abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92918570
Hmm, ik had mijn beschikbaarheid vorige week ingesteld dat ik morgen beschikbaar zou zijn vanaf 12 uur. Ik heb nu dus de hele dag vrij dus kan eigenlijk de hele dag werken, heb het ook online aangepast. Zien ze dit nu ook of niet?
pi_92918880
Jep, volgens mij zien ze dat direct. :)

Pff, heb gister een half uur lang ritbonnen van 3 dagen zitten opsturen, krijg ik vandaag een mailtje met alleen "Beste, alle mail die je verzonden heb opnieuw versturen." :{
Heb teruggestuurd waarom dat zou moeten, blijkt dat het bestand te groot is om te kunnen openen o.i.d., terwijl ik ze allemaal via het formulier heb ingevuld op één na, en dat ze allemaal iets van 200 KB waren, dus veeeel minder dan het maximum van 1,5 MB...

Maargoed, positief puntje: salaris is binnen :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:47:13 #278
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_92919044
Bij mij is het geld binnen!
pi_92919079
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef charlie511 het volgende:
Hmm, ik had mijn beschikbaarheid vorige week ingesteld dat ik morgen beschikbaar zou zijn vanaf 12 uur. Ik heb nu dus de hele dag vrij dus kan eigenlijk de hele dag werken, heb het ook online aangepast. Zien ze dit nu ook of niet?
Als ik jou was zou ik sowieso even bellen, aangezien het je eerste werkdag is. Dat werd mij destijds aangeraden, het kan zijn dat je namelijk nog niet tevoorschijn komt in het systeem
pi_92919133
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik sowieso even bellen, aangezien het je eerste werkdag is. Dat werd mij destijds aangeraden, het kan zijn dat je namelijk nog niet tevoorschijn komt in het systeem
En wanneer bellen? Ik had begrepen dat ze tegen 16:30 pas gaan bellen ofzo. Is het nu dan te vroeg?
pi_92919201
Ik hoorde net van een maat dat ze bij Athlon kastjes aan het inbouwen zijn die de ritgegevens registreren, iemand daar meer info / zicht op?
pi_92919207
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef charlie511 het volgende:

[..]

En wanneer bellen? Ik had begrepen dat ze tegen 16:30 pas gaan bellen ofzo. Is het nu dan te vroeg?
Gewoon nu al, ik heb toen rond 1 uur gebeld maar dan houden ze het voor je in de gaten
pi_92919405
Net even gebeld, helaas geen ritjes in mijn regio (Rotterdam) maar als er ritjes zouden zijn zou ik nog gebeld worden :) Hoop toch stiekem dat er wat is want zou graag willen werken!
pi_92919428
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef charlie511 het volgende:
Net even gebeld, helaas geen ritjes in mijn regio (Rotterdam) maar als er ritjes zouden zijn zou ik nog gebeld worden :) Hoop toch stiekem dat er wat is want zou graag willen werken!
Geduld is een hele schone zaak bij dit werk :P
pi_92919675
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde net van een maat dat ze bij Athlon kastjes aan het inbouwen zijn die de ritgegevens registreren, iemand daar meer info / zicht op?
In álle Athlon auto's of wat? Want dan mogen we wel extra op onze rijstijl gaan letten denk ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92919740
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

In álle Athlon auto's of wat? Want dan mogen we wel extra op onze rijstijl gaan letten denk ik.
De enige informatie die ik heb was dat het in de Volvo's is, ik zal nog wat meer navraag gaan doen (hoe betrouwbaar de info is weet ik niet, daarom wilde ik het hier toetsen). Maar het opletten op de eigen rijstijl was iets waar hij ook over sprak.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:05:53 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92919777
Oeh, ik heb ook loon O+ Meer dan ik verwacht had O+

Die kastjes zouden wel verneukt zijn zeg, niet dat ik op randje invordering rijbewijs rijd, verre van dat..maar toch, het gevoel dat je extreem gecontroleerd wordt zint me niet echt.
#26 || Luciano da Silva
pi_92919883
Zo, weer thuis. Alles ging lekker vandaag.
Moest een Golf ophalen in Amsterdam, die wagen was zonder ook maar iets aan te raken bij de eigenaar weggehaald. Voorin lagen allemaal bonnetjes, flesjes, kleingeld, condooms en andere troep. Het verbaasde me niks toen er op het visitekaartje stond dat diegene bij een excortservice werkt, en al helemaal niet toen ik de achterklep opentrok:

Je ziet het niet echt goed, maar er lagen zelf gefikte dvd's in met teksten die erg neigen naar erotisch materiaal, boekjes, flyers, zo'n beetje de hele 'bedrijfsvoering' lag in de auto :')
Verder lag de rechterspiegel eraf, en lag er een boete in van ¤309 voor een snelheidsovertreding.
Weer es wat variatie :P

[ Bericht 24% gewijzigd door Jorian29 op 17-02-2011 16:18:50 ]
pi_92921380
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Jorian29 het volgende:
Moest een Golf ophalen in Amsterdam, die wagen was zonder ook maar iets aan te raken bij de eigenaar weggehaald. Voorin lagen allemaal bonnetjes, flesjes, kleingeld, condooms en andere troep. Het verbaasde me niks toen er op het visitekaartje stond dat diegene bij een excortservice werkt, en al helemaal niet toen ik de achterklep opentrok:

[ afbeelding ]

Je ziet het niet echt goed, maar er lagen zelf gefikte dvd's in met teksten die erg neigen naar erotisch materiaal, boekjes, flyers, zo'n beetje de hele 'bedrijfsvoering' lag in de auto :')
Verder lag de rechterspiegel eraf, en lag er een boete in van ¤309 voor een snelheidsovertreding.
Waren de versnellingspook en het stuur plakkerig?
pi_92921543
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Jorian29 het volgende:

[ afbeelding ]

Gelijk een paar dvd'tjes meenemen voor thuis natuurlijk :9 :7

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

_O-
pi_92922444
Helaas nog niets gehoord voor morgen, nu naar huis rijden en hopen dat ze niet onderweg bellen!
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:43:33 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92924100
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Gadverdamme! _O-

Trouwens, niet de behoefte gehad er iets uit te halen? _O-

Ik heb morgen 1 ritje, in een Honda Civic Hybride naar Nieuwegein, mooi gebruik maken van die handgeschreven formuliertjes :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92924174
Hallo allemaal,
Ik heb me gister ook het "sollicitatieformulier" ingevuld en wacht nu op een uitnodiging.
Sta nu dus op de wachtlijst.
Wat ik me even afvroeg, zijn er ook mensen uit Enschede hier op het forum, en is hier een beetje werk voor EW?
Hoeveel werk is er eigenlijk. Word je (bijna) elke keer ingepland als je beschikbaar bent? of valt dit tegen?
Verder lees ik al een tijdje mee met dit forum. Staan mooie verhalen zoals die van Jorian29.

Lijkt me een mooi bijbaantje.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:48:08 #294
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92924265
Allereerst, welkom. Hoe lang lees je daadwerkelijk mee? Het antwoord op bijna al je vragen is hier al voorbij gekomen. Wat betreft Enschede weet ik niet, ik kom uit Groningen. En nee, je werkt niet elke keer dat je beschikbaar bent.
#26 || Luciano da Silva
pi_92925093
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef CvHof het volgende:
Half 6 gebeld, had er niet meer op gerekend
IJmuiden - Barneveld en Apeldoorn - Amersfoort
Mercedes Vito en een C1 :,(
Kom je zelf uit de buurt van IJmuiden?
pi_92925264
Nee, woon in Kortenhoef, vlakbij Hilversum.

Ritjes gingen best, werd bij Vito gewaarschuwd dat er motorstoring of iets was maar niks aan gemerkt. Behalve dat dat ding echt smerig en uitgewoond was reed het prima. C1 was natuurlijk drama qua rijden maar ging wel zonder moeilijkheden.
Heb trouwens ongelofelijk zitten kloten met het OV in Apeldoorn, die bussen zijn echt naar qua dienstregeling omdat vanaf station alle lijnen 2 kanten oprijden. Is me nog nooit eerder gebeurd dat ik in een verkeerde bus ben gestapt maar nu dus wel.. goede leer voor de volgende keer.
pi_92925408
Ik denk dat als ik beschikbaar was, ik die rit kreeg haha. woon zelf namelijk wel in IJmuiden :p
Lijkt me wel een keer relaxt om niet minimaal 45 min. te moeten reizen naar startadres..
Volgende week vakantie, dus weer lekker uren maken.
Heb me VOG ook binnen, gelijk opgestuurd en contact opgenomen met EW over loon. Dus voor iedereen: Je wordt pas betaald als je contract ondertekend + loonheffingsformulier en je VOG binnen is. En dan wordt het met terugwerkende kracht uitbetaald, dus volgende week een heel lekker bedrag op de rekening O+
pi_92925596
Ik moet eigenlijk altijd in mijn woonplaats starten..één keer niet en dat was een spoedje
pi_92925713
Je woont zeker in een grote stad? :p
pi_92925963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gadverdamme! _O-

Trouwens, niet de behoefte gehad er iets uit te halen? _O-

Nee, ik heb mijn handen alleen aan de pook en het stuur gehouden, voor de rest niks aangeraakt. En nee, ze waren verre van plakkerig, meer vettig ofzo. Niet nadenken en rijden. Vond het trouwens wel grappig, de rugleuning van de passagiersstoel stond op standje liggen. :X

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef CvHof het volgende:

Heb trouwens ongelofelijk zitten kloten met het OV in Apeldoorn, die bussen zijn echt naar qua dienstregeling omdat vanaf station alle lijnen 2 kanten oprijden. Is me nog nooit eerder gebeurd dat ik in een verkeerde bus ben gestapt maar nu dus wel.. goede leer voor de volgende keer.
Klopt inderdaad, 9292ov geeft gelukkig wel aan dat je niet hoeft over te stappen, anders gaan er heel veel mensen de mist mee in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')