kan ook bestquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens mijn katten gewoon eten gegeven hoor, die beesten liepen echt zwaar te schreeuwen. Ze mochten sinds gisteravond 8 uur geen eten meer vanwege de operatietjes maar ze rennen alweer rond het huis alsof er niets gebeurd is, spelen heel wild enzo, volgens mij is het wel goed
ze vielen echt aan alsof ze 3 weken niets gehad hadden
Ik denk idd dat je dan niet kunt zeggen dat je nooit wat ontvangen hebt. Want zo'n neplakje kost niets, het verzenden ook niet, zeker geen 50 dollar. Minstens 40 dollar winstquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net nog te bedenken he... als die mbeautylounge echt scammers zijn, waarom sturen ze dan uberhaupt eigenlijk iets op?
Euroquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je dan niet kunt zeggen dat je nooit wat ontvangen hebt. Want zo'n neplakje kost niets, het verzenden ook niet, zeker geen 50 dollar. Minstens 40 dollar winst
Zijn er meer swatches?quote:
ja hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef princess-a het volgende:
Dames ik ben even heel nerdieIk moet een foto van mezelf opsturen naar school maar de achtergrond moet wit zijn, kan iemand voor mij van een foto de achtergrond wegwerken?
Ik heb net met paint de achtergrond weggewerkt maar dat is wel heel amateuristisch
Ik wil het wel proberen hoor, ehm, moet je mijn emailadres hebben? Of heb je hem op PB?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef princess-a het volgende:
Dames ik ben even heel nerdieIk moet een foto van mezelf opsturen naar school maar de achtergrond moet wit zijn, kan iemand voor mij van een foto de achtergrond wegwerken?
Ik heb net met paint de achtergrond weggewerkt maar dat is wel heel amateuristisch
I'll see ":+quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, weet niet goed of ik dat goed kan.
SQ heeft hem al helemaal perfect voor me gefixt, maar thanks dat jullie het allebei aanbiedenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen hoor, ehm, moet je mijn emailadres hebben? Of heb je hem op PB?
Yess.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Besteld met die kortingsactie?Hier nog niks helaas
OOOOOOOOOH h&m heeft nieuwe lakjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gekoopt!
Een van de kittylakjes is nog beschikbaar voor een liefhebber!
die wil ik morgen ook wel halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een vieze vuile kutshop!![]()
Ik moet ook zilveren kittylakkie dus als iemand hem tegenkomt?
ja hier in amsterdam maar ik weet niet zeker of ik er nog kom voordat ik op vakantie ga!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een vieze vuile kutshop!![]()
Ik moet ook zilveren kittylakkie dus als iemand hem tegenkomt?
paars en zilver zijn glitters, geen holoquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH h&m heeft nieuwe lakjes?!
Die paarse en zilvere, zijn dat holo's of glitters?
zilvere? waar?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH h&m heeft nieuwe lakjes?!
Die paarse en zilvere, zijn dat holo's of glitters?
ah ok, dan hoef ik ze niet (denk ik)quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
paars en zilver zijn glitters, geen holo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |