wie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe is 't met dat koekoeksjong trouwens?
die dwaalt nog steeds door nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe is 't met dat koekoeksjong trouwens?
Ah, was 'ie in de koffert geflikkerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dwaalt nog steeds door nederland
Ohja, ik wou je nog pmen, sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Joysa, had jij de lakjes inmiddels binnen?
Oh gelukkig heelhuids aangekomen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, ik wou je nog pmen, sorry
Maar ze staan voor mn neusTHANK YOU
Epische faals zijn episch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
net als de faalweek van ainnir, die is ook epic
Ik was toen nog heul niet actief hieroquote:
Die had in één week echt een shitload aan lakjes gekocht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was toen nog heul niet actief hiero
Thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
hee, wat goed puckzzz! Nu maar hopen dat het effect heeft!
Oeh goed nieuws !!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben keimoe. Ga ff bankhangen. Vandaag de hele middag in de kliniek in Hilversum rondgehangen.
Wel met goed nieuws teruggekomen, 1 april wordt ie geopereerd en komt er een prothese in
tenzij de dokter die dag in een grappige bui is en de prothese op zijn voorhoofd plaatst
Helemaal vergoed enzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben keimoe. Ga ff bankhangen. Vandaag de hele middag in de kliniek in Hilversum rondgehangen.
Wel met goed nieuws teruggekomen, 1 april wordt ie geopereerd en komt er een prothese in
tenzij de dokter die dag in een grappige bui is en de prothese op zijn voorhoofd plaatst
Hier was het geloof ik Show je nagels #152 - Waar we heerlijk verder falen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh goed nieuws !!![]()
![]()
![]()
@Ijs: Hmmm daar kan ik me vaag iets van herinneren. Volgens mij was ik toen net wel/net niet op het forum gesukkeld.
Ja! Dat is juist het mooie. Wij hoeven niets te betalen maar de kliniek krijgt de prothese niet vergoed. die schieten er zo'n ¤900,= bij in. Maar omdat ze zo geloven in de methode en het echt willen doorzetten als een alternatief tegen de gebruikelijke operatie zetten ze het toch door. Waren toch echt wel mensen met hart voor hun beroep zeg maar. zelfs de chirurg hier in Veghel (die er zo op tegen was) mocht erbij zijn als hij dat wou.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb je toen op de meet ook gelakt, weet je nog?
Da's helemaal fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is juist het mooie. Wij hoeven niets te betalen maar de kliniek krijgt de prothese niet vergoed. die schieten er zo'n ¤900,= bij in. Maar omdat ze zo geloven in de methode en het echt willen doorzetten als een alternatief tegen de gebruikelijke operatie zetten ze het toch door. Waren toch echt wel mensen met hart voor hun beroep zeg maar. zelfs de chirurg hier in Veghel (die er zo op tegen was) mocht erbij zijn als hij dat wou.
Nu ga ik echt bankhangen
zoalsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Zo in dat topic zie ik allemaal namen die hier nooit meer komen
De mensen die hier nu rondhangen zijn veul leuker !!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Zo in dat topic zie ik allemaal namen die hier nooit meer komen
mwahhhhhhh sommige wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De mensen die hier nu rondhangen zijn veul leuker !!!!Toch?
TOCH????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |