Heel herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik meestal bij de Kiosk op de stations zelf. Dan moet je weer twintig minuten wachten en is het veel te koud, nou hop, dan maar daar naar binnen.
Misschien wel, ik kijk aan het eind van deze week ff welke nuttig waren. Zal er zeker wel eentje bij zitten die te missen isquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, Utrecht CS is ook een optie natuurlijk. Ik ben er in ieder geval voor om iets te organiseren!
Enpe, heb je ook niet een paar college's die je kunt skippen?
Gewoon vergeten; ouderwetsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Panthera. het volgende:
Zeg, nog even één vraag. Ik lees in de handleiding over witte en gele ritbonnen. Gele zijn voor eigen administratie, en kan ik overigens niet op de site vinden. Is het de bedoeling dat ik die zelf geel maak
En de ritbonnen zitten ook per 2 op een pagina. Ik neem aan dat ik gewoon beide kan gebruiken voor 2 ritten?
Je eerste punt is niet meer van toepassing. Dat is verouderde informatie. Je kan nu twee dingen doen.. Je gebruikt de papieren ritbonnen die je inderdaad onder je transportformulieren kan vinden (maak je er een scan of kopie van voor jezelf) en stuur je met je transportformulieren 2x per maand naar Easyway.. Of je gebruikt de online ritbon waarbij je transportformulier kan uploaden (scan of foto van maken). Je krijgt dan automatisch een bevestiging in je mailbox als je je ritbon verstuurd hebt. Duidelijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Panthera. het volgende:
Zeg, nog even één vraag. Ik lees in de handleiding over witte en gele ritbonnen. Gele zijn voor eigen administratie, en kan ik overigens niet op de site vinden. Is het de bedoeling dat ik die zelf geel maak
En de ritbonnen zitten ook per 2 op een pagina. Ik neem aan dat ik gewoon beide kan gebruiken voor 2 ritten?
Ja me2. Succes morgen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef joppie_saus het volgende:
Goed, ik ga mijn bedje opzoeken, morgen lange werkdag. Succes morgen een ieder die werken moet.
Hahaha gewoon doen, voor de aardigheid! Dikke lol dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Eerst is het een vluchtig idee, straks een massale EW meeting buiten kantoorgeregel om.Foto's maken en bij de ritbonnen stoppen. Ik zie hun gezichten daar al.
je moet eens bij bram ladage patat halen daar op csquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef Thrasyllus het volgende:
King Deal is het voor mij elke keer als ik langs Utrecht CS moet. Als het een lange dag was, een dikke wopper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |