op de site vinden. Is het de bedoeling dat ik die zelf geel maak
Je eerste punt is niet meer van toepassing. Dat is verouderde informatie. Je kan nu twee dingen doen.. Je gebruikt de papieren ritbonnen die je inderdaad onder je transportformulieren kan vinden (maak je er een scan of kopie van voor jezelf) en stuur je met je transportformulieren 2x per maand naar Easyway.. Of je gebruikt de online ritbon waarbij je transportformulier kan uploaden (scan of foto van maken). Je krijgt dan automatisch een bevestiging in je mailbox als je je ritbon verstuurd hebt. Duidelijk?
Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef joppie_saus het volgende: Goed, ik ga mijn bedje opzoeken, morgen lange werkdag. Succes morgen een ieder die werken moet.
Eerst is het een vluchtig idee, straks een massale EW meeting buiten kantoorgeregel om. Foto's maken en bij de ritbonnen stoppen. Ik zie hun gezichten daar al.
Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Hojdhopper het volgende: Eerst is het een vluchtig idee, straks een massale EW meeting buiten kantoorgeregel om. Foto's maken en bij de ritbonnen stoppen. Ik zie hun gezichten daar al.
Hahaha gewoon doen, voor de aardigheid! Dikke lol dat.
Ik ga meestal naar ah to go en als ik een lange werkdag achter de rug heb en het is tegen de 5/6 uur dan wil ik een een warm broodje eten, een broodje doner bij voorkeur.
Nou dan heb ik ook nog een aanrader. Zit nu bij die grote la place in Maasbergen naast de snelweg.. Met een enorm broodje. Dikke prima! Moet even tijd doden, vandaar...
Hmm, ik werk jammer genoeg alleen nog maar op Maandag
Ik lust ook wel een snack na een dag werken, maar ik denk dat het een beetje lastig is af te stemmen met veel personen uit allerlei verschillende regio's
Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef Thrasyllus het volgende: King Deal is het voor mij elke keer als ik langs Utrecht CS moet. Als het een lange dag was, een dikke wopper!
je moet eens bij bram ladage patat halen daar op cs
Nou ja, dit adres bestond ook wel..alleen de informatie deed vermoeden dat ik bij een dealer moest zijn alleen het was dus een prive adres. Dat was een foutje van de opdrachtgever maar goed ik heb redelijk wat heen en weer gebeld met EW en toen is alles goed gekomen.
Ik kan er weer 10 uur bijschrijven. Vanochtend in Meerkerk nog 2 hikers tegengekomen, maar ik moest ergens een andere auto ophalen dus hoefde niet naar de bus. Vanmiddag idem., maar toen wel teruggereisd samen. Heb ze allebei op dit forum gewezen dus wie weet zien we ze hier nog voorbij komen.. Tenzij ze lurken natuurlijk
Op donderdag 10 februari 2011 17:45 schreef Mallet het volgende: Ik kan er weer 10 uur bijschrijven. Vanochtend in Meerkerk nog 2 hikers tegengekomen, maar ik moest ergens een andere auto ophalen dus hoefde niet naar de bus. Vanmiddag idem., maar toen wel teruggereisd samen. Heb ze allebei op dit forum gewezen dus wie weet zien we ze hier nog voorbij komen.. Tenzij ze lurken natuurlijk
wat nobel als alle meelurkers zich nou gewoon hier melden..
Zo, mijn dag zit er ook weer op. Begonnen in Dirksland met een Citroen C1 waar ik nog maar 1 knipperend streepje benzine had Alleen is Dirksland een of ander dorp en moest ik eerst naar de snelweg voor de tankstation. Uiteindelijk gelukt en ik heb Heemskerk gewoon zonder problemen gehaald. Toen naar Haarlem op een Audi A4 op te halen. En dat was een mooie! Hij ging van de dealer naar de klant. Datum eerste afgifte was vandaag Het ging om de 1.8TFSI Quattro met 160 paardjes onder de kap, dat wilde best vooruit! Die bij de klant afgeleverd en daar moest ik de voorloopauto van de klant weer mee terug naar die dealer nemen. Was ook een mooie: een Audi A5 Coupe 2.0TFSI met 180 pk Dat ging zelfs nog een stukje harder. Bij het invoegen op de snelweg even vol gas gegeven, toen vloog spontaan het dashboardkastje open
Ik zat vanochtend voor het eerst in een Fiat Grande Punto 1.2 8v Active met 65pk 0-100 14,5sec. Dat kreng kwam écht niet vooruit man. Echt plankgas en als een malle schakelen. Ding draait gewoon 4000 toeren bij 120 km/h
Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Mallet het volgende: Ik zat vanochtend voor het eerst in een Fiat Grande Punto 1.2 8v Active met 65pk 0-100 14,5sec. Dat kreng kwam écht niet vooruit man. Echt plankgas en als een malle schakelen. Ding draait gewoon 4000 toeren bij 120 km/h
Dat doen de meeste kleinere benzine-blokjes. Peugeot 308 1.6, Citroen C4 Picasso 1.6. Allemaal 4000 toeren bij 120. Kut blokken.
Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Mallet het volgende: Ik zat vanochtend voor het eerst in een Fiat Grande Punto 1.2 8v Active met 65pk 0-100 14,5sec. Dat kreng kwam écht niet vooruit man. Echt plankgas en als een malle schakelen. Ding draait gewoon 4000 toeren bij 120 km/h
Eens! Ik had de Grande Punto Evo een keer mee. Wat een hok is dat. Ik zit er ook niet fijn in en vind het niet prettig rijden. Fiat is niet mijn merk.. vriend (net als het gros van de Franse auto's, VAG ftw!)
Vandaag weer op de vestiging in Nieuwegein gewerkt, bijna hele dag gereden (2x een Peugeot 207 ) en weer bijna 12 uur mogen schrijven. Sinds ik in december in dienst ben ongeveer de helft van al mijn beschikbaarheid daar gewerkt, maar toch prefereer ik 'gewone' ritten. Dinsdag weer beschikbaar dus hoop op wat leuks!
Goed. Eindelijk weer thuis. Half 8 vanochtend met de bus, kwart over 5 vanmiddag weer thuis. Is ook bijna 10 uur gedraaid.
Begon lekker op tijd, mooi op tijd de eerste auto afgeleverd en ik begon om 10 uur aan mijn tweede rit. Half 1 was ik in het dorp waar ik zijn moest voor mijn laatste rit dus ik dacht, lovely, ik ben mooi op tijd thuis. Maar goed, toen kwam dat hele verhaal over verkeerde adres/contactpersoon/telefoonnummers en alles, dus uiteindelijk reed ik pas half 3 weg.
En dat was me toch een hok Als ik remde dan voelde en hoorde je de remschijven over elkaar heen glijden en als je wat harder remde ging het stuur trillen als een gek
Nou goed, nog niet gebeld voor morgen, maar volgende week wel weer drie dagen beschikbaar dus komt wel weer goed dan.
Het enige wat ik doe in zo'n auto is af en toe vol gas optrekken (bij het invoegen op de snelweg meestal ), maar ik overschrijd nooit de maximumsnelheid. Maar over het algemeen doe ik heel netjes ermee hoor, ik word toch per uur betaald
Die Punto's schakelen ook echt heel erg slecht. Sturen is ook vrij licht om nog maar niet te spreken over de citystand Tevens vind ik de stoelen niet echt lekker zitten.
Ik vind ze er trouwens op zich wel leuk uitzien, dat dan weer wel
Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende: Die Punto's schakelen ook echt heel erg slecht. Sturen is ook vrij licht om nog maar niet te spreken over de citystand Tevens vind ik de stoelen niet echt lekker zitten.
Ziet er opzich prima uit idd. Ik heb alleen altijd het idee dat het allemaal net niet helemaal afgemaakt is voordat ze hem verkochten Speling op knopjes, vervelende rammeltjes na een paar duizend kilometer etc.
Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende: Die Punto's schakelen ook echt heel erg slecht. Sturen is ook vrij licht om nog maar niet te spreken over de citystand Tevens vind ik de stoelen niet echt lekker zitten.
Mijn ouders hebben een Punto Evo gekocht..toen hij net nieuw was schakelde hij dramatisch maar nu is het prima. Die citystand slaat inderdaad echt nergens op Maar vind het verder wel fijn rijden, hij is alleen niet snel
Over Fiat... Ik had vandaag een Fiatje Punto. Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport met 120pk. Reed heerlijk en de lederen stoelen zaten ook goed. Bij de 2000 toeren begon de turbo ook z'n werk te doen. Heerlijk wagentje dus!
[ Bericht 21% gewijzigd door guru033 op 11-02-2011 12:20:06 ]
Op vrijdag 11 februari 2011 04:01 schreef Hojdhopper het volgende: Heb je die zelf gefotografeerd en zo ja waar? Die staat namelijk bijna altijd bij Athlon als ik er kom.
Was bij een Athlon evenement een tijd terug Heb er een heel klein stukje in gereden. Echt leip dat elektrische Ding gaat van 0-100 in 4,2 seconden. Dus je stampt het gas in, je hoort helemaal niks maar je knalt vooruit
Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende: Ik heb maandag weer 3 ritjes, waaronder 230km in een Volvo V70 en 110 km in een Toyota Hilux.
Ik moest even opzoeken wat een Toyota Hilux is, wel gaaf Ben benieuwd hoe zoiets rijdt. Een V70 is altijd goed natuurlijk!
Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende: Ik heb maandag weer 3 ritjes, waaronder 230km in een Volvo V70 en 110 km in een Toyota Hilux.
Lekkere wagens hoor! V70's sowiezo, Hilux ziet er ook wel goed uit!
Ben ook net wakker gebeld voor een spoedje vandaag. Maar volg tegenwoordig het college van 3 uur ipv 11 uur. Had dat ook gewijzigd in mijn beschikbaarheid maar dat had ze over het hoofd gezien. Was wel de mooiste dame van kantoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n Hilux heb ik ook eens gehad, was van Rijkswaterstaat inclusief zwaailichten. Best gaaf zo'n bak.
Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef joppie_saus het volgende: Zo, op weg naar mijn laatste rit. Net de nieuwe Megane Estate gehad, oh wat rijd dat lekker
Die nieuwe Meganes zijn echt top! Ook pas in gereden, rijdt echt heel goed.
In tegenstelling tot mijn Peugeot van gisteren. Uitgeleefde bak. Als ik het stuur los liet ging ik vanzelf naar rechts, dat soort dingen. Alarm ging ook nog af toen ik de auto opendeed en de motor startte, raar ding
Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Hojdhopper het volgende: Ben ook net wakker gebeld voor een spoedje vandaag. Maar volg tegenwoordig het college van 3 uur ipv 11 uur. Had dat ook gewijzigd in mijn beschikbaarheid maar dat had ze over het hoofd gezien. Was wel de mooiste dame van kantoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha wat is dit nou voor een opmerking! Ik weet wel wie ik de mooiste dame van kantoor vind, maar die werkt niet op de afdeling transportplanning
Ik heb ooit ritten aangeboden gekregen naar en van Duitsland maar die werden toen helaas verschoven naar een andere dag en die dag kon ik niet. Was toen op school dus heb niet de ritinformatie in kunnen kijken.
Hahaha wat is dit nou voor een opmerking! Ik weet wel wie ik de mooiste dame van kantoor vind, maar die werkt niet op de afdeling transportplanning
Hehehe, nou, volgens mij werkt er maar één K.. op kantoor. Vandaar. Wie jij dan? Ben ik wel benieuwd naar.
Overigens om half 5 nog gebeld maar had college. Dus om 5 teruggebeld en heb twee ritjes voor maandag. Een Insignia en een Trafic. Toen ik de ritjes had aangenomen bedacht ik me dat ik 's ochtends helemaal niet in Utrecht ben. Dus moet ik om half 7 met de trein om om half 9 in Utrecht te zijn om dan in Houten die Insignia op te halen. Onbetaald natuurlijk maar goed, ik moet sowieso naar Utrecht.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 11-02-2011 22:05:03 ]
Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef MisterPK het volgende: Ik prefereer nogsteeds liever brief dan dat gekloot met scannen. Lekker ouderwets
Die digitale ritbon is ideaal hoor. Alleen maar gebruikt. Nooit per brief gestuurd. Ik had geluk dat net de dag nadat ik mijn eerste ritten deed, hij beschikbaar werd.
Ik vind de digitale ritbon ook wel beter. Kan er tenminste niks kwijtraken bij de post. Maar toegegeven, je moet wel de juiste middelen hebben, met name scanner.
Ik zie trouwens net dat ik maandag dus mooi de trein van half 6 mag hebben. Kakzooi.
Die digitale ritbon is ideaal hoor. Alleen maar gebruikt. Nooit per brief gestuurd. Ik had geluk dat net de dag nadat ik mijn eerste ritten deed, hij beschikbaar werd.
Ik heb nu 7x de digitale ritbon gebruikt en ik vind hem echt prima! Ik gebruikte eerder de scanner om mijn (met de hand ingevulde) ritbonnen in te scannen als backup voor mezelf, dus ik hoef hier geen extra moeite voor te doen.
Wat natuurlijk onzin is, is dat je bij het autotransportformulier ook de mogelijkheid hebt om je transportformulier te uploaden. Natuurlijk nergens voor nodig want dat doe je gewoon bij je ritbon. Een tankbon doe ik ook bij mijn ritbon en niet via dat formulier voor km-standen en kosten. Bij je ritbon schrijf je namelijk ook je gemaakte kosten op.. Beetje vaag allemaal, vandaar laatst ook die e-mail.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mallet op 11-02-2011 23:22:18 ]
Iemand al eens een auto af moeten leveren op het industrieterrein Bargermeer IV in Emmen? Moet er maandag heen maar wat een drama om daar weg te komen als ik 9292ov moet geloven. Bushalte op een paar km lopen en die ook nog eens 1x per uur rijdt.
Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef warchaser44 het volgende: waar staan die digtale ritbonnen? kan ze helemaal niet vinden
Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.
Die formulieren van Business Lease zijn trouwens wel erg amateuristisch (dingen ingevuld met pen en daarna opnieuw ingescand) en ouderwets (cassetterecorder).
Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.
Die formulieren van Business Lease zijn trouwens wel erg amateuristisch (dingen ingevuld met pen en daarna opnieuw ingescand) en ouderwets (cassetterecorder).
Zijn dat die formulieren waar ook een aantal tevredenheidsvragen op staan? Over de netheid van de chauffeur etc.?
Inderdaad ja, moest er van de week ook al mee op pad. Snapte er geen bal van, en uiteindelijk hoefden ze er geen kopie van te hebben. Aan vernieuwing toe, dat zeker.
Enja, er staan van die netheidsvragen op. Daar bij business lease moesten ze dat invullen. Die kerel zucht een keer, en begint dan alle vragen met 'zeer goed' aan te vinken
Ik ben daar echt maar 2 of 3x geweest in 1,5 jaar ofzo.. Ik weet wel dat ze inderdaad gelijk "zeer goed" overal aanvinken. Ik moest toen de auto gaan aftanken en vervolgens op zo'n vrij krap terrein parkeren achter dat kantoortje.. Was echt 10x steken.. Had een bestelbusje.
Is die Hilux vanuit Schiedam? Ik moet zo in Schiedam een Toyota Hilux ophalen, die moet naar Almere (Athlon)
Aaah, wat een lekker eerste dagje na ruim een maand niet werken. Had twee ritten, een Insignia en een KPN Renault Trafic. Die eerste moest van Houten naar Rozendaal (geen woord te veel dat dat de rijkste gemeente van NL is, wat een kasten van huizen daar zeg!). Had de auto er afgeleverd bij een erg vriendelijke welgestelde dame en kreeg daar ook een bakje koffie. Toen ze hoorde dat ik 20 minuten naar de bushalte moest lopen (van in totaal anderhalf uur ov'en naar mijn tweede startadres), vroeg ze haar man mij even naar de bushalte te rijden. Toen we bij de halte kwamen zei hij (hij was trouwens Amerikaan, dus Engels gepraat) dat hij niet dacht dat er daar een bus naar Doetinchem zou gaan, dus hij reed door maar ondertussen waren we intensief een gesprek aan het voeren, dat ik hem niet durfde te onderbreken dat ik toch wel zou kijken of de bus ging. Wat bleek, die man reed me gewoon helemaal naar mijn tweede adres. En ondertussen nog een heel leuk en interessant gesprek gehad over economie/politiek (want studie). Ik kwam dus een uur eerder op locatie aan dan gepland, wat best wel lekker was. Die mevrouw had trouwens een 'hekel' aan Opel en aan witte auto's. Wat sneu nou dat ze een witte Opel kreeg.
Jammer dat die KPN bus zo'n tegenvaller was.
Al met al een kleine 5 uur en 140 km gemaakt. Niet veel, maar beter dan niets.
eerst aansluiting gemist, half uur wachten. Daarna stond ik op het verkeerde adres en kon ik ergest anders naartoe, wat ook weer 3 kwartier reizen was. Toen kwam ik eindelijk op het adres aan bleek de auto helemaal niet gereed te zijn en kreeg ik hem dus niet mee. M'n volgende rit was 4.5 uur met het ov dus die is ook meteen geannuleerd, en ik kon weer naar huis zonder ook maar in een auto gezeten te hebben :p
Ik heb morgen een 5008 en een Passat, dat valt dan wel weer mee. Neem mijn laptop wel mee en ben wat dingen aan het downloaden zodat ik wat te doen heb ik de trein
Leip dat ze jou (Viezze) wel bellen en mij niet. Ik heb 5 voor 5 nog gebeld en ze zouden mij direct terug bellen als er ritjes waren..Nou ja, have fun!
Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef Hojdhopper het volgende: Aaah, wat een lekker eerste dagje na ruim een maand niet werken. Had twee ritten, een Insignia en een KPN Renault Trafic. Die eerste moest van Houten naar Rozendaal (geen woord te veel dat dat de rijkste gemeente van NL is, wat een kasten van huizen daar zeg!). Had de auto er afgeleverd bij een erg vriendelijke welgestelde dame en kreeg daar ook een bakje koffie. Toen ze hoorde dat ik 20 minuten naar de bushalte moest lopen (van in totaal anderhalf uur ov'en naar mijn tweede startadres), vroeg ze haar man mij even naar de bushalte te rijden. Toen we bij de halte kwamen zei hij (hij was trouwens Amerikaan, dus Engels gepraat) dat hij niet dacht dat er daar een bus naar Doetinchem zou gaan, dus hij reed door maar ondertussen waren we intensief een gesprek aan het voeren, dat ik hem niet durfde te onderbreken dat ik toch wel zou kijken of de bus ging. Wat bleek, die man reed me gewoon helemaal naar mijn tweede adres. En ondertussen nog een heel leuk en interessant gesprek gehad over economie/politiek (want studie). Ik kwam dus een uur eerder op locatie aan dan gepland, wat best wel lekker was. Die mevrouw had trouwens een 'hekel' aan Opel en aan witte auto's. Wat sneu nou dat ze een witte Opel kreeg.
Jammer dat die KPN bus zo'n tegenvaller was.
Al met al een kleine 5 uur en 140 km gemaakt. Niet veel, maar beter dan niets.
Waar moest je zijn in mijn wereldstad Doetinchem??
Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef joppie_saus het volgende: Leip dat ze jou (Viezze) wel bellen en mij niet. Ik heb 5 voor 5 nog gebeld en ze zouden mij direct terug bellen als er ritjes waren..Nou ja, have fun!
Hmm apart ja, maar morgen was ook de enige dag dat ik beschikbaar was. Ik had ze om 5 over 5 ook nog even gebeld..en werd later terug gebeld
Hmm, misschien dat het dan ligt aan jou enige dag beschikbaar. Ik ben deze week 3 dagen beschikbaar. Maar ik vind het vreemd, afgelopen 10 werkdagen was ik er 8 beschikbaar en heb ik er 8 gewerkt, en nu niet hehe.
Is die Hilux vanuit Schiedam? Ik moet zo in Schiedam een Toyota Hilux ophalen, die moet naar Almere (Athlon)
Ja, dat was mijn ritje. Ik had echter wat vertraging opgelopen in mijn tweede rit. Die auto stond in een parkeergarage in Leeuwarden. Voor de uitrit van die parkeergarage stond een stoplicht en bij de uitgang een hek. Ik wachtte netjes op groen, het hek ging open, maar vlak voordat ik bij het hek was klapte hij dicht. Ik kon nog net op tijd een noodstop maken, anders was ik met die Volvo tegen het hek geknald of was ik bekneld geraakt tussen het hek en de muur. Ik rolde achteruit die helling af om het nog eens te proberen, maar nu wou het hek helemaal niet meer open. Bleek een storing te zijn die ze al vaker hadden meegemaakt. Pas na een half uur kreeg een medewerker het hek open.
Toen had ik al door dat ik nooit op tijd in Schiedam kon zijn. Heb ik een leuk ritje gemist?
Mijn ritbonnen van januari hadden ze blijkbaar niet ontvangen terwijl ik ze ruim op tijd had verzonden, damn. Heb ze nu alsnog moeten mailen.
Heb vandaag 13 uur gemaakt, totaal 400 km en een dik uur vertraging omdat de medewerker van een bedrijf de autosleutels van de bedrijfswagen die ik op moest halen bij had en niet aanwezig was. Daardoor een uur zitten ouwehoeren met de contactpersoon die me van dienst was, schoot de tijd tenminste ook op .
Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef enpe het volgende: Mijn ritbonnen van januari hadden ze blijkbaar niet ontvangen terwijl ik ze ruim op tijd had verzonden, damn. Heb ze nu alsnog moeten mailen.
Heb vandaag 13 uur gemaakt, totaal 400 km en een dik uur vertraging omdat de medewerker van een bedrijf de autosleutels van de bedrijfswagen die ik op moest halen bij had en niet aanwezig was. Daardoor een uur zitten ouwehoeren met de contactpersoon die me van dienst was, schoot de tijd tenminste ook op .
Heerlijk, ik zou tekenen voor dat soort tijden en afstanden! Leuke waggies?
Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef enpe het volgende: Mijn ritbonnen van januari hadden ze blijkbaar niet ontvangen terwijl ik ze ruim op tijd had verzonden, damn. Heb ze nu alsnog moeten mailen.
Heerlijk, ik zou tekenen voor dat soort tijden en afstanden! Leuke waggies?
Nee, een Fiat Panda (wel splinternieuw, met 1km op de teller) en een gare Volkswagen LT35 . Thank god dat de radio werkte, inderdaad wel beter zo'n lange dag als je maar 1 dag per week beschikbaar bent.
Ik had ze ingescand, maar aangezien de transportformulieren ook in die envelop zaten hebben ze die ook niet gekregen. Heb daar nog niets over gehoord...of zou ze dat niet zoveel uitmaken .
Als je de mogelijkheid hebt tot scannen zou ik sowieso de digitale ritbon gebruiken. Veel handiger plus je krijgt meteen een kopie in je mail. Als je niet kan scannen en je moet alles per post doen kan je moeilijk je ritbonnen kopiëren niet waar?
Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Irritatie100 het volgende: Als je de mogelijkheid hebt tot scannen zou ik sowieso de digitale ritbon gebruiken. Veel handiger plus je krijgt meteen een kopie in je mail. Als je niet kan scannen en je moet alles per post doen kan je moeilijk je ritbonnen kopiëren niet waar?
Gebruik vanaf deze maand idd die digitale ritbon, scheelt me weer een fietstocht naar het postkantoor.
Laatst een nieuwe Renault TNT Trafic gereden, even wennen maar reed best prima. Eerder die dag een Prius gereden, ook nog een automaat dus je hoort helemaal niks. Voor mij geen echte auto xD
Welke periode krijgen we morgen nou betaald? 15/12 - 15/1 of 01/01 - 31/1 Heb me VOG nog niet binnen, alleen dat bewijsje voor aanvraag, dus als er morgen geen geld is gestort ga ik toch even een belletje plegen, want anders wordt het niks zo :p
Ohja, wat is een Toyota IQ een verschrikkelijke auto hahaha alsof is geplet door 2 vrachtwagens ofzo, iig beter dan een c1 want er is toch een zekere mate van isolatie aangebracht door Toyota :p
Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef HaWk07 het volgende: Welke periode krijgen we morgen nou betaald? 15/12 - 15/1 of 01/01 - 31/1 Heb me VOG nog niet binnen, alleen dat bewijsje voor aanvraag, dus als er morgen geen geld is gestort ga ik toch even een belletje plegen, want anders wordt het niks zo :p
Je krijgt volgens mij pas loon als ze je VOG hebben.
Wel balen dat ik iets van 30% van mn salaris volgend jaar juni ofzo pas krijg
Er zijn hier ook vast wel mensen met > 1 baan? Hebben jullie braaf bij 1 bedrijf die loonheffingskorting aangezet, of gewoon bij allebei omdat je het toch gewoon weer terugkrijgt?
Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Fireblast het volgende: Wel balen dat ik iets van 30% van mn salaris volgend jaar juni ofzo pas krijg
Er zijn hier ook vast wel mensen met > 1 baan? Hebben jullie braaf bij 1 bedrijf die loonheffingskorting aangezet, of gewoon bij allebei omdat je het toch gewoon weer terugkrijgt?
Ik heb het bij meerdere werkgevers toegepast. Gewoon goed in de gaten houden hoe hoog je komt qua inkomsten. Niks aan de hand.
Ik heb gisteren n.a.v. het EW mailtje over het dubbel invoeren van transportformulieren een mail gestuurd met het idee om de transportformulieren maar op één manier in te voeren (óf bij je ritbon, óf bij de kilometerstanden). Ze waren blij met mijn meedenken. Maar de optie van 'alleen bij de ritbon' kan niet dan komen de transportformulieren te laat bij de klant.
Komt er gewoon op neer dat het niet hendig is dat sommige klanten de kilometerstanden willen weten.
Ik vind niet dat je ze kunnen verplichten zulke dingen per direct te uploaden. Niet iedereen heeft een scanner, en hiermee verplicht je mensen een scanner aan te schaffen. Dat staat niet vermeld op de site als je wilt solliciteren.
Op dinsdag 15 februari 2011 12:10 schreef Fireblast het volgende: Dan kunnen ze toch verplichten om in die gevallen je ritbon die dag te uploaden ipv die dag de kilometerstand door te geven? Of mis ik wat?
Dat heb ik net ook voorgesteld in mijn antwoord. Nou ja, niet dat ze het moeten verplichten maar of het geen idee is om dat te doen.
Maar ik had inderdaad nog niet gedacht aan dat iedereen een scanner heeft.
En fireblast, daar wilden ze geloof ik van af, vandaar dat ze dat nu online doen. En dan hebben ze de km-standen wel, maar de formulieren nog niet.
Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Hojdhopper het volgende: Ik heb gisteren n.a.v. het EW mailtje over het dubbel invoeren van transportformulieren een mail gestuurd met het idee om de transportformulieren maar op één manier in te voeren (óf bij je ritbon, óf bij de kilometerstanden). Ze waren blij met mijn meedenken. Maar de optie van 'alleen bij de ritbon' kan niet dan komen de transportformulieren te laat bij de klant.
Komt er gewoon op neer dat het niet hendig is dat sommige klanten de kilometerstanden willen weten.
Dit heb ik ook naar ze gestuurd! Naar diegene die ook het e-mailtje heeft verstuurd.. Maar geen reactie op gehad. Heb voorgesteld om uit het autotransportformulier de hele upload mogelijkheid te schrappen i.v.m. onduidelijkheid en het is onlogisch. Geef je (als je internet hebt) de km stand e.d. na je rit door via dat formulier, kan je via je mobiel niets uploaden. Gewoon alles (transportformulier / tankbon etc) gewoon bij de ritbon, klaar.
Kan je achteraf, als je het bij één werkgever niet hebt toegepast, alsnog bij de belasting terugvragen?
En welke grens qua inkomsten heb je dan (als je een link hebt ben ik ook erg blij)?
Dank!
De grens ligt rond de 6000 euro per jaar. Echter kan ik niet een directe grens aangeven.. zie ook deze informatie:
De berekening van de belastingen werkt in Nederland als volgt: Eerst wordt het totale belastbaar inkomen berekend, en vervolgens wordt daarover het reguliere belastingtarief berekend, varierend van 33,5 % tot 52 %. De aldus berekende belastingen worden verminderd met de heffingskortingen, die afhankelijk zijn van de persoonlijke situatie. Het verschil is te betalen.
In de praktijk worden in ieder geval de algemene heffingskortingen van circa ¤ 2.000 in mindering gebracht. Aangezien het laagste belastingtarief 33,5 % bedraagt is het effect dat in ieder geval over de eerste ¤ 6.000 geen belasting is verschuldigd, want (33,5 % over ¤ 6.000) minus ¤ 2.000 = nihil. http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=123241
Iedere dag de ritbonnen? Ja dat zou ideaal zijn inderdaad. Laten we daarna streven in toekomst maar het is nu al een probleem voor sommige om de ritbonnen 2x per maand in te sturen.. maar we gaan er zeker naar toe en aan werken.
Voel je die ironie?
Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Hojdhopper het volgende: Morgen twee ritjes, een A4 en een Hyundai i30. Eindigend bij onze grote vrienden in Meerkerk.
Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Hojdhopper het volgende: Morgen twee ritjes, een A4 en een Hyundai i30. Eindigend bij onze grote vrienden in Meerkerk.
Je zou voor de lol een clownspak mee moeten nemen in je tas, die vlak voordat je daar aankomt aandoen en kijken of het die vent achter dat bureautje opvalt.
@obama: hoe heb je die dood gekregen dan? nieuwe kaart zal ook wel even duren denk....
Helemaal niets! hij zit in een omhulsel en altijd in mijn jaszak.............niet alleen moet ik vanaf nu voor alle ov-kosten opdraaien, ik kan nu waarschijnlijk niet werken,
Morgen ook weer 2 ritjes, Groningen - Barendrecht, Delft - Zwolle Mooi wat kilometertjes maken dus, beetje jammer dat het een Zafira en een Astra zijn...
En volgens mij krijg je je contract pas opgestuurd, als ze je VOG binnen hebben? :p Dat is wel zwaar klote dan, die VOG moet wel snel komen, want anders kan ik niet werken De liquide middelen zijn een beetje uitgedroogd en de stufi is ook al op, zit nu op me reserves. Kan doordit probleem ook maar 1x per week werken, want stel dat ik een auto moet tanken dan gaat het moeilijk worden.. dus neem ik steeds die ene keer wat geld mee van me moeder mja dat is ook geen doen Zal ze er morgen ook maar gelijk over bellen en gelijk zo een loonheffingsformuliertje aanvragen
En volgens mij krijg je je contract pas opgestuurd, als ze je VOG binnen hebben? :p Dat is wel zwaar klote dan, die VOG moet wel snel komen, want anders kan ik niet werken De liquide middelen zijn een beetje uitgedroogd en de stufi is ook al op, zit nu op me reserves. Kan doordit probleem ook maar 1x per week werken, want stel dat ik een auto moet tanken dan gaat het moeilijk worden.. dus neem ik steeds die ene keer wat geld mee van me moeder mja dat is ook geen doen Zal ze er morgen ook maar gelijk over bellen en gelijk zo een loonheffingsformuliertje aanvragen
Ik heb voor dat soort situaties altijd m'n credit card bij me
Edit: maar als je je tankpas krijgt hoef je je daar natuurlijk sowieso niet druk meer om te maken..
Zo, ook weer gewerkt, vorige keer was alweer drie weken geleden. Is me weer prima bevallen Wat is dat terrein van ING Breda gigantisch, echt niet normaal hoeveel auto's daar staan!
En voor het eerst een dag gehad waarbij alles ging zoals het moest gaan, alleen half uurtje vertraging gehad op de terug reis maar dat valt mee op een reis van vier uur
Toen ik een week geleden werd aangenomen werd mij het volgende verteld: Zodra je de VOG hebt aangevraagd en je het bewijs daarvan hebt opgestuurd kan je beginnen met werken. Het moment dat je aan de eerste opdracht begint stem je stilzwijgend in met het contract en gaat het dan ook in. Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet. Daarnaast krijg je ook een brief die je moet ondertekenen voor de esso pas die je daarna ontvangt.
Kreeg vandaag nog een sms dat er werk was, helaas morgen weer colleges hopelijk vrijdag mijn eerste werkdag!
Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef charlie511 het volgende: Toen ik een week geleden werd aangenomen werd mij het volgende verteld: Zodra je de VOG hebt aangevraagd en je het bewijs daarvan hebt opgestuurd kan je beginnen met werken. Het moment dat je aan de eerste opdracht begint stem je stilzwijgend in met het contract en gaat het dan ook in. Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet. Daarnaast krijg je ook een brief die je moet ondertekenen voor de esso pas die je daarna ontvangt.
Kreeg vandaag nog een sms dat er werk was, helaas morgen weer colleges hopelijk vrijdag mijn eerste werkdag!
Je moet het toegestuurde contact zeker tekenen. Daarnaast zit aan het einde van het contract een overeenkomst voor de tankpas welke ook getekend moet worden. Tevens moet je een formulier van de loonbelasting invullen. Nadat je alle benodigde documenten terug hebt gestuurd ontvang je de tankpas en de pincode (per e-mail).
Je moet het toegestuurde contact zeker tekenen. Daarnaast zit aan het einde van het contract een overeenkomst voor de tankpas welke ook getekend moet worden. Tevens moet je een formulier van de loonbelasting invullen. Nadat je alle benodigde documenten terug hebt gestuurd ontvang je de tankpas en de pincode (per e-mail).
Dit stond in de mail die ik van EW kreeg:
quote:
De manual en het concept van de arbeidsovereenkomst staan op de site. Het concept hoef je NIET ondertekend retour te sturen, echter gaan wij er vanuit dat jij akkoord gaat met deze overeenkomst op het moment dat jij een rit aanneemt/gaat rijden.
Ik dacht dus dat ze bedoelden dat het niet zou hoeven? Dat van de tankpas is logisch.
Ik dacht dus dat ze bedoelden dat het niet zou hoeven? Dat van de tankpas is logisch.
Als je goed leest staat er dat je het concept NIET hoeft te tekenen. In je vorige post maak je duidelijk dat je niet weet wat je moet doen met de toegestuurde overeenkomst: "Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet" Deze moet je dus wel ondertekenen en dat vind ik dus logisch
Als je goed leest staat er dat je het concept NIET hoeft te tekenen. In je vorige post maak je duidelijk dat je niet weet wat je moet doen met de toegestuurde overeenkomst: "Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet" Deze moet je dus wel ondertekenen en dat vind ik dus logisch
Haha oke, dan zal ik die wel ondertekenen! Ty voor de info
Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Viezze het volgende: Zo, ook weer gewerkt, vorige keer was alweer drie weken geleden. Is me weer prima bevallen Wat is dat terrein van ING Breda gigantisch, echt niet normaal hoeveel auto's daar staan!
Moet je eens bij Koopman in Born gaan kijken, staan nog een paar wagentjes meer .
Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Viezze het volgende: Zo, ook weer gewerkt, vorige keer was alweer drie weken geleden. Is me weer prima bevallen Wat is dat terrein van ING Breda gigantisch, echt niet normaal hoeveel auto's daar staan!
Is idd groot. Weleens een rondje bij Athlon Almere gelopen?
Moet je eens bij Koopman in Born gaan kijken, staan nog een paar wagentjes meer .
Ik wou net zeggen, dat hele dorp ligt vol met autoterreinen. Vooral bij Koopman staat erg veel, ik zie er vooral veel BMW's en Mini's staan. Toen ik er 2 weken later kwam stonden dezelfde wagens er nog (paar nieuwe Z4's e.d.).
Is idd groot. Weleens een rondje bij Athlon Almere gelopen?
Geen rondje gelopen..maar wel gezien dat het daar ook erg groot is. Maar ING viel me op omdat je daar helemaal langs dat terrein loopt.
Kwam vanochtend nog een andere hiker tegen bij ING Groningen, maar blijkbaar niemand van hier? Zag op Utrecht Centraal ook nog iemand met een easyway tas staan, wel toevallig
Heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar ja, ik was toen net gebeld.
quote:
En voor het eerst een dag gehad waarbij alles ging zoals het moest gaan, alleen half uurtje vertraging gehad op de terug reis maar dat valt mee op een reis van vier uur
Ik wou net zeggen, dat hele dorp ligt vol met autoterreinen. Vooral bij Koopman staat erg veel, ik zie er vooral veel BMW's en Mini's staan. Toen ik er 2 weken later kwam stonden dezelfde wagens er nog (paar nieuwe Z4's e.d.).
Koopman is het distributiecentrum van BMW's en Mercedessen, en nog wat overige zoals Mini's en Chryslers. Er staan daar tussen de 7 en 8 duizend auto's.
Het zal in de regio zitten Hier ook niks. Zelfs nog gebeld omdat ik 's middags laat college had, maar helaas... Morgen inderdaad nieuwe kans.
Hoe gaan jullie weg bij ING Breda als je geen auto meekrijgt? Die bus daar reed maar eens in het uur en vorige week was die net 5 minuten weg
Volgens mij kan je nog ergens anders op de bus..maar dat is een stuk verder lopen. Ik had vandaag echt geluk, bus was te laat waardoor ik hem net op tijd had
Volgens mij kan je nog ergens anders op de bus..maar dat is een stuk verder lopen. Ik had vandaag echt geluk, bus was te laat waardoor ik hem net op tijd had
En ik ben idd nog nooit in Born geweest
Omdat ik echt he-le-maal geen fuck te doen heb op deze avond, zie hier op dezelfde schaal:
Overigens zie je ook niet zo veel van dat terrein achter de loodsen als je alleen een auto moet halen/brengen. Als je een dag op de vestiging moet werken wel.
En ik ben idd nog nooit in Born geweest
Da's bus 7 vanaf Bergschot, is een goed kwartier lopen maar die bus gaat om xx:07 en xx:37.
Heb overigens om half 7 nog een smsje van EW gehad of er morgen nog ritten gedaan konden worden. Half 7 is wel laat..
Da's bus 7 vanaf Bergschot, is een goed kwartier lopen maar die bus gaat om xx:07 en xx:37.
Heb overigens om half 7 nog een smsje van EW gehad of er morgen nog ritten gedaan konden worden. Half 7 is wel laat..
HALLO! Ik bel verdomme dat ik graag wil werken (!). Who cares als ik 3 uur moet reizen naar mijn startadres, dan zijn ze in ieder geval hun ritten kwijt. Panthera en ik zitten allebei thuis morgen
HALLO! Ik bel verdomme dat ik graag wil werken (!). Who cares als ik 3 uur moet reizen naar mijn startadres, dan zijn ze in ieder geval hun ritten kwijt. Panthera en ik zitten allebei thuis morgen
Denk dat ze proberen of iemand die dichterbij woont nog reageert, als ze jou 6 uur reistijd moeten betalen zal d'r weinig winst meer inzitten voor hun Ik ben morgen om 14:00 al klaar en eindig in Almere, dus ik had d'r ook nog wel een (vierde ) rit achteraan kunnen hebben als het echt zo vol zat.
Morgen terugbellen kun je proberen idd al zou ik 8 uur niet doen
Mwa, heb toch laatst van Born 5 uur moeten reizen naar Groningen! Het ritje was maar 3,5 uur. Kan morgen even blijven liggen, 10:30 bij eerste adres in Groningen aangezien ik pas om 15:00 de auto in Delft kan ophalen.
Kijk wel even morgen dan hoe wakker ik ben. Kan op zich ook nog genoeg voor school doen, bijna examenweek weer. Hoop in ieder geval 1 dag te kunnen werken.
Ik ga morgenochtend niet zelf nog een keer bellen. Ze weten nu dat ik graag wil(de) werken dus ze bellen me maar. Wie weet gaat morgen inderdaad die telefoon wel om half 9. Zou niet de eerste keer zijn.
Edit: ik ben gewoon lekker het noodnummer om 03:00. Oeps verkeerde nummer!
Ze zijn er sowieso niet voor half 9. Moest een keer een auto om 8 uur ophalen, wilde tanken omdat er vrij weinig inzat. Dus ik belde ze op, maar er was niemand en dus zat ik een half uur te niksen
Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Irritatie100 het volgende: Ze zijn er sowieso niet voor half 9. Moest een keer een auto om 8 uur ophalen, wilde tanken omdat er vrij weinig inzat. Dus ik belde ze op, maar er was niemand en dus zat ik een half uur te niksen
Ghehe precies hetzelfde meegemaakt! Ik heb echter wel gewoon getankt.
Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef Obama het volgende: Dat lijkt me logisch, je gaat niet tanken als het niet nodig is.
Huh wat bedoel je? Irritatie zegt dat hij heeft gewacht tot er iemand op kantoor aanwezig was zodat hij toestemming kon vragen om te tanken. Ik heb toen maar besloten om gewoon te tanken en heb het later doorgegeven.
Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef Irritatie100 het volgende: Ik ben gewoon vast naar een tankstation gereden, toen ik daar aankwam was het half 9 en werd er gewoon opgenomen
Ik was een keer om 08:00 op mijn startadres.. Stond mijn auto er niet. Toen heb ik dus wel 30min moeten wachten want daarvoor kreeg je echt steeds het antwoordapparaat. Gelukkig was het niet voor niets want er stond daar nog een auto die weg moest.
Ik bedoel: als je geen brandstof hebt kan je niet door rijden......dus lijkt me logisch dat je gewoon tankt , het lijkt me sterk dan EW zegt van: NEE! je mag niet tanken, wacht maar tot de eigenaar met jerrycans komt .
Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Obama het volgende: Ik bedoel: als je geen brandstof hebt kan je niet door rijden......dus lijkt me logisch dat je gewoon tankt , het lijkt me sterk dan EW zegt van: NEE! je mag niet tanken, wacht maar tot de eigenaar met jerrycans komt .
Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.
Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.
Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.
Had vandaag twee lekkere ritjes. Die Hyundai i30 was luxer dan ik had verwacht. Cruise control, alles elektrisch en zulks. Maar rij-eigenschappen waren echt . Die A4 had een lege accu maar voor de rest gewoon lekker karren!
Meneer de chagrijn in Meerkerk was vandaag niet superchagrijnig, viel me weer mee. Tot ik weg liep en mijn mapje met transportformulieren vergat. Zag je hem zo kijken van 'Wat heb ik nou aan jullie, kunnen jullie hikers nou niks?'
Kwam in Meerkerk nog een hiker tegen, toffe gast. Hij was al 4 jaar in dienst. Heb hem ook even op het forum gewezen en hij zou langs komen. Binnenkort wellicht een 'nieuwe' hiker hier.
Heeft er iemand trouwens zin mee te helpen de bustijden van algemene plaatsen te noteren. Dan kunnen we ze opnemen in de OP en krijgen we een overzichtelijke tips-alinea. Vaak zijn eigen ervaringen sneller/handiger dan die kneuzen bij 9292ov.
Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.
Had vandaag twee lekkere ritjes. Die Hyundai i30 was luxer dan ik had verwacht. Cruise control, alles elektrisch en zulks. Maar rij-eigenschappen waren echt . Die A4 had een lege accu maar voor de rest gewoon lekker karren!
Meneer de chagrijn in Meerkerk was vandaag niet superchagrijnig, viel me weer mee. Tot ik weg liep en mijn mapje met transportformulieren vergat. Zag je hem zo kijken van 'Wat heb ik nou aan jullie, kunnen jullie hikers nou niks?'
Kwam in Meerkerk nog een hiker tegen, toffe gast. Hij was al 4 jaar in dienst. Heb hem ook even op het forum gewezen en hij zou langs komen. Binnenkort wellicht een 'nieuwe' hiker hier.
Heeft er iemand trouwens zin mee te helpen de bustijden van algemene plaatsen te noteren. Dan kunnen we ze opnemen in de OP en krijgen we een overzichtelijke tips-alinea. Vaak zijn eigen ervaringen sneller/handiger dan die kneuzen bij 9292ov.
Wat een goed idee! Wat voor hulp heb je precies nodig?
Vanmorgen 11 uur al, maar ik zat in college. Dus ze hadden de voicemail ingesproken met de melding dat ze de 2 ritjes even vast zouden houden. Dus ik na college bellen, zegt ze dat er niks bij m'n naam staat. Ik balen, ik had wel willen werken. Maar uiteindelijk rond kwart voor 3 alsnog gebeld. Zutphen - Almere en Amsterdam - Barneveld in respectievelijk een Avensis en een Golf.
True that, ik heb sinds de jaarwisseling elke beschikbare dag nog kunnen werken.
Kwam dit net tegen op nu.nl:
UTRECHT - De aarde krijgt donderdag te maken met de effecten van de zwaarste zonnestorm in jaren. De kans is groot dat gps-systemen in bijvoorbeeld auto's en op mobiele apparatuur met storingen te maken krijgen.
Wordt nog leuk morgen. Iemand al loon gehad btw?
[ Bericht 3% gewijzigd door Jorian29 op 16-02-2011 17:24:00 ]
Ik had vanmiddag een voicemail bericht, dus ik dacht, nice, lekker op tijd. Bleek dat ze de kilometerstanden moesten hebben van een rit die ik nooit gereden had. Hehe, slim.
Ik zit ook weer in de trein naar Groningen. Lekker werken met zo'n zonnetje. Werd door Blankier nog even naar het station gebracht, trein op de seconde kunnen halen
Haha ja ik denk het wel mij belden ze om half 11 al vanochtend, dus ik dacht "zal wel vestigingswerk zijn " maar het viel mee, een "Oepl Astra" en een Hyundai ix35 gehad. Zijn beide nieuwe auto's (ook voor mij), dus ik ben blij.
Hoop dat het morgen meevalt met die zonnestraling ofzo, als mn gps het niet doet heb ik een probleempje
@ MageTwan: Nice nu niet per ongeluk in de auto laten liggen ergens
Optie 2; 20 minuten lopen naar halte Bergschot (zoek Google Maps), lijn 7 xx:07 xx:37
richting Tilburg: ???? (lijn 131)
Koopman Born richting Sittard (lijn weetiknietmeer) xx:18?? xx:48??
Als iedereen nou kort de tijden opschrijft als hij bij een centraal punt is, en daarmee bedoel ik de leasevestigingen (dus ING, Koopman, Athlon, etc.) komen we samen een heel eind.
Later kunnen we verder kijken naar tips om een andere route te nemen ofzo. Eigenlijk is het een soort 'ervarings-uitbreiding van de ritinfo'.
Maar de Veluwezoom is inderdaad zo'n punt waar je dit soort info goed kan gebruiken. Weet je toevallig ook welke bushalte dat is, er staan er drie op dat kruispunt. En vanaf Almere Buiten gaan er toch geen intercity's?
Athlon Almere is vrij makkelijk toch? Als je bij die halte van de lijn 10 één halte doorloopt kom je bij een soort overstaphalte terecht en daar kan je met lijn 6 overdag minstens elke 10 minuten naar station Almere Centrum (IC station). 10 minuten lopen.
Ik heb dat van de trein naar Breda nog even opgezocht. Het dorpje heet Gilze-Rijen en vanaf daar kan je om xx26 en xx56 naar Breda. Naar Tilburg gaat paar minuten eerder of later, weet ik zo niet, maar ze kruisen elkaar in ieder geval daar.
Nog geen loon... Wel een mailtje dat ze een van m'n transportformulieren niet konden openen en of ik het opnieuw wilde sturen Het was een formulier dat >1.5MB was geworden, toen had ik er een .gif van gemaakt in plaats van een .jpg en dat blijkt dus niet te gaan....
Overigens loop ik in Almere altijd naar het Walt Disneyplantsoen, elke 6 minuten een bus Dus ik vind dat niet echt moeilijk wegkomen
Ik nu trouwens op mijn rekening het geld al wel staan bijgeschreven, maar het staat nog niet in het lijstje bij- en afschrijvingen, ik denk dat het er dan echt net op staat
Tegenwoordig nogal aan de late kant. Als ze de dag van te voren bellen vaak tussen 16:30 - 17:30, als je beschikbaar staat en je hebt nog geen ritten voor een dag kan het ook regelmatig gebeuren dat je op die dag 's ochtends nog wordt gebeld
Spoedjes heb ik de afgelopen 2 maanden niet meer gehad..ze mogen mij ook wel bellen voor morgen. 3 dagen beschikbaar en 3 dagen geen werk ga ik niet trekken haha.
Hmm, ik had mijn beschikbaarheid vorige week ingesteld dat ik morgen beschikbaar zou zijn vanaf 12 uur. Ik heb nu dus de hele dag vrij dus kan eigenlijk de hele dag werken, heb het ook online aangepast. Zien ze dit nu ook of niet?
Pff, heb gister een half uur lang ritbonnen van 3 dagen zitten opsturen, krijg ik vandaag een mailtje met alleen "Beste, alle mail die je verzonden heb opnieuw versturen." Heb teruggestuurd waarom dat zou moeten, blijkt dat het bestand te groot is om te kunnen openen o.i.d., terwijl ik ze allemaal via het formulier heb ingevuld op één na, en dat ze allemaal iets van 200 KB waren, dus veeeel minder dan het maximum van 1,5 MB...
Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef charlie511 het volgende: Hmm, ik had mijn beschikbaarheid vorige week ingesteld dat ik morgen beschikbaar zou zijn vanaf 12 uur. Ik heb nu dus de hele dag vrij dus kan eigenlijk de hele dag werken, heb het ook online aangepast. Zien ze dit nu ook of niet?
Als ik jou was zou ik sowieso even bellen, aangezien het je eerste werkdag is. Dat werd mij destijds aangeraden, het kan zijn dat je namelijk nog niet tevoorschijn komt in het systeem
Als ik jou was zou ik sowieso even bellen, aangezien het je eerste werkdag is. Dat werd mij destijds aangeraden, het kan zijn dat je namelijk nog niet tevoorschijn komt in het systeem
En wanneer bellen? Ik had begrepen dat ze tegen 16:30 pas gaan bellen ofzo. Is het nu dan te vroeg?
Net even gebeld, helaas geen ritjes in mijn regio (Rotterdam) maar als er ritjes zouden zijn zou ik nog gebeld worden Hoop toch stiekem dat er wat is want zou graag willen werken!
Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef charlie511 het volgende: Net even gebeld, helaas geen ritjes in mijn regio (Rotterdam) maar als er ritjes zouden zijn zou ik nog gebeld worden Hoop toch stiekem dat er wat is want zou graag willen werken!
Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende: Ik hoorde net van een maat dat ze bij Athlon kastjes aan het inbouwen zijn die de ritgegevens registreren, iemand daar meer info / zicht op?
In álle Athlon auto's of wat? Want dan mogen we wel extra op onze rijstijl gaan letten denk ik.
In álle Athlon auto's of wat? Want dan mogen we wel extra op onze rijstijl gaan letten denk ik.
De enige informatie die ik heb was dat het in de Volvo's is, ik zal nog wat meer navraag gaan doen (hoe betrouwbaar de info is weet ik niet, daarom wilde ik het hier toetsen). Maar het opletten op de eigen rijstijl was iets waar hij ook over sprak.
Die kastjes zouden wel verneukt zijn zeg, niet dat ik op randje invordering rijbewijs rijd, verre van dat..maar toch, het gevoel dat je extreem gecontroleerd wordt zint me niet echt.
Zo, weer thuis. Alles ging lekker vandaag. Moest een Golf ophalen in Amsterdam, die wagen was zonder ook maar iets aan te raken bij de eigenaar weggehaald. Voorin lagen allemaal bonnetjes, flesjes, kleingeld, condooms en andere troep. Het verbaasde me niks toen er op het visitekaartje stond dat diegene bij een excortservice werkt, en al helemaal niet toen ik de achterklep opentrok:
Je ziet het niet echt goed, maar er lagen zelf gefikte dvd's in met teksten die erg neigen naar erotisch materiaal, boekjes, flyers, zo'n beetje de hele 'bedrijfsvoering' lag in de auto Verder lag de rechterspiegel eraf, en lag er een boete in van ¤309 voor een snelheidsovertreding. Weer es wat variatie
[ Bericht 24% gewijzigd door Jorian29 op 17-02-2011 16:18:50 ]
Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Jorian29 het volgende: Zo, weer thuis. Alles ging lekker vandaag. Moest een Golf ophalen in Amsterdam, die wagen was zonder ook maar iets aan te raken bij de eigenaar weggehaald. Voorin lagen allemaal bonnetjes, flesjes, kleingeld, condooms en andere troep. Het verbaasde me niks toen er op het visitekaartje stond dat diegene bij een excortservice werkt, en al helemaal niet toen ik de achterklep opentrok:
Je ziet het niet echt goed, maar er lagen zelf gefikte dvd's in met teksten die erg neigen naar erotisch materiaal, boekjes, flyers, zo'n beetje de hele 'bedrijfsvoering' lag in de auto Verder lag de rechterspiegel eraf, en lag er een boete in van ¤309 voor een snelheidsovertreding. Weer es wat variatie
Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Jorian29 het volgende: Zo, weer thuis. Alles ging lekker vandaag. Moest een Golf ophalen in Amsterdam, die wagen was zonder ook maar iets aan te raken bij de eigenaar weggehaald. Voorin lagen allemaal bonnetjes, flesjes, kleingeld, condooms en andere troep. Het verbaasde me niks toen er op het visitekaartje stond dat diegene bij een excortservice werkt, en al helemaal niet toen ik de achterklep opentrok:
Gelijk een paar dvd'tjes meenemen voor thuis natuurlijk
Hallo allemaal, Ik heb me gister ook het "sollicitatieformulier" ingevuld en wacht nu op een uitnodiging. Sta nu dus op de wachtlijst. Wat ik me even afvroeg, zijn er ook mensen uit Enschede hier op het forum, en is hier een beetje werk voor EW? Hoeveel werk is er eigenlijk. Word je (bijna) elke keer ingepland als je beschikbaar bent? of valt dit tegen? Verder lees ik al een tijdje mee met dit forum. Staan mooie verhalen zoals die van Jorian29.
Allereerst, welkom. Hoe lang lees je daadwerkelijk mee? Het antwoord op bijna al je vragen is hier al voorbij gekomen. Wat betreft Enschede weet ik niet, ik kom uit Groningen. En nee, je werkt niet elke keer dat je beschikbaar bent.
Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef CvHof het volgende: Half 6 gebeld, had er niet meer op gerekend IJmuiden - Barneveld en Apeldoorn - Amersfoort Mercedes Vito en een C1 :,(
Ritjes gingen best, werd bij Vito gewaarschuwd dat er motorstoring of iets was maar niks aan gemerkt. Behalve dat dat ding echt smerig en uitgewoond was reed het prima. C1 was natuurlijk drama qua rijden maar ging wel zonder moeilijkheden. Heb trouwens ongelofelijk zitten kloten met het OV in Apeldoorn, die bussen zijn echt naar qua dienstregeling omdat vanaf station alle lijnen 2 kanten oprijden. Is me nog nooit eerder gebeurd dat ik in een verkeerde bus ben gestapt maar nu dus wel.. goede leer voor de volgende keer.
Ik denk dat als ik beschikbaar was, ik die rit kreeg haha. woon zelf namelijk wel in IJmuiden :p Lijkt me wel een keer relaxt om niet minimaal 45 min. te moeten reizen naar startadres.. Volgende week vakantie, dus weer lekker uren maken. Heb me VOG ook binnen, gelijk opgestuurd en contact opgenomen met EW over loon. Dus voor iedereen: Je wordt pas betaald als je contract ondertekend + loonheffingsformulier en je VOG binnen is. En dan wordt het met terugwerkende kracht uitbetaald, dus volgende week een heel lekker bedrag op de rekening
Trouwens, niet de behoefte gehad er iets uit te halen?
Nee, ik heb mijn handen alleen aan de pook en het stuur gehouden, voor de rest niks aangeraakt. En nee, ze waren verre van plakkerig, meer vettig ofzo. Niet nadenken en rijden. Vond het trouwens wel grappig, de rugleuning van de passagiersstoel stond op standje liggen.
Heb trouwens ongelofelijk zitten kloten met het OV in Apeldoorn, die bussen zijn echt naar qua dienstregeling omdat vanaf station alle lijnen 2 kanten oprijden. Is me nog nooit eerder gebeurd dat ik in een verkeerde bus ben gestapt maar nu dus wel.. goede leer voor de volgende keer.
Klopt inderdaad, 9292ov geeft gelukkig wel aan dat je niet hoeft over te stappen, anders gaan er heel veel mensen de mist mee in.
Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef joppie_saus het volgende: Allereerst, welkom. Hoe lang lees je daadwerkelijk mee? Het antwoord op bijna al je vragen is hier al voorbij gekomen. Wat betreft Enschede weet ik niet, ik kom uit Groningen. En nee, je werkt niet elke keer dat je beschikbaar bent.
Klein stukje van dit forum. Maar was benieuwd of er wel af en toe klussen waren vanuit regio Enschede. Volgens mij ben ik van de rest aardig op de hoogte.