Nijverheidsweg, gele Franse autodealer.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Waar moest je zijn in mijn wereldstad Doetinchem??
Nein, we krijgen nu salaris voor de periode 01-01 tot 31-01.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef warchaser44 het volgende:
als ik morgen m'n ritbonnen inlever krijg ik dan nog betaald denken jullie ?
Dat was ik ook vergeten. Werk pas sinds begin februari weer dus ik moet nog een hele maand wachten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Obama het volgende:
[..]
Nein, we krijgen nu salaris voor de periode 01-01 tot 31-01.
Heerlijk, ik zou tekenen voor dat soort tijden en afstanden! Leuke waggies?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef enpe het volgende:
Mijn ritbonnen van januari hadden ze blijkbaar niet ontvangen terwijl ik ze ruim op tijd had verzonden, damn. Heb ze nu alsnog moeten mailen.
Heb vandaag 13 uur gemaakt, totaal 400 km en een dik uur vertraging omdat de medewerker van een bedrijf de autosleutels van de bedrijfswagen die ik op moest halen bij had en niet aanwezig was. Daardoor een uur zitten ouwehoeren met de contactpersoon die me van dienst was, schoot de tijd tenminste ook op.
Hoe dan ? ze zijn ze toch kwijt ?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef enpe het volgende:
Mijn ritbonnen van januari hadden ze blijkbaar niet ontvangen terwijl ik ze ruim op tijd had verzonden, damn. Heb ze nu alsnog moeten mailen.
Nee, een Fiat Panda (wel splinternieuw, met 1km op de teller) en een gare Volkswagen LT35quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zou tekenen voor dat soort tijden en afstanden! Leuke waggies?
Ik had ze ingescand, maar aangezien de transportformulieren ook in die envelop zaten hebben ze die ook niet gekregen. Heb daar nog niets over gehoord...of zou ze dat niet zoveel uitmakenquote:
Is dat niet een beeeeeetje naief?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:14 schreef Obama het volgende:
Als ze mijn envelop verliezen hebben ze pech want ik scan ze niet in.
Van wie ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Is dat niet een beeeeeetje naief?
Je weet dat de kans er is dat het een keer kwijtraakt, dan is het toch wel handig als je kopieen hebt of op zn minst een eigen administratie?quote:
Nou ja, toch een beetje van jou.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Je weet dat de kans er is dat het een keer kwijtraakt, dan is het toch wel handig als je kopieen hebt of op zn minst een eigen administratie?
Nee joh, ik voer mijn plicht uit, namelijk het rverzenden van de formulieren.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nou ja, toch een beetje van jou.
Gebruik vanaf deze maand idd die digitale ritbon, scheelt me weer een fietstocht naar het postkantoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt tot scannen zou ik sowieso de digitale ritbon gebruiken. Veel handiger plus je krijgt meteen een kopie in je mail.
Als je niet kan scannen en je moet alles per post doen kan je moeilijk je ritbonnen kopiëren niet waar?
Je krijgt volgens mij pas loon als ze je VOG hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef HaWk07 het volgende:
Welke periode krijgen we morgen nou betaald? 15/12 - 15/1 of 01/01 - 31/1
Heb me VOG nog niet binnen, alleen dat bewijsje voor aanvraag, dus als er morgen geen geld is gestort ga ik toch even een belletje plegen, want anders wordt het niks zo :p
Nope, als ze je ondertekende contract hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:18 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij pas loon als ze je VOG hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |