Zoiets idd ja!! Ze ging ook meteen daarna met haar reet naar me toe op de bank liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat je haar hoofd ziet weet je dat ze denkt "ok, hier heb je je hi-five, anders nog wensen?"
Wat doe jij!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai
Ik voel me abuis, ik lig gewoon al in mijn nest.
Ik doe Sien na, I haz a tired.quote:
Dan moet je inderdaad in bedje liggen ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe Sien na, I haz a tired.
Die filmpjes zijn tof
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik mijn kat ook dat rollen kunnen leren?
Ben al bezig met zit, dat gaat heel goed, zolang ik een snoep voor d'r hoofd houd en zelf d'r kont naar beneden druk![]()
Toen mijn hond doof werd, heb ik mijn commando's vervangen voor gebaren. Dat bleek helemaal niet moeilijk, want die gebaren gebruik je automatisch al een beetje, was een kwestie van uitvergroten.
Als ik wilde dat hij ging zitten, klikte ik in mijn vingers en deed mijn vinger omhoog (en ironisch genoeg deed hij het niet als ik niet in mijn vingers klikte, ondanks dat hij dat niet kon horen. Heb ik ook nog ergens een filmpje van geloof ik
*gaat zoeken*
Hoe schraal het ook is, ik zou dan ook echt kapot zijn....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben schooldagen van 9 tot 5 ontwend. (Wat dus betekent dat ik om 6 uur op moet en om half 7 ergens weer thuis ben.)
Maar liggen is al relaxend.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten we gelijk waarom ze allemaal van die nette rekken of kisten hebben
Eigenlijk moet je daar gewoon standaard je Helmer op een steekkarretje hebben staan
Gelukkig staat daar tegenover dat ik de rest van de week geen college heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe schraal het ook is, ik zou dan ook echt kapot zijn....
Ja, liggen is fijn! Ik lig nu ook half op de bank
Whehehe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt in de kelder te hangen. Eerst was ik een beetje zotegen lief. Maar eigenlijk heeft hij gelijk. daar is het koel en donker en hangt niet in de weg.
Mijn argument was nog: "Maar dan kan ik er nog niet naar kijken!"
Hij: "Jawel, dan doe je de kelderdeur maar open!"
Kijk, dat is beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar tegenover dat ik de rest van de week geen college heb.
Ik zie deze discussie al helemaal voor mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt in de kelder te hangen. Eerst was ik een beetje zotegen lief. Maar eigenlijk heeft hij gelijk. daar is het koel en donker en hangt niet in de weg.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]Mr Puckzzzz...
Maar ik zou m toch ook niet in de kelder willen hebben... kun je ze net zo goed in een kastje proppen...
Oh, kak....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net 4!!! nagels gebroken omdat ik steunkousen bij m'n oma aan het aantrekken was
Nooit gedacht dat steunkousen zulke killers waren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net 4!!! nagels gebroken omdat ik steunkousen bij m'n oma aan het aantrekken was
Ja, vooruit, daar heb jij een punt. Dat is idd wel overzichtelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.
en 'kelder' is bij ons de ruimte onder de trap he?
Een rekje lijkt me sowieso heerlijk overzichtelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Je hebt die bakken gezien van mij waar ze in zitten? Da's niet echt overzichtelijk. Een rekje zou dus zeker een vooruitgang zijn.
en 'kelder' is bij ons de ruimte onder de trap he?
Dat is wel heel cute!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjezus, m'n hele computer crashte toen ik het filmpje wilde openen op photobucket. Wist niet eens dat dat kon op een mac.
Maar we zijn er weer en filmpje gevonden![]()
Disclaimer: Mijn "goedzo knul" klonk in het echt een stuk charmanter![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |