O da's een logica die ik wel kan begrijpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker helemaal niets zeggen over wel een gloednieuwe auto kopen maar niet de verwarming 2 graden hoger zetten als je het koud hebt?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei wil trouwens misschien de auto van zijn pa overnemen.
An sich leuk, maar het is een Vulva 70R megastation en weegt 1700 kilo. Net even berekend dat als je er nooit mee rijdt het ding al 170 euro in de maand kost, ex onderhoud
Ben ik nu weer aan het rekenen... moeten het kunnen betalen, en toch is aan het eind van de maand altijd alles op... waar gaat dat geld toch heen?Hoe de fuck krijg je 2250 euro aan vaste lasten?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Had je mijn vertraagde DM terug nog gehad?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Check ook ff die bilspleet bij die jurk
Jaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Had je mijn vertraagde DM terug nog gehad?
een huis kopen in eindhoven in 2008, verder zijn het verzekeringen, GWL en gemeentelijke belastingen, aflossing studieschuld en telefoon- en kabelabonnementen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O da's een logica die ik wel kan begrijpen.. Principieel besparen op van alles om het daarna uit te geven aan iets duurs. Hoewel ik ook wel weer gierig genoeg ben om op dat dure ook weer te besparen.
Zo weiger ik ook om de verwarming aan te zetten voor een bepaalde tijd (mijn richtlijn is de winter/zomertijd, red ik zelden), maar koop ik wel echte uggs en meer dan 1 paar. Aan de andere kant haal ik die uggs dan weer uit Amerika of de uitverkoop
.
[..]
Hoe de fuck krijg je 2250 euro aan vaste lasten?????
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker helemaal niets zeggen over wel een gloednieuwe auto kopen maar niet de verwarming 2 graden hoger zetten als je het koud hebt?
Jullie denken altijd hetzelfdequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ knalrode nagels.
Hoe herken ik jullie? Ik kom op z'n laatst om 18.48 met de trein, maar ik hoop dat het college eerder afgelopen is.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]ik ben een krullebolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ knalrode nagels.
Hoe herken ik jullie? Ik kom op z'n laatst om 18.48 met de trein, maar ik hoop dat het college eerder afgelopen is.
En nagellak weet ik nog nietPik morgen wel een lakje van Spaceje
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]I iz crazeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ knalrode nagels.
Hoe herken ik jullie? Ik kom op z'n laatst om 18.48 met de trein, maar ik hoop dat het college eerder afgelopen is.
Zo herken je mij iig
Joysa is limbo en die praat dus raar![]()
Behalve als ze ziek is, want dan is het ineens een heeeeeeel stil meisjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I iz crazeeeeh
Zo herken je mij iig
Joysa is limbo en die praat dus raar
Oh, dan ga ik dus niet praten morgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I iz crazeeeeh
Zo herken je mij iig
dat heb ik ook al een week ofzo, vooralsnog kan ik me aardig inhoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Kak.... ik heb weer zin om make-up online te shoppen....
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Behalve als ze ziek is, want dan is het ineens een heeeeeeel stil meisje
Wie nikie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Behalve als ze ziek is, want dan is het ineens een heeeeeeel stil meisje
Dan moeten jullie mij maar aansprekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I iz crazeeeeh
Zo herken je mij iig
Mijn geld is opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Kak.... ik heb weer zin om make-up online te shoppen....
Ik zeg wel 'Hallo, ben jij van FOK!?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij maar aanspreken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg wel 'Hallo, ben jij van FOK!?'
quote:
Wat is de goede uitspraak?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Mij mag je Nikie noemen, mits je het goed uitspreekt
Goed van jou!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heb ik ook al een week ofzo, vooralsnog kan ik me aardig inhouden
IK WIL MIJN DAZZLEGLASSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed van jou!!!
Ik wil ACW shoppen... boehoe....
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef expiratorial het volgende:
btw essence komt met holo lakjes van colour&go,komen dus in t vaste assortiment voor 1.29. een blauwe,paarse en zilveren. in maart motte ze dr weze
http://you-nailed-it.blog(...)8You+nailed+it%21%29
Nee tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Dwyn het volgende:
Zaten er trouwens nog kosten verbonden aan die avond? Aan de telefoon zei ze er niks over.
Ja, ik weet het niet. Ben nog nooit naar zo'n VIP-avond geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Ik bestel morgen GVD al voor 170 pond bij ze
2/10 is maar voor mezelfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Joysa het volgende:
Dit bevestigt Lindy's gevoel dat ze het niet zo vreemd vind alleen maar spaceje
Ik ga morgenavond alleen maar tonertabs kopen, is ook zo lullig om niks te kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ben nog nooit naar zo'n VIP-avond geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |