abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92830110
Klopt het dat je je contract en dus je tankpas pas krijgt als je de VOG hebt?

@ Mallet; dat zou idd het probleem oplossen, maar om nou een creditcard aan te vragen :p
pi_92831785
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef HaWk07 het volgende:
Klopt het dat je je contract en dus je tankpas pas krijgt als je de VOG hebt?

@ Mallet; dat zou idd het probleem oplossen, maar om nou een creditcard aan te vragen :p
Nee, ik kreeg mijn contract een week na mijn eerste rit. Toen tegelijk de VOG met mijn contract opgestuurd! :)
pi_92832205
Zo, ook weer gewerkt, vorige keer was alweer drie weken geleden. Is me weer prima bevallen :)
Wat is dat terrein van ING Breda gigantisch, echt niet normaal hoeveel auto's daar staan!

En voor het eerst een dag gehad waarbij alles ging zoals het moest gaan, alleen half uurtje vertraging gehad op de terug reis maar dat valt mee op een reis van vier uur :P
pi_92833441
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef MisterX333 het volgende:

[..]

Nee, ik kreeg mijn contract een week na mijn eerste rit. Toen tegelijk de VOG met mijn contract opgestuurd! :)
Nou dan ga ik ze morgen direct bellen :p
pi_92835144
Toen ik een week geleden werd aangenomen werd mij het volgende verteld:
Zodra je de VOG hebt aangevraagd en je het bewijs daarvan hebt opgestuurd kan je beginnen met werken. Het moment dat je aan de eerste opdracht begint stem je stilzwijgend in met het contract en gaat het dan ook in. Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet. Daarnaast krijg je ook een brief die je moet ondertekenen voor de esso pas die je daarna ontvangt.

Kreeg vandaag nog een sms dat er werk was, helaas morgen weer colleges :( hopelijk vrijdag mijn eerste werkdag!
pi_92835310
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef charlie511 het volgende:
Toen ik een week geleden werd aangenomen werd mij het volgende verteld:
Zodra je de VOG hebt aangevraagd en je het bewijs daarvan hebt opgestuurd kan je beginnen met werken. Het moment dat je aan de eerste opdracht begint stem je stilzwijgend in met het contract en gaat het dan ook in. Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet. Daarnaast krijg je ook een brief die je moet ondertekenen voor de esso pas die je daarna ontvangt.

Kreeg vandaag nog een sms dat er werk was, helaas morgen weer colleges :( hopelijk vrijdag mijn eerste werkdag!
Je moet het toegestuurde contact zeker tekenen. Daarnaast zit aan het einde van het contract een overeenkomst voor de tankpas welke ook getekend moet worden. Tevens moet je een formulier van de loonbelasting invullen. Nadat je alle benodigde documenten terug hebt gestuurd ontvang je de tankpas en de pincode (per e-mail).
pi_92835760
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je moet het toegestuurde contact zeker tekenen. Daarnaast zit aan het einde van het contract een overeenkomst voor de tankpas welke ook getekend moet worden. Tevens moet je een formulier van de loonbelasting invullen. Nadat je alle benodigde documenten terug hebt gestuurd ontvang je de tankpas en de pincode (per e-mail).
Dit stond in de mail die ik van EW kreeg:
quote:
De manual en het concept van de arbeidsovereenkomst staan op de site. Het concept hoef je NIET ondertekend retour te sturen, echter gaan wij er vanuit dat jij akkoord gaat met deze overeenkomst op het moment dat jij een rit aanneemt/gaat rijden.
Ik dacht dus dat ze bedoelden dat het niet zou hoeven? Dat van de tankpas is logisch.
pi_92836083
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef charlie511 het volgende:

[..]

Dit stond in de mail die ik van EW kreeg:

[..]

Ik dacht dus dat ze bedoelden dat het niet zou hoeven? Dat van de tankpas is logisch.
Als je goed leest staat er dat je het concept NIET hoeft te tekenen. In je vorige post maak je duidelijk dat je niet weet wat je moet doen met de toegestuurde overeenkomst: "Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet" Deze moet je dus wel ondertekenen en dat vind ik dus logisch ;)
pi_92836167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je goed leest staat er dat je het concept NIET hoeft te tekenen. In je vorige post maak je duidelijk dat je niet weet wat je moet doen met de toegestuurde overeenkomst: "Je krijgt hem dan per post opgestuurd, weet niet zeker of je die nou moest onder tekenen of niet" Deze moet je dus wel ondertekenen en dat vind ik dus logisch ;)
Haha oke, dan zal ik die wel ondertekenen! Ty voor de info :)
pi_92836191
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Viezze het volgende:
Zo, ook weer gewerkt, vorige keer was alweer drie weken geleden. Is me weer prima bevallen :)
Wat is dat terrein van ING Breda gigantisch, echt niet normaal hoeveel auto's daar staan!
Moet je eens bij Koopman in Born gaan kijken, staan nog een paar wagentjes meer ;).
pi_92836268
quote:

Is idd groot. Weleens een rondje bij Athlon Almere gelopen? :P
pi_92836922
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef enpe het volgende:

[..]

Moet je eens bij Koopman in Born gaan kijken, staan nog een paar wagentjes meer ;).
Ik wou net zeggen, dat hele dorp ligt vol met autoterreinen. Vooral bij Koopman staat erg veel, ik zie er vooral veel BMW's en Mini's staan. Toen ik er 2 weken later kwam stonden dezelfde wagens er nog (paar nieuwe Z4's e.d.).
pi_92837706
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Is idd groot. Weleens een rondje bij Athlon Almere gelopen? :P
Geen rondje gelopen..maar wel gezien dat het daar ook erg groot is. Maar ING viel me op omdat je daar helemaal langs dat terrein loopt.

Kwam vanochtend nog een andere hiker tegen bij ING Groningen, maar blijkbaar niemand van hier? :P Zag op Utrecht Centraal ook nog iemand met een easyway tas staan, wel toevallig
pi_92839961
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Mallet het volgende:
En ik heb geen werk. Donderdag nieuwe poging. Morgen dan maar aan de studie.
Het zal in de regio zitten :'( Hier ook niks. Zelfs nog gebeld omdat ik 's middags laat college had, maar helaas... Morgen inderdaad nieuwe kans.

Hoe gaan jullie weg bij ING Breda als je geen auto meekrijgt? Die bus daar reed maar eens in het uur en vorige week was die net 5 minuten weg ;(
pi_92840299
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Net gebeld? Anders klim ik ff in de telefoon zo.
Heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar ja, ik was toen net gebeld. :P
quote:

En voor het eerst een dag gehad waarbij alles ging zoals het moest gaan, alleen half uurtje vertraging gehad op de terug reis maar dat valt mee op een reis van vier uur :P
Nog nooit in Born geweest zeker? ;)

edit: oh er waren me er al een paar voor..

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, dat hele dorp ligt vol met autoterreinen. Vooral bij Koopman staat erg veel, ik zie er vooral veel BMW's en Mini's staan. Toen ik er 2 weken later kwam stonden dezelfde wagens er nog (paar nieuwe Z4's e.d.).
Koopman is het distributiecentrum van BMW's en Mercedessen, en nog wat overige zoals Mini's en Chryslers. Er staan daar tussen de 7 en 8 duizend auto's.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92840606
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Het zal in de regio zitten :'( Hier ook niks. Zelfs nog gebeld omdat ik 's middags laat college had, maar helaas... Morgen inderdaad nieuwe kans.

Hoe gaan jullie weg bij ING Breda als je geen auto meekrijgt? Die bus daar reed maar eens in het uur en vorige week was die net 5 minuten weg ;(
Volgens mij kan je nog ergens anders op de bus..maar dat is een stuk verder lopen. Ik had vandaag echt geluk, bus was te laat waardoor ik hem net op tijd had :)

En ik ben idd nog nooit in Born geweest :P
pi_92841092
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar ja, ik was toen net gebeld. :P
Ik heb om half 5 gebeld, maar dat mocht niet baten ;). Werkze morgen!
pi_92841229
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb om half 5 gebeld, maar dat mocht niet baten ;). Werkze morgen!
Jammer man, better luck next time. ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef Viezze het volgende:

[..]

Volgens mij kan je nog ergens anders op de bus..maar dat is een stuk verder lopen. Ik had vandaag echt geluk, bus was te laat waardoor ik hem net op tijd had :)

Omdat ik echt he-le-maal geen fuck te doen heb op deze avond, zie hier op dezelfde schaal:

Overigens zie je ook niet zo veel van dat terrein achter de loodsen als je alleen een auto moet halen/brengen. Als je een dag op de vestiging moet werken wel.
pi_92841333
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Omdat ik echt he-le-maal geen fuck te doen heb op deze avond, zie hier op dezelfde schaal:

[ afbeelding ]
:o dat is wel een stuk groter ja
pi_92842183
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef Viezze het volgende:

[..]

Da's bus 7 vanaf Bergschot, is een goed kwartier lopen maar die bus gaat om xx:07 en xx:37.

Heb overigens om half 7 nog een smsje van EW gehad of er morgen nog ritten gedaan konden worden. Half 7 is wel laat..
pi_92842368
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Da's bus 7 vanaf Bergschot, is een goed kwartier lopen maar die bus gaat om xx:07 en xx:37.

Heb overigens om half 7 nog een smsje van EW gehad of er morgen nog ritten gedaan konden worden. Half 7 is wel laat..
HALLO! Ik bel verdomme dat ik graag wil werken :') (!). Who cares als ik 3 uur moet reizen naar mijn startadres, dan zijn ze in ieder geval hun ritten kwijt. Panthera en ik zitten allebei thuis morgen :P :P
pi_92842617
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

:o dat is wel een stuk groter ja
En aan de Maas in Born heb je nog eens een zo'n grote opslag :)
pi_92843460
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Waarom bellen ze dan niet even naar mij/ons, ik zit in een half uur in Utrecht. Korter dan mijn start vanuit Veenendaal van vorige week :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:31:45 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92843633
Gewoon morgenvroeg om 8 uur zelf terugbellen?
#26 || Luciano da Silva
pi_92843655
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

HALLO! Ik bel verdomme dat ik graag wil werken :') (!). Who cares als ik 3 uur moet reizen naar mijn startadres, dan zijn ze in ieder geval hun ritten kwijt. Panthera en ik zitten allebei thuis morgen :P :P
Denk dat ze proberen of iemand die dichterbij woont nog reageert, als ze jou 6 uur reistijd moeten betalen zal d'r weinig winst meer inzitten voor hun :')
Ik ben morgen om 14:00 al klaar en eindig in Almere, dus ik had d'r ook nog wel een (vierde :D) rit achteraan kunnen hebben als het echt zo vol zat.

Morgen terugbellen kun je proberen idd :) al zou ik 8 uur niet doen :')
pi_92843804
Mwa, heb toch laatst van Born 5 uur moeten reizen naar Groningen! Het ritje was maar 3,5 uur.
Kan morgen even blijven liggen, 10:30 bij eerste adres in Groningen aangezien ik pas om 15:00 de auto in Delft kan ophalen.
pi_92843933
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon morgenvroeg om 8 uur zelf terugbellen?
Helpt dat nog? 8 uur zijn ze nog niet open toch?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:37:26 #228
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92844077
Mja, ik ben ook wel eens om half 9 's ochtends gebeld, dus wie niet waagt die niet wint ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_92844206
Kijk wel even morgen dan hoe wakker ik ben. Kan op zich ook nog genoeg voor school doen, bijna examenweek weer. Hoop in ieder geval 1 dag te kunnen werken.
pi_92844497
Succes met bellen jongens. :)

Ik wilde verder nog wat zeggen maar ben het vergeten. :')
pi_92845468
Ik ga morgenochtend niet zelf nog een keer bellen. Ze weten nu dat ik graag wil(de) werken dus ze bellen me maar. Wie weet gaat morgen inderdaad die telefoon wel om half 9. Zou niet de eerste keer zijn.

Edit: ik ben gewoon lekker het noodnummer om 03:00. Oeps verkeerde nummer!
pi_92848408
Ze zijn er sowieso niet voor half 9. Moest een keer een auto om 8 uur ophalen, wilde tanken omdat er vrij weinig inzat. Dus ik belde ze op, maar er was niemand en dus zat ik een half uur te niksen :P
pi_92849679
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zijn er sowieso niet voor half 9. Moest een keer een auto om 8 uur ophalen, wilde tanken omdat er vrij weinig inzat. Dus ik belde ze op, maar er was niemand en dus zat ik een half uur te niksen :P
Ghehe precies hetzelfde meegemaakt! Ik heb echter wel gewoon getankt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:38:58 #234
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92851222
Dat lijkt me logisch, je gaat niet tanken als het niet nodig is.
pi_92855015
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef Obama het volgende:
Dat lijkt me logisch, je gaat niet tanken als het niet nodig is.
Huh wat bedoel je? Irritatie zegt dat hij heeft gewacht tot er iemand op kantoor aanwezig was zodat hij toestemming kon vragen om te tanken. Ik heb toen maar besloten om gewoon te tanken en heb het later doorgegeven.
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:33:28 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92855296
Ja, een half uur niksen is ook niet zo handig.
#26 || Luciano da Silva
pi_92855515
Ik ben gewoon vast naar een tankstation gereden, toen ik daar aankwam was het half 9 en werd er gewoon opgenomen :P
pi_92855689
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben gewoon vast naar een tankstation gereden, toen ik daar aankwam was het half 9 en werd er gewoon opgenomen :P
Ik was een keer om 08:00 op mijn startadres.. Stond mijn auto er niet. Toen heb ik dus wel 30min moeten wachten want daarvoor kreeg je echt steeds het antwoordapparaat. Gelukkig was het niet voor niets want er stond daar nog een auto die weg moest.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:17:17 #239
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92859194
Ik bedoel: als je geen brandstof hebt kan je niet door rijden......dus lijkt me logisch dat je gewoon tankt :7 , het lijkt me sterk dan EW zegt van: NEE! je mag niet tanken, wacht maar tot de eigenaar met jerrycans komt :P .
pi_92864297
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Obama het volgende:
Ik bedoel: als je geen brandstof hebt kan je niet door rijden......dus lijkt me logisch dat je gewoon tankt :7 , het lijkt me sterk dan EW zegt van: NEE! je mag niet tanken, wacht maar tot de eigenaar met jerrycans komt :P .
Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.
pi_92864886
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je dient officieel altijd toestemming te vragen alvorens je gaat tanken. Hier heb je ook voor getekend op je tankpasovereenkomst.
Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.

Had vandaag twee lekkere ritjes. Die Hyundai i30 was luxer dan ik had verwacht. Cruise control, alles elektrisch en zulks. Maar rij-eigenschappen waren echt :'). Die A4 had een lege accu maar voor de rest gewoon lekker karren!

Meneer de chagrijn in Meerkerk was vandaag niet superchagrijnig, viel me weer mee. Tot ik weg liep en mijn mapje met transportformulieren vergat. Zag je hem zo kijken van 'Wat heb ik nou aan jullie, kunnen jullie hikers nou niks?' :')

Kwam in Meerkerk nog een hiker tegen, toffe gast. Hij was al 4 jaar in dienst. Heb hem ook even op het forum gewezen en hij zou langs komen. Binnenkort wellicht een 'nieuwe' hiker hier.

Heeft er iemand trouwens zin mee te helpen de bustijden van algemene plaatsen te noteren. Dan kunnen we ze opnemen in de OP en krijgen we een overzichtelijke tips-alinea. Vaak zijn eigen ervaringen sneller/handiger dan die kneuzen bij 9292ov.
pi_92865569
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja maar ze maken er geen probleem van als je later belt als het niet anders kan. Heb wel vaker gehad dat ik om 8 uur (meteen na ophalen van de auto) moest tanken en dat ik dan om half 9 ofzo bel van 'hé ik heb getankt'. Meestal zeggen ze toch ongeveer 1 liter per 10km dus dan kan je best zelf uitrekenen en desnoods tank je minder en later nog een keer.

Had vandaag twee lekkere ritjes. Die Hyundai i30 was luxer dan ik had verwacht. Cruise control, alles elektrisch en zulks. Maar rij-eigenschappen waren echt :'). Die A4 had een lege accu maar voor de rest gewoon lekker karren!

Meneer de chagrijn in Meerkerk was vandaag niet superchagrijnig, viel me weer mee. Tot ik weg liep en mijn mapje met transportformulieren vergat. Zag je hem zo kijken van 'Wat heb ik nou aan jullie, kunnen jullie hikers nou niks?' :')

Kwam in Meerkerk nog een hiker tegen, toffe gast. Hij was al 4 jaar in dienst. Heb hem ook even op het forum gewezen en hij zou langs komen. Binnenkort wellicht een 'nieuwe' hiker hier.

Heeft er iemand trouwens zin mee te helpen de bustijden van algemene plaatsen te noteren. Dan kunnen we ze opnemen in de OP en krijgen we een overzichtelijke tips-alinea. Vaak zijn eigen ervaringen sneller/handiger dan die kneuzen bij 9292ov.
Wat een goed idee! Wat voor hulp heb je precies nodig?
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:04:05 #243
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92870472
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

:') laat maar zitten.
pi_92872357
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Goed plan, aan welke informatie dacht je zelf?
pi_92873687
Iemand al gebeld?
pi_92873826
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Panthera. het volgende:
Iemand al gebeld?
Nee ik ook niet helaas.
pi_92873838
Vanmorgen 11 uur al, maar ik zat in college. Dus ze hadden de voicemail ingesproken met de melding dat ze de 2 ritjes even vast zouden houden. Dus ik na college bellen, zegt ze dat er niks bij m'n naam staat. Ik balen, ik had wel willen werken. Maar uiteindelijk rond kwart voor 3 alsnog gebeld. Zutphen - Almere en Amsterdam - Barneveld in respectievelijk een Avensis en een Golf.
pi_92873864
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nee ik ook niet helaas.
We zitten in de verkeerde hoek ;(
pi_92873896
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef Panthera. het volgende:

[..]

We zitten in de verkeerde hoek
True that, ik heb sinds de jaarwisseling elke beschikbare dag nog kunnen werken. :P

Kwam dit net tegen op nu.nl:

UTRECHT - De aarde krijgt donderdag te maken met de effecten van de zwaarste zonnestorm in jaren. De kans is groot dat gps-systemen in bijvoorbeeld auto's en op mobiele apparatuur met storingen te maken krijgen.

Wordt nog leuk morgen. Iemand al loon gehad btw?

[ Bericht 3% gewijzigd door Jorian29 op 16-02-2011 17:24:00 ]
pi_92874376
ik ook niet gebeld :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')