wat nobelquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:45 schreef Mallet het volgende:
Ik kan er weer 10 uur bijschrijven. Vanochtend in Meerkerk nog 2 hikers tegengekomen, maar ik moest ergens een andere auto ophalen dus hoefde niet naar de bus. Vanmiddag idem., maar toen wel teruggereisd samen. Heb ze allebei op dit forum gewezen dus wie weet zien we ze hier nog voorbij komen.. Tenzij ze lurken natuurlijk
Dat doen de meeste kleinere benzine-blokjes. Peugeot 308 1.6, Citroen C4 Picasso 1.6. Allemaal 4000 toeren bij 120. Kut blokken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Mallet het volgende:
Ik zat vanochtend voor het eerst in een Fiat Grande Punto 1.2 8v Active met 65pk 0-100 14,5sec.
Dat kreng kwam écht niet vooruit man. Echt plankgas en als een malle schakelen. Ding draait gewoon 4000 toeren bij 120 km/h
Mijn A4 van vorig week in 7.3quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Die A4 doet het volgens autoweek in 8.9, die A5 Coupe in 7.8
Eens! Ik had de Grande Punto Evo een keer mee. Wat een hok is dat. Ik zit er ook niet fijn in en vind het niet prettig rijden. Fiat is niet mijn merk.. vriend (net als het gros van de Franse auto's, VAG ftw!)quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Mallet het volgende:
Ik zat vanochtend voor het eerst in een Fiat Grande Punto 1.2 8v Active met 65pk 0-100 14,5sec.
Dat kreng kwam écht niet vooruit man. Echt plankgas en als een malle schakelen. Ding draait gewoon 4000 toeren bij 120 km/h
Mijn Q5 ging lekker in 6,9 seconden naar de 100quote:
In m'n A5 had ik die ook maar dan met 180 pkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef RTS91 het volgende:
[..]
2.0 TFSI met 200 paardjes! Heel netjes. Foto staat in vorige topic.
Ziet er opzich prima uit idd. Ik heb alleen altijd het idee dat het allemaal net niet helemaal afgemaakt is voordat ze hem verkochtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Punto's schakelen ook echt heel erg slecht. Sturen is ook vrij licht om nog maar niet te spreken over decitystand
Tevens vind ik de stoelen niet echt lekker zitten.
Ik vind ze er trouwens op zich wel leuk uitzien, dat dan weer wel
Mijn ouders hebben een Punto Evo gekocht..toen hij net nieuw was schakelde hij dramatisch maar nu is het prima. Die citystand slaat inderdaad echt nergens opquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Punto's schakelen ook echt heel erg slecht. Sturen is ook vrij licht om nog maar niet te spreken over decitystand
Tevens vind ik de stoelen niet echt lekker zitten.
Ik vind ze er trouwens op zich wel leuk uitzien, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |