Was bij een Athlon evenement een tijd terugquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Heb je die zelf gefotografeerd en zo ja waar? Die staat namelijk bijna altijd bij Athlon als ik er kom.
Ik moest even opzoeken wat een Toyota Hilux is, wel gaafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb maandag weer 3 ritjes, waaronder 230km in een Volvo V70 en 110 km in een Toyota Hilux.
Kijk even de Top Gear noordpool specialquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat een Toyota Hilux is, wel gaafBen benieuwd hoe zoiets rijdt.
Een V70 is altijd goed natuurlijk!
Lekkere wagens hoor! V70's sowiezo, Hilux ziet er ook wel goed uit!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb maandag weer 3 ritjes, waaronder 230km in een Volvo V70 en 110 km in een Toyota Hilux.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zo'n Hilux heb ik ook eens gehad, was van Rijkswaterstaat inclusief zwaailichten. Best gaaf zo'n bak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die nieuwe Meganes zijn echt top! Ook pas in gereden, rijdt echt heel goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, op weg naar mijn laatste rit. Net de nieuwe Megane Estate gehad, oh wat rijd dat lekker
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben ook net wakker gebeld voor een spoedje vandaag. Maar volg tegenwoordig het college van 3 uur ipv 11 uur. Had dat ook gewijzigd in mijn beschikbaarheid maar dat had ze over het hoofd gezien. Was wel de mooiste dame van kantoor.Hahaha wat is dit nou voor een opmerking! Ik weet wel wie ik de mooiste dame van kantoor vind, maar die werkt niet op de afdeling transportplanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe, nou, volgens mij werkt er maar één K.. op kantoor. Vandaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit nou voor een opmerking! Ik weet wel wie ik de mooiste dame van kantoor vind, maar die werkt niet op de afdeling transportplanning
Die digitale ritbon is ideaal hoor. Alleen maar gebruikt. Nooit per brief gestuurd. Ik had geluk dat net de dag nadat ik mijn eerste ritten deed, hij beschikbaar werd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef MisterPK het volgende:
Ik prefereer nogsteeds liever brief dan dat gekloot met scannen. Lekker ouderwets
Ik heb nu 7x de digitale ritbon gebruikt en ik vind hem echt prima! Ik gebruikte eerder de scanner om mijn (met de hand ingevulde) ritbonnen in te scannen als backup voor mezelf, dus ik hoef hier geen extra moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Die digitale ritbon is ideaal hoor. Alleen maar gebruikt. Nooit per brief gestuurd. Ik had geluk dat net de dag nadat ik mijn eerste ritten deed, hij beschikbaar werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |