Straks is het de muur die t veroorzaakt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja de lakjes verkleurde door het zonlicht toch? Het kan niet echt door het rekje zelf komen lijkt mij ...
Hou op hoor anders ga ik panisch worden en moet ik morgen per direct een nieuw kastje voor de lakjes
ik moet echt naar bedquote:
Ze had alleen de high five al bij 'wadduuuppppp' moeten doen.quote:
Jaaaa!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh !! Ik heb ook nog een oud filmpje met samson en truuuuucs. Interested?
Ze kijkt ook zo van: Wat moet je. I haz a tiredquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze had alleen de high five al bij 'wadduuuppppp' moeten doen.
ze zal ook eens meewerken...![]()
(ja, oke, ze lag te pitten... dan zou ik er ook niet zo'n zin in hebben)
Awesome!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
http://s4.photobucket.com(...)current=MVI_0288.mp4
Dat ga ik eens proberen!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het hem op deze manier geleerd (en met de clicker). Oja en ik hoefde niet rond de hond te lopen aangezien ie maar ienieminie is
Je mag ook gewoon wel een keer langs komen hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
Maar gewoon zorgen dat ie ligt en dan koekje inderdaad voor neus houden en dan achter hem doen... Zorgen dat ie het blijft volgen. Dan gaat ie uiteindelijk omkijken en 'omvallen'
Maar als je hulp nodig hebt; wil ik best eens langs komen hoor gnagna
Zelfs zonder dat je haar hoofd ziet weet je dat ze denkt "ok, hier heb je je hi-five, anders nog wensen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, hij was toch ineens klaar!!
Komtie he....
http://s61.photobucket.co(...)rent=highfive002.mp4
Zoiets idd ja!! Ze ging ook meteen daarna met haar reet naar me toe op de bank liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat je haar hoofd ziet weet je dat ze denkt "ok, hier heb je je hi-five, anders nog wensen?"
Wat doe jij!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai
Ik voel me abuis, ik lig gewoon al in mijn nest.
Ik doe Sien na, I haz a tired.quote:
Dan moet je inderdaad in bedje liggen ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe Sien na, I haz a tired.
Die filmpjes zijn tof
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik mijn kat ook dat rollen kunnen leren?
Ben al bezig met zit, dat gaat heel goed, zolang ik een snoep voor d'r hoofd houd en zelf d'r kont naar beneden druk![]()
Toen mijn hond doof werd, heb ik mijn commando's vervangen voor gebaren. Dat bleek helemaal niet moeilijk, want die gebaren gebruik je automatisch al een beetje, was een kwestie van uitvergroten.
Als ik wilde dat hij ging zitten, klikte ik in mijn vingers en deed mijn vinger omhoog (en ironisch genoeg deed hij het niet als ik niet in mijn vingers klikte, ondanks dat hij dat niet kon horen. Heb ik ook nog ergens een filmpje van geloof ik
*gaat zoeken*
Hoe schraal het ook is, ik zou dan ook echt kapot zijn....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben schooldagen van 9 tot 5 ontwend. (Wat dus betekent dat ik om 6 uur op moet en om half 7 ergens weer thuis ben.)
Maar liggen is al relaxend.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten we gelijk waarom ze allemaal van die nette rekken of kisten hebben
Eigenlijk moet je daar gewoon standaard je Helmer op een steekkarretje hebben staan
Gelukkig staat daar tegenover dat ik de rest van de week geen college heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe schraal het ook is, ik zou dan ook echt kapot zijn....
Ja, liggen is fijn! Ik lig nu ook half op de bank
Whehehe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt in de kelder te hangen. Eerst was ik een beetje zotegen lief. Maar eigenlijk heeft hij gelijk. daar is het koel en donker en hangt niet in de weg.
Mijn argument was nog: "Maar dan kan ik er nog niet naar kijken!"
Hij: "Jawel, dan doe je de kelderdeur maar open!"
Kijk, dat is beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar tegenover dat ik de rest van de week geen college heb.
Ik zie deze discussie al helemaal voor mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt in de kelder te hangen. Eerst was ik een beetje zotegen lief. Maar eigenlijk heeft hij gelijk. daar is het koel en donker en hangt niet in de weg.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]Mr Puckzzzz...
Maar ik zou m toch ook niet in de kelder willen hebben... kun je ze net zo goed in een kastje proppen...
Oh, kak....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net 4!!! nagels gebroken omdat ik steunkousen bij m'n oma aan het aantrekken was
Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net 4!!! nagels gebroken omdat ik steunkousen bij m'n oma aan het aantrekken was
Ja, vooruit, daar heb jij een punt. Dat is idd wel overzichtelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.
en 'kelder' is bij ons de ruimte onder de trap he?
Een rekje lijkt me sowieso heerlijk overzichtelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.
en 'kelder' is bij ons de ruimte onder de trap he?
Dat is wel heel cute!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjezus, m'n hele computer crashte toen ik het filmpje wilde openen op photobucket. Wist niet eens dat dat kon op een mac.
Maar we zijn er weer en filmpje gevonden![]()
Disclaimer: Mijn "goedzo knul" klonk in het echt een stuk charmanter![]()
[ link | afbeelding ]
Aaaaawwwwwwwwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nog meer filmpjes, maar is wel gek om ze weer te zien hoor, straks ga ik weer.
Zag er net 1 die ik twee maanden voor z'n dood heb gemaakt in het park en dan zie je hoe ongelofelijk moeilijk dat beest loopt. Gek hoeveel je je ogen daar voor sluit, want toentertijd had ik niet door dat het zo erg was...
Misschien moet ik filmpjes van de kat gaan opzoeken, die is er tenminste nog *positiviteit enzo*
Ja ik zie het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is het filmpje:
http://s14.photobucket.co(...)urrent=Video0006.mp4
Grappige is dat je kan zien dat hij het eerste fluitje niet hoort en het tweede fluitje wel, omdat dat een andere toonsoort is. Maar hoe die loopt is heel sneu.
Jawel dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.
I has no PMquote:Op woensdag 9 februari 2011 06:39 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Dico,had je mijn berichtje gelezen?
Ik heb net een td bestelling gedaan want crackles! Tis wat,je wordt wakker en je denkt: effe kijken. Nu eerst mijn nichtje smsen,die wilde ze ook
hf met lush snuffenquote:
Prachtige film.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Ik ben er weer. Ben vanavond naar Black Swan geweest, maar sodeju, dat is een heftige film!
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.quote:
ow daar zou ik echt schijt aan hebben hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow daar zou ik echt schijt aan hebben hoorik loop zo vaak zonder makeup thuis, al zou ik nog een masker ophebben gooi ik die deur nog open
Da's toch geen issue?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een pakketje voor hem aangenomen gister en die kwam hij net ophalen. Ik doe heel enthousiast de deur open. Oh ja, ik liep nog in mijn (korte) badjes, handdoek in haar en geen make-up.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik stond vorige week 's avonds met mijn huispak aan buiten (velours paars.... ding). Het was dat de buurvrouw begon te lachen, maar had het verder zelf niet door
Maar wil jij dan niet dat mensen je zonder make-up zien? Gewoon nieuwsgierig, geen aanval...quote:
Nee liever niet nee. Ik heb blonde wimpers en een vlekkerige huid. Ik vind mijn ogen erg 'leeg' zonder mascara.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wil jij dan niet dat mensen je zonder make-up zien? Gewoon nieuwsgierig, geen aanval...
ah, okeequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee liever niet nee. Ik heb blonde wimpers en een vlekkerige huid. Ik vind mijn ogen erg 'leeg' zonder mascara.
Het is ook wel lastig. Maar ik heb het nu gewoon bij de ochtend routine inzitten. Moet sowieso elke dag mijn haar wassen, dus dan kan dat er ook nog wel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, okeezijn massa's vrouwen die dat liever niet hebben toch? Het lijkt mij persoonlijk alleen wel lastig, maar da's ook omdat ik niet altijd zin heb om er tijd voor te maken...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
't enige wat mensen echt niet mogen zien is mijn buik... De horror!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega van me heeft ook een paar van die lange zwarte krullen op d'r kin... ik snap dan weer niet dat je die kan laten zitten
QFT!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
't enige wat mensen echt niet mogen zien is mijn buik... De horror!
Gatverdamme!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega van me heeft ook een paar van die lange zwarte krullen op d'r kin... ik snap dan weer niet dat je die kan laten zitten
Als jij nu knaloranje doet, matchen we vanavond!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHA NIKIES DR NAGELS ZIJN KNALGEEEL![]()
Ik moet nog..... Stom werk tot 17u...quote:
Gebeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar dan? Die site is nog dood
Kun je beter in Nederland halen, past niet door de brievenbus...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Gewoon een GO geplaatst
Ik kan wel lemony flutter bestellen; maar ik weet niet hoe ik em verder bij jou krijg (of we moeten nog eens een meet houden).
Wil hem ook opsturen; maar komen dan verzendkosten binnen NL bij...
Je kunt toch belleeequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
van mij mag die site wel weer online trouwens
Badspullies zijn bijna op
Wil je heel veel spullies? Als je mij voor 17u doorgeeft wat je wil, kan ik het ook nog voor je meebestellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
van mij mag die site wel weer online trouwens
Badspullies zijn bijna op
Ja dat jullie die catalogus nou uit je kop kenne!quote:
Neejoh, komt goed, maar tnxquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil je heel veel spullies? Als je mij voor 17u doorgeeft wat je wil, kan ik het ook nog voor je meebestellen.
Verzendkosten wordt over 7 man verdeeld dan (verzendkosten van EN naar NL).
Zolang je niet voor 100 pond wil bestellen; moet mijn CC het nog nét aankunnen
Order form!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat jullie die catalogus nou uit je kop kenne!
[..]
Neejoh, komt goed, maar tnxIk wacht wel gewoon braaf
nee, maar bedanktquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Order form!
http://lush.co.uk/holdingimage/orderform.pdf
Maar wel door de mijnequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je beter in Nederland halen, past niet door de brievenbus...
Ja dat heb ik vroeger gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Dwyn waarom verf je jouw wimpers niet dan?hoef je niet altijd maar makeup op te doen in de ochtend!
Komt goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar wel door de mijne![]()
Hell gisteren had de postbode het H&M pakketje met laarzen erin weten te krijgen
Dus als Priem 'm gewoon afgeeft bij de balie dan komt dat volgens mij wel goed
[ afbeelding ]
Yeey!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt goedIk bestel em voor je.
Uhm, ik heb dat wel eens gehad met iets dat het niet door de brievenbus paste, bij het postkantoor hebben ze zo'n nep brievenbusgleuf en dan meten ze of het wel pastquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt goedIk bestel em voor je.
Ja dat zijn van die overijverige mutsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Uhm, ik heb dat wel eens gehad met iets dat het niet door de brievenbus paste, bij het postkantoor hebben ze zo'n nep brievenbusgleuf en dan meten ze of het wel past
Ja echt wel. Zijn toch stagiairs die in de plus werken; achter die tnt balie; dus die doen niet zo moeilijk. En anders doe ik wel moeilijk pehehequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die overijverige mutsen![]()
Ik denk dat Priem zich daar wel mee redt toch?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt een Belg in een winkel en zegt:"Awel mag ik unne brood?"
Zegt de winkelbediende: "Natuurlijk, u bent zeker een Belg?"
"Ja," zegt de Belg "hoe weet u dat?"
"Dat hoor ik aan uw accent." zegt de winkelbediende.
De volgende dag is de Belg weer in de winkel: "Mag ik unne krentebol?"
Zegt de winkelbediende: "Aan uw accent te horen bent u een Belg."
De Belg begint het te vervelen en doet een cursus Nederlands. Hij weer naar de winkel en zegt heel erg netjes: "Mag ik een heel gesneden wit van u?"
Maar toch raadt de winkelbediende meteen dat het een Belg is. "Maar dat kun je toch niet horen!"
"Nee," zegt de winkelbediende "maar u bent hier bij de slager."
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef princess-a het volgende:
Kreeg net een emailtje over een zwangere collega. Mailtje begon met "FYI" duurde even voor ik doorhad dat meneer daar geen nagellak mee bedoelde
Ik kan wel een BE accent nadoenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehe en iedereen is altijd teleurgesteld als ze horen dat ik geen Belgisch accent heb hiero
Maar et kan wel zunne ! Amai gij.. Gij ollanders !
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef princess-a het volgende:
Kreeg net een emailtje over een zwangere collega. Mailtje begon met "FYI" duurde even voor ik doorhad dat meneer daar geen nagellak mee bedoelde
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Loqi het volgende:
een nagel gebroken met rijlessen! op de richtingknippert! kneus
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Loqi het volgende:
een nagel gebroken met rijlessen! op de richtingknippert! kneus
zeg nou eerlijk...zou jij de bios/leuke film uitlopen om je vriend de sleutels te brengen (die hij zelf vergeten was) terwijl hij ook ergens anders een sleutel kon halen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Debsterr het volgende:
IK GA ZO PIZZA ETEN OM NOM NOM NOM.
Ik was daarstraks m'n sleutels vergeten en die stomme vriend van mij ging naar de bios en toen moest ik maar naar de poets. Niet behulpzame vriendjes.
Nee maar ik was boosquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk...zou jij de bios/leuke film uitlopen om je vriend de sleutels te brengen (die hij zelf vergeten was) terwijl hij ook ergens anders een sleutel kon halen?
ik ken hetquote:
Want ik had honger en ik baalde van mezelf want ik ging net weg uit de stad toen hij er net was.. dus als ik ff had gedubbelcheckt was er niks aan 't handje geweestquote:
Envelop met alleen "Mss", kijken wat er gebeurdquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Doe rustig aanals je mij je adres maar doorgeeft.
Is zo gek om een envelop op te sturen zonder iets op![]()
Groot gelijk !quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom weer ff lekker bij ja
Moe van al dat gedoe met lief, blij dat er nu knopen zijn doorgehakt. En nu is het ff ME TIME!
Ja! De ene is leeg en nu wil ik overschakelen op de andere, maar hoe doe ik dat? Want hij blijft maar aangeven dat de ene leeg is. Nu print hij ook witte vellen, maar stapt niet over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een printer van canon en er zitten twee zwarte inktpatronen in, maar ook 3 gekleurde. Weet niet of je dat bedoeld?
NOOOO KILL IT!!! KILL IT WITH FIRE !!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Justin Bieber aan het downloaden
Zie ik nu in de weerspiegeling billetjes van een foto ofzo?quote:
Ne egeen billetjes te zien hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie ik nu in de weerspiegeling billetjes van een foto ofzo?Ik wil ook een bad.
De inktpatroon eruit halen en daarmee de lege vervangen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! De ene is leeg en nu wil ik overschakelen op de andere, maar hoe doe ik dat? Want hij blijft maar aangeven dat de ene leeg is. Nu print hij ook witte vellen, maar stapt niet over.
Denk je dat dat erg is? Moet je dit eens zien:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOOOO KILL IT!!! KILL IT WITH FIRE !!!!
Wat is dat voor faal?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk je dat dat erg is? Moet je dit eens zien:
Ze hebben verschillende formaten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De inktpatroon eruit halen en daarmee de lege vervangen?
Kleine uitleg:quote:
Ik benijd je nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleine uitleg:
De kinderen op mijn werk hebben vandaag bedacht dat ze maandag wel een valentijnsdisco willen. En ik ben nu dus ultiem foute valentijnsmuziek aan het zoeken...![]()
Die clip is van Zirkus Zirkus, daar zijn zeker de kleintjes helemaal dol op. Bovenstaande clip staat hoog in de kids top 20
Inderdaadquote:
Welke leeftijdscategorie heb je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleine uitleg:
De kinderen op mijn werk hebben vandaag bedacht dat ze maandag wel een valentijnsdisco willen. En ik ben nu dus ultiem foute valentijnsmuziek aan het zoeken...![]()
Die clip is van Zirkus Zirkus, daar zijn zeker de kleintjes helemaal dol op. Bovenstaande clip staat hoog in de kids top 20
We hebben twee groepen die in vol enthousiasme door elkaar heen rennen. Ik sta zelf op de groep van 8 tot 12 jaar, maar de disco is voor de hele bubs, dat is 6 tot 12 jaar.quote:
Rubberen hamer voor mamma?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef milka82 het volgende:
@ Lindy,gefeliciteerd!
Mag ik even een rubberen hamer voor mini? Heb verd*** al twee dagen geen slaap gehad en nu dreutelt ze hier nog rond. Waterpokken sucks bigtime,but mommy needs some sleep!
Vind ik niet zo leuk!quote:Hi all items still available, if your order is at least $100.00 in value then we can do paypal payment with you and send paypal invoice,, otherwise under 99.99 value then following payments is accepted:
all brands in stock with new specials below
if you want to order under 99.99 usd tell us wishlist to jayw@clearwire.net jayw at clearwire dot net and you can send payment with any of the following:
western union
moneygram
postal money order
international money order
concealed cash
OPI 7.00
Zoya 6.50
Essie 6.50
China Glaze 6.50
Nubar 6.50
Claire's Mood Changing Polish 10.00
we also carry CND, INM, Seche and various other brands with various prices depending on which item
New Current Specials:
Orders of at least 10 nail polishes get Free Priority Mail Shipping and
if your order comes to at least $50.00 you will be eligible for 1 free bonus polish of your choice, up to $7.00 value.
If your order equals to at least $100.00 you will then be eligible for 2 free bonus polishes of your choice up to $7.00 value each.
If your order equals to at least $150.00 then you will be eligible for 3 free bonus polishes of your choice up to $7.00 value each.
we still also offer free shipping of 10 or more polishes.
thanks!
Ach, mijn orders zitten toch altijd boven de $100.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik zat een beetje rond te kijken op eBay en ik zag dat MaiandJays helemaal leeg was. Dus ik zo berichtje sturen: hooooii verkopen jullie nog nagellak? Kthanks!
Reactie:
[..]
Vind ik niet zo leuk!
En @Lindy: Gefeliciteerd!
Ja maar mijne nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, mijn orders zitten toch altijd boven de $100.![]()
![]()
Nee, lijkt het zo erg met me gesteld dan?quote:
Haha, ik plaats ook niet zulke grote bestellingen, even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, lijkt het zo erg met me gesteld dan?
Ik ben 1 keer gepakt met invoerrechten en sindsdien durf ik niet meer haha
Daarom hou ik ervan wanneer ze liegen op die leuke CN-papiertjes gevalletjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik plaats ook niet zulke grote bestellingen, even voor de duidelijkheidIk ben ook bang gepakt te worden!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Daarom hou ik ervan wanneer ze liegen op die leuke CN-papiertjes gevalletjes![]()
Zeg maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef DeltaCephei het volgende:
WTF dat je nu ineens pas vanaf $100 met PP kan betalen :/ fuckers!
Precies, ik vind een TD bestelling al prijzigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zeg maartegen een boel klanten, hmpf.
Nou, ik ook. Hoe hoog zijn de verzendkosten bij TD eigenlijk tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Precies, ik vind een TD bestelling al prijzig
20 dollahquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, ik ook. Hoe hoog zijn de verzendkosten bij TD eigenlijk tegenwoordig?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik zat een beetje rond te kijken op eBay en ik zag dat MaiandJays helemaal leeg was. Dus ik zo berichtje sturen: hooooii verkopen jullie nog nagellak? Kthanks!
Reactie:
[..]
Vind ik niet zo leuk!
En @Lindy: Gefeliciteerd!
eeeuuuhhmmm, whut?quote:Claire's Mood Changing Polish 10.00
Je bent een hollander of je bent het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
en 20 dollar is toch niet extreem? Als je bekijkt wat die spullen in nederland kosten? Stelletje schrapers
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een rasechte Hollander qua geldTD is niet duur maar ik bedoelde zoveel geld in 1x
* Denkt terug aan meet bij Puckzzz*quote:
Nee, maar dan nog 9 lakjes erbij en dan is het in 1 keer wel een boel. Ik = krentquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
en 20 dollar is toch niet extreem? Als je bekijkt wat die spullen in nederland kosten? Stelletje schrapers
uhm,klinkt he-le-maaaaaaaaaaal niet bekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook, maar wel aan veel goedkope spullen, dus dat heft het weer op
zo heet het toch?quote:
ik beet glitternagellak er eerst af,gewoon met de tandjes eraf raggen. dat was post nagelbijten , pre echt cold turkeyquote:
is het niet kjoe-ti-kul?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zo heet het toch?![]()
Ik spreek het uit als kut-ik-kle, dat helpt zeker niet?
cuticle, spreek uit als kjoe-tik-kulquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zo heet het toch?![]()
Ik spreek het uit als kut-ik-kle, dat helpt zeker niet?
die variant doe ik altijd, en bevalt me primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje een variant van wat mensen doen waarbij ze hun nagels inpakken met aluminiumfolie, dat gaat mij echt te ver
Oh, maar het zit er net op, zit nu te rommelen met m'n rommelrandjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Glitternagellak gaat er best leuk uit met remover voor kunstnagels. Zal niet echt goed voor je nagels zijn, maar wel bijzonder effectief.
En als ik lief wil zijn voor m'n nagels houdt ik watteschijfje met remover er gewoon even tegenaan voor ik aan de boen ga, scheelt ook. Beetje een variant van wat mensen doen waarbij ze hun nagels inpakken met aluminiumfolie, dat gaat mij echt te ver
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar kuttikle klinkt leuker
Je HOEFT je nagels niet te lakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is voor mij al een onmenselijke straf om 5 minuten stil te zitten om nagellak te laten drogen (waarin ik altijd nog voldoende activiteiten kan ondernemen), laat staan dat ik het 5 minuten moet doen met alu om m'n vingers, waarbij ik helemaal niks kan. Dan zit ik liever even te maaien in een potje om kunstnagels te verwijderen
Echt wel!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je HOEFT je nagels niet te lakken.
Ik doe altijd eerst de ene hand, dan de andere.. en laat het echt maar 2 min ofzo zitten. werkt als een tietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is voor mij al een onmenselijke straf om 5 minuten stil te zitten om nagellak te laten drogen (waarin ik altijd nog voldoende activiteiten kan ondernemen), laat staan dat ik het 5 minuten moet doen met alu om m'n vingers, waarbij ik helemaal niks kan. Dan zit ik liever even te maaien in een potje om kunstnagels te verwijderen
Gaaf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Mss het volgende:
Ik opende net de literatuur voor mijn werkcollege van morgen. Is het Asterix en Obelix
Heb je al een cijfer terug?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag m'n mondeling gehadhad beter gekund tho. Volgende week woensdag weer een toets, jeuj.
Nee dat nietquote:
Jaaa!! Cadeautjes enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee dat nietmaandag pas.
Lekker verwend vandaag?
Woeeeeh Marliesjequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!! Cadeautjes enzo
(o.a. een nieuwe Marlies Dekkers)
Ik ben wel heel benieuwd naar je cijfer!
bende gij jarig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Lindytje het volgende:
Kuttikul removerDebs!!
Dank jullie wel voor alle felicitaties lieve meisjes!!
Alle familie is weg, lekker met een wijntje (dit is het laatste uit de literfles...) op de bank!
Ja, nog een half uurtjequote:
Ja, ik had het gelezen!! Keigoed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woeeeeh Marliesje
Ja voor m'n toets van vorige week had ik een B+denk dat ik voor m'n mondeling een B heb.
Met bierquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat we de meet bij een guus concert moeten doen
Geen idee, misschien zou je bij de TNT kunnen vragen. Bij hun klantenservice ofzo. Heb je een afzender achterop gezet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
@MSS; terug gelezen ... nog steeds geen lakjes binnen?![]()
kan ik bij de post navragen ofzo? ik vraag me af of ze brievenbuspost ook ergens kunnen uitvissen waar het is?
Ik ga slapen dames! Truste
En dico goed van je mondeling!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |