Bubsel heeft een doorsluis-adres in Amerika, daarom kan zij het welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Flikker maar op met die kutlak, heb m al niet meer nodig
Mja kan ik m netzogoed naar mn swapmaatje laten sturen, dan kost t me niks extra'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubsel heeft een doorsluis-adres in Amerika, daarom kan zij het wel
Ik reken niks extra's ik heb er ook ¤ 14,44 voor betaaldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja kan ik m netzogoed naar mn swapmaatje laten sturen, dan kost t me niks extra's![]()
Nevahmind I don't needz it anymoar
het is donkerblauwe holo omnomnom!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat is er zo bijzonder aan die lak?*geen zin om hem te googelen*
Oeh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is donkerblauwe holo omnomnom!
Jepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh!. En moeilijk te verkrijgen dus?
JAAAAA DAT DUS 1!11111!!11oneoeneoneone!!1! *KWIJL*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is donkerblauwe holo omnomnom!
Alleen in nlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik neem aan dat daar nog flink verzendkosten bij komen?
Hm, das wel heel matig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Dwyn het volgende:
What the hell? Ik heb een allergische reactie op een pleister?
Hansaplast Water Resistant? Koop ik normaal nooit, maar de normale was op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, das wel heel matig!
Is het zo'n goeiekope pleister of gewoon een fatsoenlijke?
Picsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
*Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter* *Stuiter*
Ik denk dat ik m'n nieuwe auto bij de dealer heb zien staanAlleen nog wachten op het verlossende telefoontje dat 't echt de mijne is
![]()
![]()
Ja, zorgverzekeringen. Echt belachelijk.quote:
Die mogen ze voor me boenenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Twingo, lief!![]()
Maar ze hebben hem in het gras gezet, nu worden de wielen vies!![]()
my thoughtsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker helemaal niets zeggen over wel een gloednieuwe auto kopen maar niet de verwarming 2 graden hoger zetten als je het koud hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |