hier SQquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor delta:
Paars en Zilver:
[ afbeelding ]
op maandag?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe, m'n fotomakert is echt zwaar aan het flippen door Pool Party.
Was wel een perfect lakje voor een Baywatch themed feestje
oow hahaha, dat had ik ook niet eens doorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
oh, omdat je mijn quootte, ik dacht al
bedtijd
Die kleur is zo vet. Ik had hem laatst met stappen op, en die nagels springen er op iedere foto uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe, m'n fotomakert is echt zwaar aan het flippen door Pool Party.
Was wel een perfect lakje voor een Baywatch themed feestje
Nee, afgelopen zaterdag. Ik hou van feestjes, maar doorgaans zijn die er niet zo op maandag.quote:
Er wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kleur is zo vet. Ik had hem laatst met stappen op, en die nagels springen er op iedere foto uit
Ja, dan helemaal. Ik had laatst ook die foto gepost van Pool Party in de kroeg onder de tafel. Hij gaf lichtquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er wasBlacklight
Dan zijn die neons echt zķ vet!
Was alleen jammer dat het bewegende spots waren, dus ik er half achteraan rennen om het goed te kunnen zien...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dan helemaal. Ik had laatst ook die foto gepost van Pool Party in de kroeg onder de tafel. Hij gaf licht
Ai, dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Auwwwwwik heb een dikke ontstekingsbult op m'n binnenbeen en hij doet auwieeeeee
.. auw. Hoe komt dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Auwwwwwik heb een dikke ontstekingsbult op m'n binnenbeen en hij doet auwieeeeee
Nope, nog hier!!quote:
Is het ook niet, doet verrekte pijnquote:
Ik ben nogal heel erg ontstekingsgevoelig. Heb die krengen wel vaker maar ze zijn gewoon echt pijnlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. auw. Hoe komt dat?
Een aantal nagels zijn opeens heeel erg zwak.Echt heel raar. Enorm buigbaar en bahh. Was voorheen niet zo.
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nope, nog hier!!
Pas om 9 uur klaar met werken, dan kan ik niet zo vroeg slapenhelaas moet ik er wel vroeg uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |