Bubsel heeft een doorsluis-adres in Amerika, daarom kan zij het welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Flikker maar op met die kutlak, heb m al niet meer nodig
Mja kan ik m netzogoed naar mn swapmaatje laten sturen, dan kost t me niks extra'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubsel heeft een doorsluis-adres in Amerika, daarom kan zij het wel
Ik reken niks extra's ik heb er ook ¤ 14,44 voor betaaldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja kan ik m netzogoed naar mn swapmaatje laten sturen, dan kost t me niks extra's![]()
Nevahmind I don't needz it anymoar
het is donkerblauwe holo omnomnom!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat is er zo bijzonder aan die lak?*geen zin om hem te googelen*
Oeh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is donkerblauwe holo omnomnom!
Jepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh!. En moeilijk te verkrijgen dus?
JAAAAA DAT DUS 1!11111!!11oneoeneoneone!!1! *KWIJL*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is donkerblauwe holo omnomnom!
Alleen in nlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik neem aan dat daar nog flink verzendkosten bij komen?
Hm, das wel heel matig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Dwyn het volgende:
What the hell? Ik heb een allergische reactie op een pleister?
Hansaplast Water Resistant? Koop ik normaal nooit, maar de normale was op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, das wel heel matig!
Is het zo'n goeiekope pleister of gewoon een fatsoenlijke?
Picsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
*Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter*
Ik denk dat ik m'n nieuwe auto bij de dealer heb zien staanAlleen nog wachten op het verlossende telefoontje dat 't echt de mijne is
![]()
![]()
Ja, zorgverzekeringen. Echt belachelijk.quote:
Die mogen ze voor me boenenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Twingo, lief!![]()
Maar ze hebben hem in het gras gezet, nu worden de wielen vies!![]()
my thoughtsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker helemaal niets zeggen over wel een gloednieuwe auto kopen maar niet de verwarming 2 graden hoger zetten als je het koud hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
O da's een logica die ik wel kan begrijpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker helemaal niets zeggen over wel een gloednieuwe auto kopen maar niet de verwarming 2 graden hoger zetten als je het koud hebt?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei wil trouwens misschien de auto van zijn pa overnemen.
An sich leuk, maar het is een Vulva 70R megastation en weegt 1700 kilo. Net even berekend dat als je er nooit mee rijdt het ding al 170 euro in de maand kost, ex onderhoud
Ben ik nu weer aan het rekenen... moeten het kunnen betalen, en toch is aan het eind van de maand altijd alles op... waar gaat dat geld toch heen?Hoe de fuck krijg je 2250 euro aan vaste lasten?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Had je mijn vertraagde DM terug nog gehad?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Check ook ff die bilspleet bij die jurk
Jaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Had je mijn vertraagde DM terug nog gehad?
een huis kopen in eindhoven in 2008, verder zijn het verzekeringen, GWL en gemeentelijke belastingen, aflossing studieschuld en telefoon- en kabelabonnementen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O da's een logica die ik wel kan begrijpen.. Principieel besparen op van alles om het daarna uit te geven aan iets duurs. Hoewel ik ook wel weer gierig genoeg ben om op dat dure ook weer te besparen.
Zo weiger ik ook om de verwarming aan te zetten voor een bepaalde tijd (mijn richtlijn is de winter/zomertijd, red ik zelden), maar koop ik wel echte uggs en meer dan 1 paar. Aan de andere kant haal ik die uggs dan weer uit Amerika of de uitverkoop
.
[..]
Hoe de fuck krijg je 2250 euro aan vaste lasten?????
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie denken altijd hetzelfdequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ knalrode nagels.
Hoe herken ik jullie? Ik kom op z'n laatst om 18.48 met de trein, maar ik hoop dat het college eerder afgelopen is.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]ik ben een krullebolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ knalrode nagels.
Hoe herken ik jullie? Ik kom op z'n laatst om 18.48 met de trein, maar ik hoop dat het college eerder afgelopen is.
En nagellak weet ik nog nietPik morgen wel een lakje van Spaceje
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]I iz crazeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ knalrode nagels.
Hoe herken ik jullie? Ik kom op z'n laatst om 18.48 met de trein, maar ik hoop dat het college eerder afgelopen is.
Zo herken je mij iig
Joysa is limbo en die praat dus raar![]()
Behalve als ze ziek is, want dan is het ineens een heeeeeeel stil meisjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I iz crazeeeeh
Zo herken je mij iig
Joysa is limbo en die praat dus raar
Oh, dan ga ik dus niet praten morgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I iz crazeeeeh
Zo herken je mij iig
dat heb ik ook al een week ofzo, vooralsnog kan ik me aardig inhoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Kak.... ik heb weer zin om make-up online te shoppen....
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Behalve als ze ziek is, want dan is het ineens een heeeeeeel stil meisje
Wie nikie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Behalve als ze ziek is, want dan is het ineens een heeeeeeel stil meisje
Dan moeten jullie mij maar aansprekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I iz crazeeeeh
Zo herken je mij iig
Mijn geld is opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Kak.... ik heb weer zin om make-up online te shoppen....
Ik zeg wel 'Hallo, ben jij van FOK!?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij maar aanspreken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg wel 'Hallo, ben jij van FOK!?'
quote:
Wat is de goede uitspraak?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Mij mag je Nikie noemen, mits je het goed uitspreekt
Goed van jou!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heb ik ook al een week ofzo, vooralsnog kan ik me aardig inhouden
IK WIL MIJN DAZZLEGLASSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed van jou!!!
Ik wil ACW shoppen... boehoe....
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef expiratorial het volgende:
btw essence komt met holo lakjes van colour&go,komen dus in t vaste assortiment voor 1.29. een blauwe,paarse en zilveren. in maart motte ze dr weze
http://you-nailed-it.blog(...)8You+nailed+it%21%29
Nee tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Dwyn het volgende:
Zaten er trouwens nog kosten verbonden aan die avond? Aan de telefoon zei ze er niks over.
Ja, ik weet het niet. Ben nog nooit naar zo'n VIP-avond geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Ik bestel morgen GVD al voor 170 pond bij ze
2/10 is maar voor mezelfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Joysa het volgende:
Dit bevestigt Lindy's gevoel dat ze het niet zo vreemd vind alleen maar spaceje
Ik ga morgenavond alleen maar tonertabs kopen, is ook zo lullig om niks te kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ben nog nooit naar zo'n VIP-avond geweest.
Ik ook toner tabsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond alleen maar tonertabs kopen, is ook zo lullig om niks te kopen
Ik heb volgens mij ook nog een paar lege bakjes. Maar om dat nou eerst allemaal mee te nemen naar schoolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond alleen maar tonertabs kopen, is ook zo lullig om niks te kopen
Ik heb ook veel lege potjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog een paar lege bakjes. Maar om dat nou eerst allemaal mee te nemen naar school
Ik kom met een big ass tas geloof ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog een paar lege bakjes. Maar om dat nou eerst allemaal mee te nemen naar school
MET MIJNN SPULLEEEENquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom met een big ass tas geloof ik
Ja, daaromquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook veel lege potjes
Maar stom om een gratis masker mee te enmen als je al een gratis masker mag maken
Ja, ik een grote tas met laptop + andere schoolspullen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom met een big ass tas geloof ik
Kostda?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om de Sephora Glee collectie mee te bestellen?
Ik koop hem dan ook niet zelfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Rond de ¤ 7,40 per lakje dat is aardig aan de prijs de mini's samen rond de ¤ 18,75.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kostda?![]()
Hele collectie, of kan je ook lakken kiezen?
Ik heb het gelezen, en moet zeggen dat ik dat er niet in gezien heb, maar het zou kunnen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef expiratorial het volgende:
trouwens,blijkbaar gaat Black Swan niet echt over het zwanenmeer maar over sexueel misbruik.
http://www.bloglovin.com/(...)LWJldGVrZW5pcy5odG1s
weet niet,volgens mij moet je de film wel 58 keer zien voordat je dat uit jezelf zou gaan zien...
Datquote:
ik heb nnnnooooooiiittt genoeg lakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip de lakjes ook, heb voorlopig ff genoeg lak
En je vond mij naïef?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ooit nog een keer op 0 untrieds komen
Dan wil ik die paarse welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Nagelschaartje ja dat kan.
En over die lakjes, ik wilde het even vragen want ik wilde toch al bestellen bij sephora.
then I get to keep itquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef DeltaCephei het volgende:
If it ain't OPI - Sharaan doesn't want it.
zo was 't ook bedoeld in eerste instantiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow dan is je eerste bericht weer wat liever![]()
Mijn totale lijstje aan het bijwerken. Ik zit aan 260 pondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Ik bestel morgen GVD al voor 170 pond bij ze
Aww.quote:
wat lief!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
sharaan, als je 'm echt supergraag wil, wil ik de mijne best afstaan voor jou
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
Mijn lichtblauwe holoding hebben?
quote:
Valt bij mij stiekem wel mee hoor, drugstore ding dat ik kocht omdat ik een tentamen verkloot had vorig schooljaar en nog steeds untried staat.quote:
Ik ga even swatches zoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om de Sephora Glee collectie mee te bestellen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE KUN JE DAT NOU VERGETEEEEN!!
wie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe is 't met dat koekoeksjong trouwens?
die dwaalt nog steeds door nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe is 't met dat koekoeksjong trouwens?
Ah, was 'ie in de koffert geflikkerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dwaalt nog steeds door nederland
Ohja, ik wou je nog pmen, sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Joysa, had jij de lakjes inmiddels binnen?
Oh gelukkig heelhuids aangekomen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, ik wou je nog pmen, sorry
Maar ze staan voor mn neusTHANK YOU
Epische faals zijn episch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
net als de faalweek van ainnir, die is ook epic
Ik was toen nog heul niet actief hieroquote:
Die had in één week echt een shitload aan lakjes gekocht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was toen nog heul niet actief hiero
Thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
hee, wat goed puckzzz! Nu maar hopen dat het effect heeft!
Oeh goed nieuws !!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben keimoe. Ga ff bankhangen. Vandaag de hele middag in de kliniek in Hilversum rondgehangen.
Wel met goed nieuws teruggekomen, 1 april wordt ie geopereerd en komt er een prothese in
tenzij de dokter die dag in een grappige bui is en de prothese op zijn voorhoofd plaatst
Helemaal vergoed enzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben keimoe. Ga ff bankhangen. Vandaag de hele middag in de kliniek in Hilversum rondgehangen.
Wel met goed nieuws teruggekomen, 1 april wordt ie geopereerd en komt er een prothese in
tenzij de dokter die dag in een grappige bui is en de prothese op zijn voorhoofd plaatst
Hier was het geloof ik Show je nagels #152 - Waar we heerlijk verder falen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh goed nieuws !!![]()
![]()
![]()
@Ijs: Hmmm daar kan ik me vaag iets van herinneren. Volgens mij was ik toen net wel/net niet op het forum gesukkeld.
Ja! Dat is juist het mooie. Wij hoeven niets te betalen maar de kliniek krijgt de prothese niet vergoed. die schieten er zo'n ¤900,= bij in. Maar omdat ze zo geloven in de methode en het echt willen doorzetten als een alternatief tegen de gebruikelijke operatie zetten ze het toch door. Waren toch echt wel mensen met hart voor hun beroep zeg maar. zelfs de chirurg hier in Veghel (die er zo op tegen was) mocht erbij zijn als hij dat wou.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb je toen op de meet ook gelakt, weet je nog?
Da's helemaal fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is juist het mooie. Wij hoeven niets te betalen maar de kliniek krijgt de prothese niet vergoed. die schieten er zo'n ¤900,= bij in. Maar omdat ze zo geloven in de methode en het echt willen doorzetten als een alternatief tegen de gebruikelijke operatie zetten ze het toch door. Waren toch echt wel mensen met hart voor hun beroep zeg maar. zelfs de chirurg hier in Veghel (die er zo op tegen was) mocht erbij zijn als hij dat wou.
Nu ga ik echt bankhangen
zoalsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Zo in dat topic zie ik allemaal namen die hier nooit meer komen
De mensen die hier nu rondhangen zijn veul leuker !!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Zo in dat topic zie ik allemaal namen die hier nooit meer komen
mwahhhhhhh sommige wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De mensen die hier nu rondhangen zijn veul leuker !!!!Toch?
TOCH????
* PriemGirl zoekt steun bij puckzzzquote:
mirannie..quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is juist het mooie. Wij hoeven niets te betalen maar de kliniek krijgt de prothese niet vergoed. die schieten er zo'n ¤900,= bij in. Maar omdat ze zo geloven in de methode en het echt willen doorzetten als een alternatief tegen de gebruikelijke operatie zetten ze het toch door. Waren toch echt wel mensen met hart voor hun beroep zeg maar. zelfs de chirurg hier in Veghel (die er zo op tegen was) mocht erbij zijn als hij dat wou.
Nu ga ik echt bankhangen
Jaa maar die postten toen toch ook al niet meer mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, bernies, snkr-xxx, romika, oblivion, kleintje19, linnie20v, ehhh....
klopt ja. Ainnir kocht alle winkels leeg toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is dit ongeveer het begin van de faalreeks trouwens: Show hier je nagels #151
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
toen vond ik sharana echt nog een irritante kut![]()
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
toen vond ik sharana echt nog een irritante kut![]()
oh god dat was een goede binnenkomer jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?
aah lekker wijf ben je tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nadat we samen romantisch hadden gedaan bij mbeautylounge ben ik verliefd geworden
ja, echt net of ik een flesje opi aan mijn reet had, very annoyingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, echt net of ik een flesje opi aan mijn reet had, very annoyingik zo van wtf wil dat mens!!!
maar je dacht ook echt dat je mij vergeten was en mij moest kennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, echt net of ik een flesje opi aan mijn reet had, very annoyingik zo van wtf wil dat mens!!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar je dacht ook echt dat je mij vergeten was en mij moest kennenhet was heel grappig hoor! .. voor mij dan
![]()
Hahahahaha!!! Idd!! Toen hebben we daar nog een stel PM's over verstuurd volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roddelkutjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!!! Idd!! Toen hebben we daar nog een stel PM's over verstuurd volgens mij
Sorry sjaantje....![]()
doe maar nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
*gaat op zoek naar vervelende sjaan posts*
oh echt ... jezus ik vind mijn binnenkomer nu nog grappiger dan toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Ja iedereen liep zich maar af te vragen wie jij was Sjaan. Was wel geniaal
ben ik ook! heb iemand anders naar de meet gestuurdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht ook echt dat sharana zo'n geblondeerde bimbo zou zijn
redheadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
Sharaan is geen blonde bimbo??? Wat een desillusie
Hahahahahaha!!! Yes, guilty...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
roddelkutjes![]()
![]()
![]()
![]()
ik liep maar wat debiel te doen!!!als ik vervelende bui heb kan ik t niet helpen
![]()
Jeps.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht ook echt dat sharana zo'n geblondeerde bimbo zou zijn
Gekleurd ! right?quote:
Mja eigenlijk had ik dat hele stuk ook in mijn fobo moeten kopierenquote:
A boe....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou alleen nu een klein beetje minder van Priem![]()
Gekleurd haar
gewoonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja eigenlijk had ik dat hele stuk ook in mijn fobo moeten kopieren
Ik vertel het net aan mijn ex waarom ik zo moest lachen ... ik krijg echt een zucht deze kant op met "ben je weer es debiel bezig"
dan dit stuk van net erna ... want dat is nog wel het mooiste hoe jullie allemaal dachtenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Eerst dacht ik: Sjaan....*zucht*
Nu denk ik: Sjaaantjeeee!!![]()
Doe dat maar eens jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Ik zal morgen de hele dag lief voor jullie zijn!
WHUT WHUT WHUT!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, oeh!! I haz a birfday in 2 hourzz!!![]()
Je hebt het al ruimschoots goedgemaakt hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wel sorry als ik echt mensen geïrriteerd heb hoor
ja dat was lachen toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
net even teruggeteld, ainnir had toen 90 lakjes in 4 dagen
Is dat niet extreem saai om een SC mee te lezen zonder te posten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Alles proberen mee te lezen is al lastig genoeg ;P
Ik ga je morgen filleceteren!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, oeh!! I haz a birfday in 2 hourzz!!![]()
welnee, da's voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wel sorry als ik echt mensen geïrriteerd heb hoor
Bwhehehehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
net even teruggeteld, ainnir had toen 90 lakjes in 4 dagen
Valt wel mee, ik lach me af en toe rot om sommige postsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet extreem saai om een SC mee te lezen zonder te posten?
[..]
Ik ga je morgen filleceteren!
[..]
welnee, da's voltooid verleden tijd
Nee, da's een hele gevaarlijke!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is wel uberfail!![]()
En een hele mooie als vergelijkingsmateriaal voor eigen fails.
I feel watched.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik lach me af en toe rot om sommige postsMaar t gaat toch echt te snel om ook overal op te reageren
Haha, JOEPIE!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet extreem saai om een SC mee te lezen zonder te posten?
[..]
Ik ga je morgen filleceteren!
[..]
welnee, da's voltooid verleden tijd
jaaaa die heb ik gezien ! Holy moly.. Als het huis in brand stond dat ze die koffer toch kon 'redden'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's een hele gevaarlijke!
Weten jullie die vluchtkoffer van Ainnir nog, met haar 50 lievelingslakjes? Voor als er een orkaan zou komen>
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaa die heb ik gezien ! Holy moly.. Als het huis in brand stond dat ze die koffer toch kon 'redden'
Ohjaaaaaaaa, muhahahahahaha!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's een hele gevaarlijke!
Weten jullie die vluchtkoffer van Ainnir nog, met haar 50 lievelingslakjes? Voor als er een orkaan zou komen>
Selectief lezen en antwoorden, dat is de kunst!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik lach me af en toe rot om sommige postsMaar t gaat toch echt te snel om ook overal op te reageren
die vent redt z'n eiges wel, nagellak kan niet vluchtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
Zou inderdaad ook hoge prioriteit hebben bij mij. Vriend laten liggen; maar bak met nagellak shall be saved!
Yeah ^^/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Selectief lezen en antwoorden, dat is de kunst!!
idd, niet alles letterlijk lezen, gewoon je ogen over de tekst ratsen en dan zelf er keihard overheen blaten ftw!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Selectief lezen en antwoorden, dat is de kunst!!
My... precious..............quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vent redt z'n eiges wel, nagellak kan niet vluchten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ineens een beeld van een Amerikaanse kast met allemaal mooie rijen OPI en China Glaze, keurig geordend op kleur....
En dan komt er een aardbeving
Jup! Die had vier van die rekken boven d'r bedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Crientj het volgende:
Wie had er toen dat rek.. Waarin al die lakjes keihard verkleurden? Dat was toch ook bij Annir?
Een iPhone app had ze gemaakt, maar volgens mij post ze even niet meer omdat het niet zo heel goed gingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef milka82 het volgende:
Potverkakje,kan ik nu nooit eens een avond werken,DS Glamour weggetroffeld en nu ook nog old memories (hoe gaat het eigenlijk met Ainnir? Die had toen een hele Opi database toch?)
cant wait!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik wilde heel stoer 'waddupppppp' doen met Sien voor een filmpje, werkt de hoer niet mee...
Nu nu hebben we een faalfilmpje.. is aan het uploaden
Yeps! Ik heb die rekken ook maar die staan nu dus ergens in de schaduw zodat lakjes niet vekleurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Crientj het volgende:
Wie had er toen dat rek.. Waarin al die lakjes keihard verkleurden? Dat was toch ook bij Annir?
Ghehe, verkleuren ze dan niet? ;o Dus puur door t licht dat er dan op valt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps! Ik heb die rekken ook maar die staan nu dus ergens in de schaduw zodat lakjes niet vekleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |