zeg nou eerlijk...zou jij de bios/leuke film uitlopen om je vriend de sleutels te brengen (die hij zelf vergeten was) terwijl hij ook ergens anders een sleutel kon halen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Debsterr het volgende:
IK GA ZO PIZZA ETEN OM NOM NOM NOM.
Ik was daarstraks m'n sleutels vergeten en die stomme vriend van mij ging naar de bios en toen moest ik maar naar de poets. Niet behulpzame vriendjes.
Nee maar ik was boosquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk...zou jij de bios/leuke film uitlopen om je vriend de sleutels te brengen (die hij zelf vergeten was) terwijl hij ook ergens anders een sleutel kon halen?
ik ken hetquote:
Want ik had honger en ik baalde van mezelf want ik ging net weg uit de stad toen hij er net was.. dus als ik ff had gedubbelcheckt was er niks aan 't handje geweestquote:
Envelop met alleen "Mss", kijken wat er gebeurdquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Doe rustig aanals je mij je adres maar doorgeeft.
Is zo gek om een envelop op te sturen zonder iets op![]()
Groot gelijk !quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom weer ff lekker bij ja
Moe van al dat gedoe met lief, blij dat er nu knopen zijn doorgehakt. En nu is het ff ME TIME!
Ja! De ene is leeg en nu wil ik overschakelen op de andere, maar hoe doe ik dat? Want hij blijft maar aangeven dat de ene leeg is. Nu print hij ook witte vellen, maar stapt niet over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een printer van canon en er zitten twee zwarte inktpatronen in, maar ook 3 gekleurde. Weet niet of je dat bedoeld?
NOOOO KILL IT!!! KILL IT WITH FIRE !!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Justin Bieber aan het downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |