Jaa maar die postten toen toch ook al niet meer mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, bernies, snkr-xxx, romika, oblivion, kleintje19, linnie20v, ehhh....
klopt ja. Ainnir kocht alle winkels leeg toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is dit ongeveer het begin van de faalreeks trouwens: Show hier je nagels #151
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
toen vond ik sharana echt nog een irritante kut![]()
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
toen vond ik sharana echt nog een irritante kut![]()
oh god dat was een goede binnenkomer jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?
aah lekker wijf ben je tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nadat we samen romantisch hadden gedaan bij mbeautylounge ben ik verliefd geworden
ja, echt net of ik een flesje opi aan mijn reet had, very annoyingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha toen deed ze net of ze je kende toch?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, echt net of ik een flesje opi aan mijn reet had, very annoyingik zo van wtf wil dat mens!!!
maar je dacht ook echt dat je mij vergeten was en mij moest kennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, echt net of ik een flesje opi aan mijn reet had, very annoyingik zo van wtf wil dat mens!!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar je dacht ook echt dat je mij vergeten was en mij moest kennenhet was heel grappig hoor! .. voor mij dan
![]()
Hahahahaha!!! Idd!! Toen hebben we daar nog een stel PM's over verstuurd volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roddelkutjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!!! Idd!! Toen hebben we daar nog een stel PM's over verstuurd volgens mij
Sorry sjaantje....![]()
doe maar nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
*gaat op zoek naar vervelende sjaan posts*
oh echt ... jezus ik vind mijn binnenkomer nu nog grappiger dan toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Ja iedereen liep zich maar af te vragen wie jij was Sjaan. Was wel geniaal
ben ik ook! heb iemand anders naar de meet gestuurdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht ook echt dat sharana zo'n geblondeerde bimbo zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |