Dat spul is om je pruik op je kop te plakken of begrijp ik het verkeerd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus als iemand nephaar moet plakken ik heb spul![]()
Vis is best lekker sinds kort lust ik mosselen
Ja of een extra stukje op je pruik te plakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat spul is om je pruik op je kop te plakken of begrijp ik het verkeerd?
De eerste keer dat we een speenvarkentje haalden bij de slager was ie nog warmquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die liggen ook meestal niet aan 1 stuk op je bord
Overigens komt daar bij de meeste mensen de visfobie vandaan, de herkenbaarheid van het dier.
Als je een hele big op je bord kreeg zou je het ook niet meer lusten
ik eerst!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb die paarse hello kitty lak ook, de zilvere ook, er hangen er hier nog genoeg voor mensen die willen
omgg wat ergquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De eerste keer dat we een speenvarkentje haalden bij de slager was ie nog warm![]()
zilver?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb die paarse hello kitty lak ook, de zilvere ook, er hangen er hier nog genoeg voor mensen die willen
iewquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De eerste keer dat we een speenvarkentje haalden bij de slager was ie nog warm![]()
Wat heb je gekocht?quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
Was even eten, maar SQ is het gelukt??
Tuuk, ik heb drie knalpaarse glitterkitties in m'n zakskequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
verrekten kojak!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Mmm... Tandbederf op een stokje...
wow, quoteknop fail!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tuuk, ik heb drie knalpaarse glitterkitties in m'n zakske
Nu verkrijgbaar mét zuurstok.quote:
4 kleuren oogschaduw, primer en finish poederquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Ik heb vrijdag een pakketje gekregen uit Amerika en zit nu te wachten op de fabulous felines.
?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:45 schreef mirannie het volgende:
Flesje David en een flesje SV zijn bijna leeg, giet ik ze wel overOf ik mik ze ergens achterin de helmer waar ze niet constant in het oog springen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Nu die andere nog van de giveaway van Delta!!
Ow, zo!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die Hello Kitty flesjes bedoel ikdie ga ik overgieten
waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die Hello Kitty flesjes bedoel ikdie ga ik overgieten
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook gewoon de sticker van het flesje pulken
Niet echt inderdaadquote:
verkeerde pakje gekregen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mysterie van de flessen is opgelost
Faalquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn doorzender had ze in de verkeerde doos gedaan
Welke kleuren heb je meegenomen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
4 kleuren oogschaduw, primer en finish poeder
MPJ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg net een pakketje binnen van mbeautylounge
k was er al bang voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou er geenstaan denk ik.
ik ga zo even plaatjes uploaden en een boze mail makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k was er al bang voor![]()
wat zat erin?
vertel nou!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga zo even plaatjes uploaden en een boze mail maken
Ga jij deze week al op vakantie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga donderdag nog wat makeup halen op schiphol
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ga jij deze week al op vakantie?
... wtf .quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
MENSEN, BESTEL NIET BIJ WWW.MBEAUTYLOUNGE.COM
DIT IS 1 GROTE OPLICHTERIJ. DE MAILADRESSEN DIE ZE AFGEVEN BESTAAN NIET!
BESTEL ER NIET!
misshien wel handig als je eerst verteld wat er nou precies in je pakketje zat enzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
WILLEN DE MENSEN MET EEN BLOG DIT OOK VERSPREIDEN? TNX
Ow dat meen je niet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
BESTEL ER NIET!
ja, komt ie:quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misshien wel handig als je eerst verteld wat er nou precies in je pakketje zat enzo
Dit kreeg ik, track en trace nummer is hetzelfde:quote:The following package was shipped to you via the U.S. Postal Service: Delivery ZIP............05611Shipment Date...........8/24/10Signature Required......YesConfirmation Number.....LJ650559765US Check the package status:<http://www.stamps.com/shi(...)ion=LJ650559765US> The shipment information contained in this email is provided by Stamps.com. For questions about this package, please contact the sender of the package or the U.S. Postal Service. ============================================================================ Print official USPS postage from your own printer with Stamps.com, and eliminate trips to the Post Office forever! Sign up at http://www.stamps.com/freeoffer and receive our special introductory offer. Try it risk free today!
Kreeg het terug op alle mailadressen van de website, die zouden niet bestaan. Nu maar via via andere mailadressen achterhaald, hoewel ik niet denk dat ik hier ooit nog wat van hoor.quote:L.S.,
Last week 1 placed two separate orders at your webshop: 2 bottles of OPI My Private Jet original holo and 2 bottles of Zoya (shawn and kelly)
I received the package with the tracking numer mentioned below today. The ticket stated it should contain 4 items. Well, on the picture you can see what I found inside.
Not quite 2 MPJ's and 2 zoya's. But one bottle of Balin hay in Santa Fay.
Needless to say I am very, very disappointed. Not only did I not receive the amount of items I ordered and paid (quite a lot of money) for, I did not even receive close to what I ordered!
I am curious to hear your explanation about this and which solution you will offer me.
Regards,
VERDORIE!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, komt ie:
Ik had besteld, 2 keer MPJ original holo, zoya kelly, zoya shawn. Ik kreeg deze mail uiteindelijk:
[..]
Dit kreeg ik, track en trace nummer is hetzelfde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is nog een fake ook.
Dit heb ik nu gemaild:
[..]
Kreeg het terug op alle mailadressen van de website, die zouden niet bestaan. Nu maar via via andere mailadressen achterhaald, hoewel ik niet denk dat ik hier ooit nog wat van hoor.
Ik las er vandeweek wat over op MUA, maar dacht dat jullie alles al gecheckt hadden...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
BESTEL ER NIET!
....quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik las er vandeweek wat over op MUA, maar dacht dat jullie alles al gecheckt hadden...
Sjongejonge, nee ik kan toch niet alles overal gelezen hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik las er vandeweek wat over op MUA, maar dacht dat jullie alles al gecheckt hadden...
20 dollar per stukquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef Daph_ het volgende:
SQ, je hebt met CC betaald toch? Als het goed is kun je je geld gewoon terugvragen aangezien het gaat om fake materiaal. Wss bevelen ze aan contact op te nemen met de verkoper, maar dat heb je dus al gedaan.
Mag ik vragen wat de prijs was voor die holo MPJ's?
Heb ik ook gedaan, maar ik kan niet overal alles lezen. Je wist dat we er gingen bestellen en dan zeg je niks. Dat vind ik raarquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef mirannie het volgende:
Sorry dames, maar ik ging er echt vanuit dat jullie wel research hadden gedaan voor jullie bij een onbekende site bestelden. Bij diegene ging het om CC fraude... dus hou je CC in de gaten!! Geen idee of dat gewoon pech was, want na die bundlemonsters zijn er ook een hoop mensen geweest waarvan de CC frauduleus gebruikt was, inclusief de mijne...
Ho ho, dit heb ik pas na jullie bestelling gelezen. Zoals je weet, heb ik zelf ook nog op die site gekeken of ik wat mee wilde bestellen, denk je nou echt dat ik zo'n kutwijf ben dat ik jullie dan niet waarschuw?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik kan niet overal alles lezen. Je wist dat we er gingen bestellen en dan zeg je niks. Dat vind ik raar
Oh okee. Maar volgende keer wel meteen zeggen hoor. Ik kom niet op MUA.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ho ho, dit heb ik pas na jullie bestelling gelezen. Zoals je weet, heb ik zelf ook nog op die site gekeken of ik wat mee wilde bestellen, denk je nou echt dat ik zo'n kutwijf ben dat ik jullie dan niet waarschuw?
zeg we delen wel de voogdijschap over de-enige-echte-fakerd-opi!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
ach, kan ik ook eens zeggen dat ik gescamd ben
Truequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg we delen wel de voogdijschap over de-enige-echte-fakerd-opi!
Heb je online bankieren? Of heb je te lang geleden besteld, dat dat het is?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hmm, ING kan me niet zonder meer helpen. Ik krijg iig een formulier thuisgestuurd waarmee ik kan proberen het geld via ING terug te krijgen
Creditcardquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je online bankieren? Of heb je te lang geleden besteld, dat dat het is?
zeg dat is een heel td pakketje hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
jah!
Het is maar 50 euro, maar toch
Hacksterquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat is een heel td pakketje hoor![]()
als we morgen nog een reactie hebben gaat die website down verdomme!
Oei.quote:
Ik hoop dat ze hard aangepakt worden. Door wie dan ook. Waar zitten ze? Amerika?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat is een heel td pakketje hoor![]()
als we morgen nog een reactie hebben gaat die website down verdomme!
Ik maak zo wel ff wat betere foto's...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
hoe zie je eigenlijk dat het een fake potje is, sq?
ik heb de foto's op mijn blog gezetquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak zo wel ff wat betere foto's...
Wtfquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, komt ie:
Ik had besteld, 2 keer MPJ original holo, zoya kelly, zoya shawn. Ik kreeg deze mail uiteindelijk:
[..]
Dit kreeg ik, track en trace nummer is hetzelfde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is nog een fake ook.
Dit heb ik nu gemaild:
[..]
Kreeg het terug op alle mailadressen van de website, die zouden niet bestaan. Nu maar via via andere mailadressen achterhaald, hoewel ik niet denk dat ik hier ooit nog wat van hoor.
Gietrandjes zie ik altijd wel, of zie je het beter?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Links die ik van mbeautylounge kreeg, rechts eentje van TD. De linker is echt kwalitatief slecht bedrukt en je ziet "gietlijntjes" in het glas. De vorm is ook iets anders.
[ afbeelding ]
De bodems zonder label. Links een van TD, rechts het lelijke eendje. Zie je dat die van mbeautylounge heel andere ribbels heeft?
[ afbeelding ]
Er staat wel "peel off" maar er valt weinig off te peelen.
Geen garantie dus dat het fake is, wel een donkerbruin vermoeden!
bij al mijn OPI's loopt het gietrandje precies over de zijkanten, ik heb er niet 1 waarbij het dwars door de opdruk looptquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gietrandjes zie ik altijd wel, of zie je het beter?
Wel duidelijk andere vorm
nee, da's niet waar, oude potjes kunnen dat hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef deerntie het volgende:
Jeetje SQ, wat vervelend zeg!
Lijkt mij ook een neppert, die 15 ml die op het potje staat is ook anders geschreven, dat is toch ook een kenmerk van een neppert? (Kan wezen dat ik me dat verkeerd herinner hoor)
Hoop dat jullie je geld nog terug krijgen!
Er zijn meerdere kenmerken, 1 maakt nog geen neppert volgens mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef deerntie het volgende:
Jeetje SQ, wat vervelend zeg!
Lijkt mij ook een neppert, die 15 ml die op het potje staat is ook anders geschreven, dat is toch ook een kenmerk van een neppert? (Kan wezen dat ik me dat verkeerd herinner hoor)
Hoop dat jullie je geld nog terug krijgen!
Oh, dat stond er niet bij, maar dan snap ik het puntquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij al mijn OPI's loopt het gietrandje precies over de zijkanten, ik heb er niet 1 waarbij het dwars door de opdruk loopt
Klopt ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's niet waar, oude potjes kunnen dat hebben
Nee, maar je kreeg én niet wat je gekocht hebt, én een neppe 'vervanging'. Maakt het dubbelerg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
los daarvan is het helemaal niet wat ik had besteld
Nee dat snap ik, maar goed als je wel het gene had gekregen wat je had besteld, was dat misschien ook wel nep geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
los daarvan is het helemaal niet wat ik had besteld
Weet je, als de kleur helemaal is wat ik er van verwacht zal me dat nog enigszins aan m'n reet roesten. Vette holo en groene cremelak bestellen en dan een sheer nude pearl lak krijgen (die in originele uitvoering ook wel HTF is, maar dat terzijdequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef deerntie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar goed als je wel het gene had gekregen wat je had besteld, was dat misschien ook wel nep geweest.
Nice, ik hoop hem vrijdag te kunnen vinden in Amsterdamquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gekoopt!
Een van de kittylakjes is nog beschikbaar voor een liefhebber!
En ook echt sheer nude.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, als de kleur helemaal is wat ik er van verwacht zal me dat nog enigszins aan m'n reet roesten. Vette holo en groene cremelak bestellen en dan een sheer nude pearl lak krijgen (die in originele uitvoering ook wel HTF is, maar dat terzijde)is ruk
Maar ik zet 'm als trofee in m'n boekenkast en op de volgende meet mag Sharaan de wisseltrofee meenemen!
Haha, dat was oook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Mss het volgende:
De TT is dan wel weer óntzettend toepasselijk
Besteld met die kortingsactie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef tanteklara het volgende:
Pakje van Models Own binnen.
Ik vind purple grey bij avondlicht erg tegenvallen. Lijkt gewoon bruin. Ik hoop dat daglicht een mooiere kleur laat zien.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Mss het volgende:
De TT is dan wel weer óntzettend toepasselijk
Stom kleurtje moesten ze vanafquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net nog te bedenken he... als die mbeautylounge echt scammers zijn, waarom sturen ze dan uberhaupt eigenlijk iets op?
Dat vind ik idd ook wel heel vreemd!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net nog te bedenken he... als die mbeautylounge echt scammers zijn, waarom sturen ze dan uberhaupt eigenlijk iets op?
Niks ontvangen is via paypal nog vrij makkelijk af te handelen. Een claim gebaseerd op fraude al veel lastiger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat begrijp ik dus ook niet helemaal eigenlijk...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat zei k hier ook al ... STUUR DAN NIETS!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar is met cc betaald, niet met paypalquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niks ontvangen is via paypal nog vrij makkelijk af te handelen. Een claim gebaseerd op fraude al veel lastiger.
kan ook bestquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens mijn katten gewoon eten gegeven hoor, die beesten liepen echt zwaar te schreeuwen. Ze mochten sinds gisteravond 8 uur geen eten meer vanwege de operatietjes maar ze rennen alweer rond het huis alsof er niets gebeurd is, spelen heel wild enzo, volgens mij is het wel goed
ze vielen echt aan alsof ze 3 weken niets gehad hadden
Ik denk idd dat je dan niet kunt zeggen dat je nooit wat ontvangen hebt. Want zo'n neplakje kost niets, het verzenden ook niet, zeker geen 50 dollar. Minstens 40 dollar winstquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Euroquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je dan niet kunt zeggen dat je nooit wat ontvangen hebt. Want zo'n neplakje kost niets, het verzenden ook niet, zeker geen 50 dollar. Minstens 40 dollar winst
Zijn er meer swatches?quote:
ja hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef princess-a het volgende:
Dames ik ben even heel nerdieIk moet een foto van mezelf opsturen naar school maar de achtergrond moet wit zijn, kan iemand voor mij van een foto de achtergrond wegwerken?
Ik heb net met paint de achtergrond weggewerkt maar dat is wel heel amateuristisch
Ik wil het wel proberen hoor, ehm, moet je mijn emailadres hebben? Of heb je hem op PB?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef princess-a het volgende:
Dames ik ben even heel nerdieIk moet een foto van mezelf opsturen naar school maar de achtergrond moet wit zijn, kan iemand voor mij van een foto de achtergrond wegwerken?
Ik heb net met paint de achtergrond weggewerkt maar dat is wel heel amateuristisch
I'll see ":+quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, weet niet goed of ik dat goed kan.
SQ heeft hem al helemaal perfect voor me gefixt, maar thanks dat jullie het allebei aanbiedenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen hoor, ehm, moet je mijn emailadres hebben? Of heb je hem op PB?
Yess.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Besteld met die kortingsactie?Hier nog niks helaas
OOOOOOOOOH h&m heeft nieuwe lakjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gekoopt!
Een van de kittylakjes is nog beschikbaar voor een liefhebber!
die wil ik morgen ook wel halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een vieze vuile kutshop!![]()
Ik moet ook zilveren kittylakkie dus als iemand hem tegenkomt?
ja hier in amsterdam maar ik weet niet zeker of ik er nog kom voordat ik op vakantie ga!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een vieze vuile kutshop!![]()
Ik moet ook zilveren kittylakkie dus als iemand hem tegenkomt?
paars en zilver zijn glitters, geen holoquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH h&m heeft nieuwe lakjes?!
Die paarse en zilvere, zijn dat holo's of glitters?
zilvere? waar?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH h&m heeft nieuwe lakjes?!
Die paarse en zilvere, zijn dat holo's of glitters?
ah ok, dan hoef ik ze niet (denk ik)quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
paars en zilver zijn glitters, geen holo
hier SQquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor delta:
Paars en Zilver:
[ afbeelding ]
op maandag?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe, m'n fotomakert is echt zwaar aan het flippen door Pool Party.
Was wel een perfect lakje voor een Baywatch themed feestje
oow hahaha, dat had ik ook niet eens doorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
oh, omdat je mijn quootte, ik dacht al
bedtijd
Die kleur is zo vet. Ik had hem laatst met stappen op, en die nagels springen er op iedere foto uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe, m'n fotomakert is echt zwaar aan het flippen door Pool Party.
Was wel een perfect lakje voor een Baywatch themed feestje
Nee, afgelopen zaterdag. Ik hou van feestjes, maar doorgaans zijn die er niet zo op maandag.quote:
Er wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kleur is zo vet. Ik had hem laatst met stappen op, en die nagels springen er op iedere foto uit
Ja, dan helemaal. Ik had laatst ook die foto gepost van Pool Party in de kroeg onder de tafel. Hij gaf lichtquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er wasBlacklight
Dan zijn die neons echt zó vet!
Was alleen jammer dat het bewegende spots waren, dus ik er half achteraan rennen om het goed te kunnen zien...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dan helemaal. Ik had laatst ook die foto gepost van Pool Party in de kroeg onder de tafel. Hij gaf licht
Ai, dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Auwwwwwik heb een dikke ontstekingsbult op m'n binnenbeen en hij doet auwieeeeee
.. auw. Hoe komt dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Auwwwwwik heb een dikke ontstekingsbult op m'n binnenbeen en hij doet auwieeeeee
Nope, nog hier!!quote:
Is het ook niet, doet verrekte pijnquote:
Ik ben nogal heel erg ontstekingsgevoelig. Heb die krengen wel vaker maar ze zijn gewoon echt pijnlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. auw. Hoe komt dat?
Een aantal nagels zijn opeens heeel erg zwak.Echt heel raar. Enorm buigbaar en bahh. Was voorheen niet zo.
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nope, nog hier!!
Pas om 9 uur klaar met werken, dan kan ik niet zo vroeg slapenhelaas moet ik er wel vroeg uit.
Hmm, ik heb zo geen tips voor een hotelletje...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga ook zo trouwens, vannacht wat minder geslapen door de regen en windstoten (schuin dakraam, dus ik hoor ieder spettertje en zuchtje wind..)
Morgen tot 8 uur werken, daarna gauw even langs pap want die is jarig
Ohw iemand nog tips voor het ontwijk-mijn-verjaardag-dus-weekendje-weg-boeken-dilemma? ik zoek een hotel waar de auto veilig staat ( auto's zijn heilig hier) of waar je vanuit het station op loopafstand kunt komen.
Hier ook een schuin dakraam, maar ik zou niet zonder willen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga ook zo trouwens, vannacht wat minder geslapen door de regen en windstoten (schuin dakraam, dus ik hoor ieder spettertje en zuchtje wind..)
Je suis very curiousquote:I apologize and I will look up your orders and shipments, since you paid for shipping both times, we sent out 2 packages , the second package should contain other items.Is this the only polish that was included in this package ? If anything is missing it will be send out at no charge to make sure you receive everything you have ordered.
Thanks
MBeauty
Bij het Sofitel in Gent hebben ze een parkeergaraasj en het is een toffe stad en je zit midden in het centrumquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Linnie20v het volgende:
Morgen tot 8 uur werken, daarna gauw even langs pap want die is jarig
Ohw iemand nog tips voor het ontwijk-mijn-verjaardag-dus-weekendje-weg-boeken-dilemma? ik zoek een hotel waar de auto veilig staat ( auto's zijn heilig hier) of waar je vanuit het station op loopafstand kunt komen.
Nou, anders ik wel! Dikke kans natuurlijk dat je nep zooi gaat krijgen nu. Maar het valt me al weer mee dat je terug gemaild bent.quote:
ik zeg al, ben very very benieuwdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel! Dikke kans natuurlijk dat je nep zooi gaat krijgen nu. Maar het valt me al weer mee dat je terug gemaild bent.
Moet eerlijk zeggen dat de mail eerder doet vermoeden dat ze nu gewoon wat andere random lakjes gaan sturen dan hetgene wat je betaalt hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:59 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Gister voordat ik naar bed ging nog even alles gedweild beneden...Ben ik bijna klaar, pleurt die emmer om...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:59 schreef vamperotica het volgende:![]()
Gister voordat ik naar bed ging nog even alles gedweild beneden...Ben ik bijna klaar, pleurt die emmer om...
Echt welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]maar dat doet ie nooit vanzelf
![]()
Lol...Maar is t te vertrouwen? Of ben ik zo wantrouwend met dit soort dingen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
handig toch?
oh, snelle mani tip: china glaze bogie. Dekt in 1 laag, en nog goed ook!
geen idee, meestal moet je dan enveloppen vouwen ofzo, dus ik heb nooit echt interesse getoondquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol...Maar is t te vertrouwen? Of ben ik zo wantrouwend met dit soort dingen?
Nou, ik heb de site bekeken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:33 schreef vamperotica het volgende:
WTF doet dit op de vacaturesite van t CWI?
WWW.HANDIGTHUISWERK.NL
Pcies wak bedoel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:20 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Nou, ik heb de site bekeken.
En ik heb altijd geleerd als je moet betalen om te kunnen werken klopt er iets niet, Je moet hier ook betalen, weliswaar maar 30 euro. Toch ben je die kwijt en verdien je niks. Het is zelfs onduidelijk wat dat E-book inhoud. Een kleine gok: hoe je zo'n zelfde soort site opzet en het e-book gaat verkopen.
Al met al bevestigt dit mijn idee dat het CWI echt alles plaats aan werkadvertentie, om maar zoveel mogelijk vacatures te hebben. Kotsinstelling.
Voor in de trofeëenkast!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut?
shit weer niet eens website om zeep helpen![]()
maar ik krijg dan ook een officiele-nepperd!
Hehhe beginnen we alweer tegelijk! Ik moest ook om kwart voor 9.. groot voordeel is dat ik nu al klaar ben en lekker op mn nieuwe bank kruip met Mamma Mia, een fijn kussen en mn superzachte dekentjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:11 schreef Lindytje het volgende:Morning! En meteen ook dag, collega om kwart voor negen
Aii will hope wif you!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge!
I can haz pakjes vandaag? Dat zou tenminste een leuke afwisseling zijn met stoffige, dooie filosofen. Bah.
* IJsdraakje steekt neus weer in boek
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
SQ slikt ondertussen maar weer wat ibu
morgen. Ik kan het ook niet helpen, ik heb heel braaf mijn kuurtje afgemaakt, maar het blijft zwerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wanneer moet jij weer naar tandarts?
Echt mazzel heb je niet met die kies he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
SQ slikt ondertussen maar weer wat ibu
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon de eerste mens met wortelkanaalkanker
me tooquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat ik het knap vind dat je het zolang volhoudt met dat ding. Ik had 'm er allang uit laten rammen.
Jamaar dat gaat nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat ik het knap vind dat je het zolang volhoudt met dat ding. Ik had 'm er allang uit laten rammen.
Da's waar, had ik niet bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar dat gaat niet
Want het is ontstoken
doe je ook vuistgevechten? Tegen de kaak?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm. Ik heb een discussie-uitlokbui. Halp.
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als iemand 'm nou uit mijn muil slaat wordt het een heel ander verhaal
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe je ook vuistgevechten? Tegen de kaak?
Viel mee alleen volgende week nog terug voor de definitieve vullingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
Oh, jij mag voor de aflsuiting van je wortelkanaaltjes vandaag! Good luck
Irritant is dat, zo'n oneindig lijkende behandeling.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Viel mee alleen volgende week nog terug voor de definitieve vulling
second that!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritant is dat, zo'n oneindig lijkende behandeling.
"Nog een keer en je bent weer klaar!"
"Toch nog wat gevonden, maar daarna ben je klaar!"
"Dat geneest niet helemaal goed, kom nog maar een keer terug"
Trauma
Dat inderdaad!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben blij dat het voor Bubsel meeviel
tandsteen moet ook altijd bij mij, maar dat is vooral omdat ik een spalkje achter mijn voortanden heb en daar veel tandsteen achter gaat zitten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
Brrral die tandproblemen!! Sterkte ladies!
Ben blij dat ik nooit wat heb *rent door het huis op zoek naar het juiste hout om af te kloppen*. Wel vorig jaar verstandskiezen laten trekken, maar dat heb ik ook 5 jaar uitgesteld. Verder wel bijna altijd tandsteen verwijderen, maar dat vind ik niet erg.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Viel mee alleen volgende week nog terug voor de definitieve vulling
Mij mag je wel tegen mijn kaak slaan is toch verdoofd![]()
Ooh de blauwequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er staan hier 6 zakken, van elke smaak 2
heulp!
Sharaan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er staan hier 6 zakken, van elke smaak 2
heulp!
Ja ja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut! ik zit op mijn werk he, ik ben onschuldig hoor!!!![]()
jij wel jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut! ik zit op mijn werk he, ik ben onschuldig hoor!!!![]()
Ik zie het voor mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een broodje gaat nog niet lukken met die verdoofde mond
hahaha ik zie je zitten, heel je mond onder de pudding!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een broodje gaat nog niet lukken met die verdoofde mond
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiiiiii m'n iPhone 4 komt volgende week al!!!![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:19 schreef Daph_ het volgende:
yay!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:19 schreef Daph_ het volgende:
*trap*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb honger. En ben weer aan het roken af en toe. Is niet goed! Trap mij!
*Schopt*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
*rotschop*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
*karatekick*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
Wats aan de hand dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:
Heerlijk, een geschil bij Ebay. Eerst stroomstoring waardoor mijn wekker niet afging, ik niet op school kon komen, 3 kwartier te laat was in de les en in 45 minuten een opdracht van een week af moet maken en dan ook nog dit, joy.
Ik ga maar een boze mail over ttluvspolish schrijven, want dit vind ik echt niet tof.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*rotschop*
*rotschop*
*trapt*
*schopt*
dat laat ik mij geen 2e keer zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |