I feel watched.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik lach me af en toe rot om sommige postsMaar t gaat toch echt te snel om ook overal op te reageren
Haha, JOEPIE!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet extreem saai om een SC mee te lezen zonder te posten?
[..]
Ik ga je morgen filleceteren!
[..]
welnee, da's voltooid verleden tijd
jaaaa die heb ik gezien ! Holy moly.. Als het huis in brand stond dat ze die koffer toch kon 'redden'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's een hele gevaarlijke!
Weten jullie die vluchtkoffer van Ainnir nog, met haar 50 lievelingslakjes? Voor als er een orkaan zou komen>
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaa die heb ik gezien ! Holy moly.. Als het huis in brand stond dat ze die koffer toch kon 'redden'
Ohjaaaaaaaa, muhahahahahaha!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's een hele gevaarlijke!
Weten jullie die vluchtkoffer van Ainnir nog, met haar 50 lievelingslakjes? Voor als er een orkaan zou komen>
Selectief lezen en antwoorden, dat is de kunst!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik lach me af en toe rot om sommige postsMaar t gaat toch echt te snel om ook overal op te reageren
die vent redt z'n eiges wel, nagellak kan niet vluchtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
Zou inderdaad ook hoge prioriteit hebben bij mij. Vriend laten liggen; maar bak met nagellak shall be saved!
Yeah ^^/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Selectief lezen en antwoorden, dat is de kunst!!
idd, niet alles letterlijk lezen, gewoon je ogen over de tekst ratsen en dan zelf er keihard overheen blaten ftw!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Selectief lezen en antwoorden, dat is de kunst!!
My... precious..............quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vent redt z'n eiges wel, nagellak kan niet vluchten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ineens een beeld van een Amerikaanse kast met allemaal mooie rijen OPI en China Glaze, keurig geordend op kleur....
En dan komt er een aardbeving
Jup! Die had vier van die rekken boven d'r bedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Crientj het volgende:
Wie had er toen dat rek.. Waarin al die lakjes keihard verkleurden? Dat was toch ook bij Annir?
Een iPhone app had ze gemaakt, maar volgens mij post ze even niet meer omdat het niet zo heel goed gingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef milka82 het volgende:
Potverkakje,kan ik nu nooit eens een avond werken,DS Glamour weggetroffeld en nu ook nog old memories (hoe gaat het eigenlijk met Ainnir? Die had toen een hele Opi database toch?)
cant wait!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik wilde heel stoer 'waddupppppp' doen met Sien voor een filmpje, werkt de hoer niet mee...
Nu nu hebben we een faalfilmpje.. is aan het uploaden
Yeps! Ik heb die rekken ook maar die staan nu dus ergens in de schaduw zodat lakjes niet vekleurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Crientj het volgende:
Wie had er toen dat rek.. Waarin al die lakjes keihard verkleurden? Dat was toch ook bij Annir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |