* PriemGirl zoekt steun bij puckzzzquote:
mirannie..quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is juist het mooie. Wij hoeven niets te betalen maar de kliniek krijgt de prothese niet vergoed. die schieten er zo'n ¤900,= bij in. Maar omdat ze zo geloven in de methode en het echt willen doorzetten als een alternatief tegen de gebruikelijke operatie zetten ze het toch door. Waren toch echt wel mensen met hart voor hun beroep zeg maar. zelfs de chirurg hier in Veghel (die er zo op tegen was) mocht erbij zijn als hij dat wou.
Nu ga ik echt bankhangen
Jaa maar die postten toen toch ook al niet meer mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, bernies, snkr-xxx, romika, oblivion, kleintje19, linnie20v, ehhh....
klopt ja. Ainnir kocht alle winkels leeg toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is dit ongeveer het begin van de faalreeks trouwens: Show hier je nagels #151
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
toen vond ik sharana echt nog een irritante kut![]()
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
toen vond ik sharana echt nog een irritante kut![]()
oh god dat was een goede binnenkomer jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?
aah lekker wijf ben je tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nadat we samen romantisch hadden gedaan bij mbeautylounge ben ik verliefd geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |