20 dollar per stukquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef Daph_ het volgende:
SQ, je hebt met CC betaald toch? Als het goed is kun je je geld gewoon terugvragen aangezien het gaat om fake materiaal. Wss bevelen ze aan contact op te nemen met de verkoper, maar dat heb je dus al gedaan.
Mag ik vragen wat de prijs was voor die holo MPJ's?
Heb ik ook gedaan, maar ik kan niet overal alles lezen. Je wist dat we er gingen bestellen en dan zeg je niks. Dat vind ik raarquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef mirannie het volgende:
Sorry dames, maar ik ging er echt vanuit dat jullie wel research hadden gedaan voor jullie bij een onbekende site bestelden. Bij diegene ging het om CC fraude... dus hou je CC in de gaten!! Geen idee of dat gewoon pech was, want na die bundlemonsters zijn er ook een hoop mensen geweest waarvan de CC frauduleus gebruikt was, inclusief de mijne...
Ho ho, dit heb ik pas na jullie bestelling gelezen. Zoals je weet, heb ik zelf ook nog op die site gekeken of ik wat mee wilde bestellen, denk je nou echt dat ik zo'n kutwijf ben dat ik jullie dan niet waarschuw?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik kan niet overal alles lezen. Je wist dat we er gingen bestellen en dan zeg je niks. Dat vind ik raar
Oh okee. Maar volgende keer wel meteen zeggen hoor. Ik kom niet op MUA.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ho ho, dit heb ik pas na jullie bestelling gelezen. Zoals je weet, heb ik zelf ook nog op die site gekeken of ik wat mee wilde bestellen, denk je nou echt dat ik zo'n kutwijf ben dat ik jullie dan niet waarschuw?
zeg we delen wel de voogdijschap over de-enige-echte-fakerd-opi!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
ach, kan ik ook eens zeggen dat ik gescamd ben
Truequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg we delen wel de voogdijschap over de-enige-echte-fakerd-opi!
Heb je online bankieren? Of heb je te lang geleden besteld, dat dat het is?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hmm, ING kan me niet zonder meer helpen. Ik krijg iig een formulier thuisgestuurd waarmee ik kan proberen het geld via ING terug te krijgen
Creditcardquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je online bankieren? Of heb je te lang geleden besteld, dat dat het is?
zeg dat is een heel td pakketje hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
jah!
Het is maar 50 euro, maar toch
Hacksterquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat is een heel td pakketje hoor![]()
als we morgen nog een reactie hebben gaat die website down verdomme!
Oei.quote:
Ik hoop dat ze hard aangepakt worden. Door wie dan ook. Waar zitten ze? Amerika?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat is een heel td pakketje hoor![]()
als we morgen nog een reactie hebben gaat die website down verdomme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |