Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef warchaser44 het volgende:
waar staan die digtale ritbonnen? kan ze helemaal niet vinden
Zijn dat die formulieren waar ook een aantal tevredenheidsvragen op staan? Over de netheid van de chauffeur etc.?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.
Die formulieren van Business Lease zijn trouwens wel erg amateuristisch (dingen ingevuld met pen en daarna opnieuw ingescand) en ouderwets (cassetterecorder).
Ja, die staan op het afleverformulier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:17 schreef Mallet het volgende:
[..]
Zijn dat die formulieren waar ook een aantal tevredenheidsvragen op staan? Over de netheid van de chauffeur etc.?
Inderdaad ja, moest er van de week ook al mee op pad. Snapte er geen bal van, en uiteindelijk hoefden ze er geen kopie van te hebben. Aan vernieuwing toe, dat zeker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik stuur de link wel even per DM, anders ben ik bang dat er grapjassen misbruik van gaan maken.
Die formulieren van Business Lease zijn trouwens wel erg amateuristisch (dingen ingevuld met pen en daarna opnieuw ingescand) en ouderwets (cassetterecorder).
Nice, beter sturen ze mij er binnenkort ook heenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Die chick bij Business Lease mag er anders ook wel wezen.
Is die Hilux vanuit Schiedam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb maandag weer 3 ritjes, waaronder 230km in een Volvo V70 en 110 km in een Toyota Hilux.
Ik weet niet of ze er altijd werkt. Ze heet (per DM)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nice, beter sturen ze mij er binnenkort ook heen
Vorige maand 2,75 uur gewerkt... Ik wordt echt rijk ouwe!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Obama het volgende:
Ik heb teveel uitgegeven deze maand dus dat word een film kijken vanavond.
Morgen salaris!
Waar moest je zijn in mijn wereldstad Doetinchem??quote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef Hojdhopper het volgende:
Aaah, wat een lekker eerste dagje na ruim een maand niet werken. Had twee ritten, een Insignia en een KPN Renault Trafic.
Die eerste moest van Houten naar Rozendaal (geen woord te veel dat dat de rijkste gemeente van NL is, wat een kasten van huizen daar zeg!). Had de auto er afgeleverd bij een erg vriendelijke welgestelde dame en kreeg daar ook een bakje koffie. Toen ze hoorde dat ik 20 minuten naar de bushalte moest lopen (van in totaal anderhalf uur ov'en naar mijn tweede startadres), vroeg ze haar man mij even naar de bushalte te rijden. Toen we bij de halte kwamen zei hij (hij was trouwens Amerikaan, dus Engels gepraat) dat hij niet dacht dat er daar een bus naar Doetinchem zou gaan, dus hij reed door maar ondertussen waren we intensief een gesprek aan het voeren, dat ik hem niet durfde te onderbreken dat ik toch wel zou kijken of de bus ging. Wat bleek, die man reed me gewoon helemaal naar mijn tweede adres. En ondertussen nog een heel leuk en interessant gesprek gehad over economie/politiek (want studie). Ik kwam dus een uur eerder op locatie aan dan gepland, wat best wel lekker was.
Die mevrouw had trouwens een 'hekel' aan Opel en aan witte auto's. Wat sneu nou dat ze een witte Opel kreeg.
Jammer dat die KPN bus zo'n tegenvaller was.
Al met al een kleine 5 uur en 140 km gemaakt. Niet veel, maar beter dan niets.
Hmm apart ja, maar morgen was ook de enige dag dat ik beschikbaar was. Ik had ze om 5 over 5 ook nog even gebeld..en werd later terug gebeldquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef joppie_saus het volgende:
Leip dat ze jou (Viezze) wel bellen en mij niet. Ik heb 5 voor 5 nog gebeld en ze zouden mij direct terug bellen als er ritjes waren..Nou ja, have fun!
Ja, dat was mijn ritje. Ik had echter wat vertraging opgelopen in mijn tweede rit. Die auto stond in een parkeergarage in Leeuwarden. Voor de uitrit van die parkeergarage stond een stoplicht en bij de uitgang een hek. Ik wachtte netjes op groen, het hek ging open, maar vlak voordat ik bij het hek was klapte hij dicht. Ik kon nog net op tijd een noodstop maken, anders was ik met die Volvo tegen het hek geknald of was ik bekneld geraakt tussen het hek en de muur. Ik rolde achteruit die helling af om het nog eens te proberen, maar nu wou het hek helemaal niet meer open. Bleek een storing te zijn die ze al vaker hadden meegemaakt. Pas na een half uur kreeg een medewerker het hek open.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Is die Hilux vanuit Schiedam?
Ik moet zo in Schiedam een Toyota Hilux ophalen, die moet naar Almere (Athlon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |