Ghehe ik doe altijd gewoon zwart-wit en dan 300dpi.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb net een transportformulier gescand is ie 1,54 MB en je kan maximaal 1,5MB uploaden
Heb 'm nu opgeslagen als .gif in plaats van .jpg wat m'n scanner standaard doet en nu is ie klein genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ghehe ik doe altijd gewoon zwart-wit en dan 300dpi.
Ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
edit: gefixed, nog hikers die niet in het lijstje staan? Zo ja, vermeldt even van waaruit je werkt.
Done, volgende topic sta je erin. We hebben nu trouwens 25 regelmatig terugkerende chauffeurs in dit topic. Feestje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
IkAthlon Hiker, werk vanuit Nijmegen
Hell yeah, we spreken onder werktijd ergens in centraal nederland af en doen een aantal shots!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Done, volgende topic sta je erin. We hebben nu trouwens 25 regelmatig terugkerende chauffeurs in dit topic. Feestje?
Meerkerkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Hell yeah, we spreken onder werktijd ergens in centraal nederland af en doen een aantal shots!
Het is daar echt heel gezellig of niet? Ik ga binnenkort EW maar eens bellen of ze een ritje voor mij daarheen willen organiseren, party-timequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef guru033 het volgende:
[..]
Ja strak plan! Daar zijn ze volgens mij altijd wel in de stemming voor een feesie!
Me me me!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Done, volgende topic sta je erin. We hebben nu trouwens 25 regelmatig terugkerende chauffeurs in dit topic. Feestje?
en VOG is voor een bepaalde branche / bedrijf afgegeven toch? Ik meen me te herinneren dat EW er op stond en was aangegeven dat het om chauffeurs ging oid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
VOG is maar een jaar geldig, dus moet je even kijken.
ophalen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen in Meerkerk 2 auto's brengen en 1 ophalen.. Ongekend of niet!
Nja, mijn VOG was voor TNT postbezorging per busje, dus dat is wel iets met auto's idd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Fireblast het volgende:
[..]
en VOG is voor een bepaalde branche / bedrijf afgegeven toch? Ik meen me te herinneren dat EW er op stond en was aangegeven dat het om chauffeurs ging oid.
[..]
ophalen?
Het is wel druk ineens idd hierbeter regelt EW even een borrel ergens ofzo
@ Marco001: tuurlijk, hoe meer zielen..
jeeyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Fireblast het volgende:
[..]
en VOG is voor een bepaalde branche / bedrijf afgegeven toch? Ik meen me te herinneren dat EW er op stond en was aangegeven dat het om chauffeurs ging oid.
[..]
ophalen?
Ja maar ophalen bij het andere bedrijf in Meerkerk zegmaar..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Fireblast het volgende:
[..]
[..]
ophalen?
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |