abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92675127
waar staan die digtale ritbonnen? kan ze helemaal niet vinden
pi_92676432
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef warchaser44 het volgende:
waar staan die digtale ritbonnen? kan ze helemaal niet vinden
Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.

Die formulieren van Business Lease zijn trouwens wel erg amateuristisch (dingen ingevuld met pen en daarna opnieuw ingescand) en ouderwets (cassetterecorder). :')
pi_92676516
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.

Die formulieren van Business Lease zijn trouwens wel erg amateuristisch (dingen ingevuld met pen en daarna opnieuw ingescand) en ouderwets (cassetterecorder). :')
Zijn dat die formulieren waar ook een aantal tevredenheidsvragen op staan? Over de netheid van de chauffeur etc.?
pi_92676632
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:17 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zijn dat die formulieren waar ook een aantal tevredenheidsvragen op staan? Over de netheid van de chauffeur etc.?
Ja, die staan op het afleverformulier.
pi_92678823
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Inderdaad ja, moest er van de week ook al mee op pad. Snapte er geen bal van, en uiteindelijk hoefden ze er geen kopie van te hebben. Aan vernieuwing toe, dat zeker.

Enja, er staan van die netheidsvragen op. Daar bij business lease moesten ze dat invullen. Die kerel zucht een keer, en begint dan alle vragen met 'zeer goed' aan te vinken :')
pi_92680855
Die chick bij Business Lease mag er anders ook wel wezen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92682178
Ik ben daar echt maar 2 of 3x geweest in 1,5 jaar ofzo.. Ik weet wel dat ze inderdaad gelijk "zeer goed" overal aanvinken. Ik moest toen de auto gaan aftanken en vervolgens op zo'n vrij krap terrein parkeren achter dat kantoortje.. Was echt 10x steken.. Had een bestelbusje.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:29:45 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92682545
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Die chick bij Business Lease mag er anders ook wel wezen.
Nice, beter sturen ze mij er binnenkort ook heen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92762173
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb maandag weer 3 ritjes, waaronder 230km in een Volvo V70 en 110 km in een Toyota Hilux.
Is die Hilux vanuit Schiedam?
Ik moet zo in Schiedam een Toyota Hilux ophalen, die moet naar Almere (Athlon)
pi_92766325
Aaah, wat een lekker eerste dagje na ruim een maand niet werken. Had twee ritten, een Insignia en een KPN Renault Trafic.
Die eerste moest van Houten naar Rozendaal (geen woord te veel dat dat de rijkste gemeente van NL is, wat een kasten van huizen daar zeg!). Had de auto er afgeleverd bij een erg vriendelijke welgestelde dame en kreeg daar ook een bakje koffie. Toen ze hoorde dat ik 20 minuten naar de bushalte moest lopen (van in totaal anderhalf uur ov'en naar mijn tweede startadres), vroeg ze haar man mij even naar de bushalte te rijden. Toen we bij de halte kwamen zei hij (hij was trouwens Amerikaan, dus Engels gepraat) dat hij niet dacht dat er daar een bus naar Doetinchem zou gaan, dus hij reed door maar ondertussen waren we intensief een gesprek aan het voeren, dat ik hem niet durfde te onderbreken dat ik toch wel zou kijken of de bus ging. Wat bleek, die man reed me gewoon helemaal naar mijn tweede adres. En ondertussen nog een heel leuk en interessant gesprek gehad over economie/politiek (want studie). Ik kwam dus een uur eerder op locatie aan dan gepland, wat best wel lekker was.
Die mevrouw had trouwens een 'hekel' aan Opel en aan witte auto's. Wat sneu nou dat ze een witte Opel kreeg. :P

Jammer dat die KPN bus zo'n tegenvaller was.

Al met al een kleine 5 uur en 140 km gemaakt. Niet veel, maar beter dan niets.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nice, beter sturen ze mij er binnenkort ook heen :D
Ik weet niet of ze er altijd werkt. Ze heet (per DM)

edit: doet bij jullie de ritbon site het?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hojdhopper op 14-02-2011 14:13:55 ]
pi_92768214
jezus wat een dagje,

eerst aansluiting gemist, half uur wachten. Daarna stond ik op het verkeerde adres en kon ik ergest anders naartoe, wat ook weer 3 kwartier reizen was. Toen kwam ik eindelijk op het adres aan bleek de auto helemaal niet gereed te zijn en kreeg ik hem dus niet mee. M'n volgende rit was 4.5 uur met het ov dus die is ook meteen geannuleerd, en ik kon weer naar huis zonder ook maar in een auto gezeten te hebben :p
  maandag 14 februari 2011 @ 16:48:57 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92774344
Pff, nog steeds niet gebeld voor morgen, word een weekje met weinig uren aangezien ik voor vandaag ook al niet gebeld was..
#26 || Luciano da Silva
  maandag 14 februari 2011 @ 16:54:08 #138
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92774624
Ik ben ook niet gebeld en ik kan alleen op de dinsdag! kut!
pi_92774977
Ik ben ook niet gebeld..;(
Dan maar de stad in vanavond :P
  maandag 14 februari 2011 @ 17:04:32 #140
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92775213
Ik heb teveel uitgegeven deze maand dus dat word een film kijken vanavond.

Morgen salaris!
  maandag 14 februari 2011 @ 17:11:33 #141
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92775609
Whehe hier ook. Nog 6 euro op de rekening..dat is geen lange stapavond :D
#26 || Luciano da Silva
  maandag 14 februari 2011 @ 17:16:39 #142
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92775858
@ joppie
Zo bont heb ik het niet gemaakt :9~

Toch gebeld 2 ritjes!

Een Nissan X-Trail en een skoda.....
pi_92775969
Ik werd ook nog gebeld..
Eindigen in Breda, dat is dan wel minder want dat is echt een tyfus eind naar Groningen terug :P
Maar beter dan niets!
pi_92776933
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Obama het volgende:
Ik heb teveel uitgegeven deze maand dus dat word een film kijken vanavond.

Morgen salaris!
Vorige maand 2,75 uur gewerkt... Ik wordt echt rijk ouwe!
pi_92777713
Ik heb morgen een 5008 en een Passat, dat valt dan wel weer mee.
Neem mijn laptop wel mee en ben wat dingen aan het downloaden zodat ik wat te doen heb ik de trein :)
  maandag 14 februari 2011 @ 18:04:40 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92778275
Leip dat ze jou (Viezze) wel bellen en mij niet. Ik heb 5 voor 5 nog gebeld en ze zouden mij direct terug bellen als er ritjes waren..Nou ja, have fun!
#26 || Luciano da Silva
pi_92779541
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef Hojdhopper het volgende:
Aaah, wat een lekker eerste dagje na ruim een maand niet werken. Had twee ritten, een Insignia en een KPN Renault Trafic.
Die eerste moest van Houten naar Rozendaal (geen woord te veel dat dat de rijkste gemeente van NL is, wat een kasten van huizen daar zeg!). Had de auto er afgeleverd bij een erg vriendelijke welgestelde dame en kreeg daar ook een bakje koffie. Toen ze hoorde dat ik 20 minuten naar de bushalte moest lopen (van in totaal anderhalf uur ov'en naar mijn tweede startadres), vroeg ze haar man mij even naar de bushalte te rijden. Toen we bij de halte kwamen zei hij (hij was trouwens Amerikaan, dus Engels gepraat) dat hij niet dacht dat er daar een bus naar Doetinchem zou gaan, dus hij reed door maar ondertussen waren we intensief een gesprek aan het voeren, dat ik hem niet durfde te onderbreken dat ik toch wel zou kijken of de bus ging. Wat bleek, die man reed me gewoon helemaal naar mijn tweede adres. En ondertussen nog een heel leuk en interessant gesprek gehad over economie/politiek (want studie). Ik kwam dus een uur eerder op locatie aan dan gepland, wat best wel lekker was.
Die mevrouw had trouwens een 'hekel' aan Opel en aan witte auto's. Wat sneu nou dat ze een witte Opel kreeg. :P

Jammer dat die KPN bus zo'n tegenvaller was.

Al met al een kleine 5 uur en 140 km gemaakt. Niet veel, maar beter dan niets.
Waar moest je zijn in mijn wereldstad Doetinchem??
pi_92779830
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef joppie_saus het volgende:
Leip dat ze jou (Viezze) wel bellen en mij niet. Ik heb 5 voor 5 nog gebeld en ze zouden mij direct terug bellen als er ritjes waren..Nou ja, have fun!
Hmm apart ja, maar morgen was ook de enige dag dat ik beschikbaar was. Ik had ze om 5 over 5 ook nog even gebeld..en werd later terug gebeld
  maandag 14 februari 2011 @ 18:40:45 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92779949
Hmm, misschien dat het dan ligt aan jou enige dag beschikbaar. Ik ben deze week 3 dagen beschikbaar. Maar ik vind het vreemd, afgelopen 10 werkdagen was ik er 8 beschikbaar en heb ik er 8 gewerkt, en nu niet hehe.
#26 || Luciano da Silva
pi_92781014
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Is die Hilux vanuit Schiedam?
Ik moet zo in Schiedam een Toyota Hilux ophalen, die moet naar Almere (Athlon)
Ja, dat was mijn ritje. Ik had echter wat vertraging opgelopen in mijn tweede rit. Die auto stond in een parkeergarage in Leeuwarden. Voor de uitrit van die parkeergarage stond een stoplicht en bij de uitgang een hek. Ik wachtte netjes op groen, het hek ging open, maar vlak voordat ik bij het hek was klapte hij dicht. Ik kon nog net op tijd een noodstop maken, anders was ik met die Volvo tegen het hek geknald of was ik bekneld geraakt tussen het hek en de muur. Ik rolde achteruit die helling af om het nog eens te proberen, maar nu wou het hek helemaal niet meer open. Bleek een storing te zijn die ze al vaker hadden meegemaakt. Pas na een half uur kreeg een medewerker het hek open. :')

Toen had ik al door dat ik nooit op tijd in Schiedam kon zijn. Heb ik een leuk ritje gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')