En ook echt sheer nude.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, als de kleur helemaal is wat ik er van verwacht zal me dat nog enigszins aan m'n reet roesten. Vette holo en groene cremelak bestellen en dan een sheer nude pearl lak krijgen (die in originele uitvoering ook wel HTF is, maar dat terzijde)is ruk
Maar ik zet 'm als trofee in m'n boekenkast en op de volgende meet mag Sharaan de wisseltrofee meenemen!
Haha, dat was oook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Mss het volgende:
De TT is dan wel weer óntzettend toepasselijk
Besteld met die kortingsactie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef tanteklara het volgende:
Pakje van Models Own binnen.
Ik vind purple grey bij avondlicht erg tegenvallen. Lijkt gewoon bruin. Ik hoop dat daglicht een mooiere kleur laat zien.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Mss het volgende:
De TT is dan wel weer óntzettend toepasselijk
Stom kleurtje moesten ze vanafquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net nog te bedenken he... als die mbeautylounge echt scammers zijn, waarom sturen ze dan uberhaupt eigenlijk iets op?
Dat vind ik idd ook wel heel vreemd!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net nog te bedenken he... als die mbeautylounge echt scammers zijn, waarom sturen ze dan uberhaupt eigenlijk iets op?
Niks ontvangen is via paypal nog vrij makkelijk af te handelen. Een claim gebaseerd op fraude al veel lastiger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat begrijp ik dus ook niet helemaal eigenlijk...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat zei k hier ook al ... STUUR DAN NIETS!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar is met cc betaald, niet met paypalquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niks ontvangen is via paypal nog vrij makkelijk af te handelen. Een claim gebaseerd op fraude al veel lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |