zo heet het toch?quote:
ik beet glitternagellak er eerst af,gewoon met de tandjes eraf raggen. dat was post nagelbijten , pre echt cold turkeyquote:
is het niet kjoe-ti-kul?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zo heet het toch?![]()
Ik spreek het uit als kut-ik-kle, dat helpt zeker niet?
cuticle, spreek uit als kjoe-tik-kulquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zo heet het toch?![]()
Ik spreek het uit als kut-ik-kle, dat helpt zeker niet?
die variant doe ik altijd, en bevalt me primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje een variant van wat mensen doen waarbij ze hun nagels inpakken met aluminiumfolie, dat gaat mij echt te ver
Oh, maar het zit er net op, zit nu te rommelen met m'n rommelrandjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Glitternagellak gaat er best leuk uit met remover voor kunstnagels. Zal niet echt goed voor je nagels zijn, maar wel bijzonder effectief.
En als ik lief wil zijn voor m'n nagels houdt ik watteschijfje met remover er gewoon even tegenaan voor ik aan de boen ga, scheelt ook. Beetje een variant van wat mensen doen waarbij ze hun nagels inpakken met aluminiumfolie, dat gaat mij echt te ver
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar kuttikle klinkt leuker
Je HOEFT je nagels niet te lakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is voor mij al een onmenselijke straf om 5 minuten stil te zitten om nagellak te laten drogen (waarin ik altijd nog voldoende activiteiten kan ondernemen), laat staan dat ik het 5 minuten moet doen met alu om m'n vingers, waarbij ik helemaal niks kan. Dan zit ik liever even te maaien in een potje om kunstnagels te verwijderen
Echt wel!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je HOEFT je nagels niet te lakken.
Ik doe altijd eerst de ene hand, dan de andere.. en laat het echt maar 2 min ofzo zitten. werkt als een tietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is voor mij al een onmenselijke straf om 5 minuten stil te zitten om nagellak te laten drogen (waarin ik altijd nog voldoende activiteiten kan ondernemen), laat staan dat ik het 5 minuten moet doen met alu om m'n vingers, waarbij ik helemaal niks kan. Dan zit ik liever even te maaien in een potje om kunstnagels te verwijderen
Gaaf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Mss het volgende:
Ik opende net de literatuur voor mijn werkcollege van morgen. Is het Asterix en Obelix
Heb je al een cijfer terug?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag m'n mondeling gehadhad beter gekund tho. Volgende week woensdag weer een toets, jeuj.
Nee dat nietquote:
Jaaa!! Cadeautjes enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee dat nietmaandag pas.
Lekker verwend vandaag?
Woeeeeh Marliesjequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!! Cadeautjes enzo
(o.a. een nieuwe Marlies Dekkers)
Ik ben wel heel benieuwd naar je cijfer!
bende gij jarig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Lindytje het volgende:
Kuttikul removerDebs!!
Dank jullie wel voor alle felicitaties lieve meisjes!!
Alle familie is weg, lekker met een wijntje (dit is het laatste uit de literfles...) op de bank!
Ja, nog een half uurtjequote:
Ja, ik had het gelezen!! Keigoed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woeeeeh Marliesje
Ja voor m'n toets van vorige week had ik een B+denk dat ik voor m'n mondeling een B heb.
Met bierquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat we de meet bij een guus concert moeten doen
Geen idee, misschien zou je bij de TNT kunnen vragen. Bij hun klantenservice ofzo. Heb je een afzender achterop gezet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
@MSS; terug gelezen ... nog steeds geen lakjes binnen?![]()
kan ik bij de post navragen ofzo? ik vraag me af of ze brievenbuspost ook ergens kunnen uitvissen waar het is?
Ik ga slapen dames! Truste
En dico goed van je mondeling!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |