Mja eigenlijk had ik dat hele stuk ook in mijn fobo moeten kopierenquote:
A boe....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou alleen nu een klein beetje minder van Priem![]()
Gekleurd haar
gewoonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja eigenlijk had ik dat hele stuk ook in mijn fobo moeten kopieren
Ik vertel het net aan mijn ex waarom ik zo moest lachen ... ik krijg echt een zucht deze kant op met "ben je weer es debiel bezig"
dan dit stuk van net erna ... want dat is nog wel het mooiste hoe jullie allemaal dachtenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Eerst dacht ik: Sjaan....*zucht*
Nu denk ik: Sjaaantjeeee!!![]()
Doe dat maar eens jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Ik zal morgen de hele dag lief voor jullie zijn!
WHUT WHUT WHUT!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, oeh!! I haz a birfday in 2 hourzz!!![]()
Je hebt het al ruimschoots goedgemaakt hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wel sorry als ik echt mensen geïrriteerd heb hoor
ja dat was lachen toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
net even teruggeteld, ainnir had toen 90 lakjes in 4 dagen
Is dat niet extreem saai om een SC mee te lezen zonder te posten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Alles proberen mee te lezen is al lastig genoeg ;P
Ik ga je morgen filleceteren!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, oeh!! I haz a birfday in 2 hourzz!!![]()
welnee, da's voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wel sorry als ik echt mensen geïrriteerd heb hoor
Bwhehehehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
net even teruggeteld, ainnir had toen 90 lakjes in 4 dagen
Valt wel mee, ik lach me af en toe rot om sommige postsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet extreem saai om een SC mee te lezen zonder te posten?
[..]
Ik ga je morgen filleceteren!
[..]
welnee, da's voltooid verleden tijd
Nee, da's een hele gevaarlijke!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is wel uberfail!![]()
En een hele mooie als vergelijkingsmateriaal voor eigen fails.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |