Helpt dat nog? 8 uur zijn ze nog niet open toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon morgenvroeg om 8 uur zelf terugbellen?
Ghehe precies hetzelfde meegemaakt! Ik heb echter wel gewoon getankt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zijn er sowieso niet voor half 9. Moest een keer een auto om 8 uur ophalen, wilde tanken omdat er vrij weinig inzat. Dus ik belde ze op, maar er was niemand en dus zat ik een half uur te niksen
Huh wat bedoel je? Irritatie zegt dat hij heeft gewacht tot er iemand op kantoor aanwezig was zodat hij toestemming kon vragen om te tanken. Ik heb toen maar besloten om gewoon te tanken en heb het later doorgegeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef Obama het volgende:
Dat lijkt me logisch, je gaat niet tanken als het niet nodig is.
Ik was een keer om 08:00 op mijn startadres.. Stond mijn auto er niet. Toen heb ik dus wel 30min moeten wachten want daarvoor kreeg je echt steeds het antwoordapparaat. Gelukkig was het niet voor niets want er stond daar nog een auto die weg moest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben gewoon vast naar een tankstation gereden, toen ik daar aankwam was het half 9 en werd er gewoon opgenomen
Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Obama het volgende:
Ik bedoel: als je geen brandstof hebt kan je niet door rijden......dus lijkt me logisch dat je gewoon tankt, het lijkt me sterk dan EW zegt van: NEE! je mag niet tanken, wacht maar tot de eigenaar met jerrycans komt
.
Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.
Wat een goed idee! Wat voor hulp heb je precies nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.
Had vandaag twee lekkere ritjes. Die Hyundai i30 was luxer dan ik had verwacht. Cruise control, alles elektrisch en zulks. Maar rij-eigenschappen waren echt. Die A4 had een lege accu maar voor de rest gewoon lekker karren!
Meneer de chagrijn in Meerkerk was vandaag niet superchagrijnig, viel me weer mee. Tot ik weg liep en mijn mapje met transportformulieren vergat. Zag je hem zo kijken van 'Wat heb ik nou aan jullie, kunnen jullie hikers nou niks?'
Kwam in Meerkerk nog een hiker tegen, toffe gast. Hij was al 4 jaar in dienst. Heb hem ook even op het forum gewezen en hij zou langs komen. Binnenkort wellicht een 'nieuwe' hiker hier.
Heeft er iemand trouwens zin mee te helpen de bustijden van algemene plaatsen te noteren. Dan kunnen we ze opnemen in de OP en krijgen we een overzichtelijke tips-alinea. Vaak zijn eigen ervaringen sneller/handiger dan die kneuzen bij 9292ov.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.
Goed plan, aan welke informatie dacht je zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.
Had vandaag twee lekkere ritjes. Die Hyundai i30 was luxer dan ik had verwacht. Cruise control, alles elektrisch en zulks. Maar rij-eigenschappen waren echt. Die A4 had een lege accu maar voor de rest gewoon lekker karren!
Meneer de chagrijn in Meerkerk was vandaag niet superchagrijnig, viel me weer mee. Tot ik weg liep en mijn mapje met transportformulieren vergat. Zag je hem zo kijken van 'Wat heb ik nou aan jullie, kunnen jullie hikers nou niks?'
Kwam in Meerkerk nog een hiker tegen, toffe gast. Hij was al 4 jaar in dienst. Heb hem ook even op het forum gewezen en hij zou langs komen. Binnenkort wellicht een 'nieuwe' hiker hier.
Heeft er iemand trouwens zin mee te helpen de bustijden van algemene plaatsen te noteren. Dan kunnen we ze opnemen in de OP en krijgen we een overzichtelijke tips-alinea. Vaak zijn eigen ervaringen sneller/handiger dan die kneuzen bij 9292ov.
True that, ik heb sinds de jaarwisseling elke beschikbare dag nog kunnen werken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
We zitten in de verkeerde hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |