Ik heb het bij meerdere werkgevers toegepast. Gewoon goed in de gaten houden hoe hoog je komt qua inkomsten. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Fireblast het volgende:
Wel balen dat ik iets van 30% van mn salaris volgend jaar juni ofzo pas krijg
Er zijn hier ook vast wel mensen met > 1 baan? Hebben jullie braaf bij 1 bedrijf die loonheffingskorting aangezet, of gewoon bij allebei omdat je het toch gewoon weer terugkrijgt?
Kan je achteraf, als je het bij één werkgever niet hebt toegepast, alsnog bij de belasting terugvragen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb het bij meerdere werkgevers toegepast. Gewoon goed in de gaten houden hoe hoog je komt qua inkomsten. Niks aan de hand.
Zo'n link zou voor mij ook handig zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je achteraf, als je het bij één werkgever niet hebt toegepast, alsnog bij de belasting terugvragen?
En welke grens qua inkomsten heb je dan (als je een link hebt ben ik ook erg blij)?
Dank!
Dat heb ik net ook voorgesteld in mijn antwoord. Nou ja, niet dat ze het moeten verplichten maar of het geen idee is om dat te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:10 schreef Fireblast het volgende:
Dan kunnen ze toch verplichten om in die gevallen je ritbon die dag te uploaden ipv die dag de kilometerstand door te geven? Of mis ik wat?
Dit heb ik ook naar ze gestuurd! Naar diegene die ook het e-mailtje heeft verstuurd.. Maar geen reactie op gehad. Heb voorgesteld om uit het autotransportformulier de hele upload mogelijkheid te schrappen i.v.m. onduidelijkheid en het is onlogisch. Geef je (als je internet hebt) de km stand e.d. na je rit door via dat formulier, kan je via je mobiel niets uploaden. Gewoon alles (transportformulier / tankbon etc) gewoon bij de ritbon, klaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb gisteren n.a.v. het EW mailtje over het dubbel invoeren van transportformulieren een mail gestuurd met het idee om de transportformulieren maar op één manier in te voeren (óf bij je ritbon, óf bij de kilometerstanden).
Ze waren blij met mijn meedenken.Maar de optie van 'alleen bij de ritbon' kan niet dan komen de transportformulieren te laat bij de klant.
Komt er gewoon op neer dat het niet hendig is dat sommige klanten de kilometerstanden willen weten.
De grens ligt rond de 6000 euro per jaar. Echter kan ik niet een directe grens aangeven.. zie ook deze informatie:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je achteraf, als je het bij één werkgever niet hebt toegepast, alsnog bij de belasting terugvragen?
En welke grens qua inkomsten heb je dan (als je een link hebt ben ik ook erg blij)?
Dank!
Voel je die ironie?quote:Iedere dag de ritbonnen? Ja dat zou ideaal zijn inderdaad. Laten we daarna streven in toekomst maar het is nu al een probleem voor sommige om de ritbonnen 2x per maand in te sturen.. maar we gaan er zeker naar toe en aan werken.
Net gebeld? Anders klim ik ff in de telefoon zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen twee ritjes, een A4 en een Hyundai i30. Eindigend bij onze grote vrienden in Meerkerk.
Je zou voor de lol een clownspak mee moeten nemen in je tas, die vlak voordat je daar aankomt aandoen en kijken of het die vent achter dat bureautje opvalt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen twee ritjes, een A4 en een Hyundai i30. Eindigend bij onze grote vrienden in Meerkerk.
Helemaal niets! hij zit in een omhulsel en altijd in mijn jaszak.............niet alleen moet ik vanaf nu voor alle ov-kosten opdraaien, ik kan nu waarschijnlijk niet werken,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Fireblast het volgende:
audi a4 en een bmw 5 morgen, ik ben tevreden
@obama: hoe heb je die dood gekregen dan? nieuwe kaart zal ook wel even duren denk....
En volgens mij krijg je je contract pas opgestuurd, als ze je VOG binnen hebben? :pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nope, als ze je ondertekende contract hebben.
Ik heb voor dat soort situaties altijd m'n credit card bij mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef HaWk07 het volgende:
[..]
En volgens mij krijg je je contract pas opgestuurd, als ze je VOG binnen hebben? :p
Dat is wel zwaar klote dan, die VOG moet wel snel komen, want anders kan ik niet werken
De liquide middelen zijn een beetje uitgedroogd en de stufi is ook al op, zit nu op me reserves.
Kan doordit probleem ook maar 1x per week werken, want stel dat ik een auto moet tanken dan gaat het moeilijk worden.. dus neem ik steeds die ene keer wat geld mee van me moeder mja dat is ook geen doenZal ze er morgen ook maar gelijk over bellen en gelijk zo een loonheffingsformuliertje aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |