Straks is het de muur die t veroorzaakt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja de lakjes verkleurde door het zonlicht toch? Het kan niet echt door het rekje zelf komen lijkt mij ...
Hou op hoor anders ga ik panisch worden en moet ik morgen per direct een nieuw kastje voor de lakjes
ik moet echt naar bedquote:
Ze had alleen de high five al bij 'wadduuuppppp' moeten doen.quote:
Jaaaa!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh !! Ik heb ook nog een oud filmpje met samson en truuuuucs. Interested?
Ze kijkt ook zo van: Wat moet je. I haz a tiredquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze had alleen de high five al bij 'wadduuuppppp' moeten doen.
ze zal ook eens meewerken...![]()
(ja, oke, ze lag te pitten... dan zou ik er ook niet zo'n zin in hebben)
Awesome!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
http://s4.photobucket.com(...)current=MVI_0288.mp4
Dat ga ik eens proberen!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het hem op deze manier geleerd (en met de clicker). Oja en ik hoefde niet rond de hond te lopen aangezien ie maar ienieminie is
Je mag ook gewoon wel een keer langs komen hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
Maar gewoon zorgen dat ie ligt en dan koekje inderdaad voor neus houden en dan achter hem doen... Zorgen dat ie het blijft volgen. Dan gaat ie uiteindelijk omkijken en 'omvallen'
Maar als je hulp nodig hebt; wil ik best eens langs komen hoor gnagna
Zelfs zonder dat je haar hoofd ziet weet je dat ze denkt "ok, hier heb je je hi-five, anders nog wensen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, hij was toch ineens klaar!!
Komtie he....
http://s61.photobucket.co(...)rent=highfive002.mp4
Zoiets idd ja!! Ze ging ook meteen daarna met haar reet naar me toe op de bank liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat je haar hoofd ziet weet je dat ze denkt "ok, hier heb je je hi-five, anders nog wensen?"
Wat doe jij!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai
Ik voel me abuis, ik lig gewoon al in mijn nest.
Ik doe Sien na, I haz a tired.quote:
Dan moet je inderdaad in bedje liggen ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe Sien na, I haz a tired.
Die filmpjes zijn tof
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik mijn kat ook dat rollen kunnen leren?
Ben al bezig met zit, dat gaat heel goed, zolang ik een snoep voor d'r hoofd houd en zelf d'r kont naar beneden druk![]()
Toen mijn hond doof werd, heb ik mijn commando's vervangen voor gebaren. Dat bleek helemaal niet moeilijk, want die gebaren gebruik je automatisch al een beetje, was een kwestie van uitvergroten.
Als ik wilde dat hij ging zitten, klikte ik in mijn vingers en deed mijn vinger omhoog (en ironisch genoeg deed hij het niet als ik niet in mijn vingers klikte, ondanks dat hij dat niet kon horen. Heb ik ook nog ergens een filmpje van geloof ik
*gaat zoeken*
Hoe schraal het ook is, ik zou dan ook echt kapot zijn....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben schooldagen van 9 tot 5 ontwend. (Wat dus betekent dat ik om 6 uur op moet en om half 7 ergens weer thuis ben.)
Maar liggen is al relaxend.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten we gelijk waarom ze allemaal van die nette rekken of kisten hebben
Eigenlijk moet je daar gewoon standaard je Helmer op een steekkarretje hebben staan
Gelukkig staat daar tegenover dat ik de rest van de week geen college heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe schraal het ook is, ik zou dan ook echt kapot zijn....
Ja, liggen is fijn! Ik lig nu ook half op de bank
Whehehe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt in de kelder te hangen. Eerst was ik een beetje zotegen lief. Maar eigenlijk heeft hij gelijk. daar is het koel en donker en hangt niet in de weg.
Mijn argument was nog: "Maar dan kan ik er nog niet naar kijken!"
Hij: "Jawel, dan doe je de kelderdeur maar open!"
Kijk, dat is beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar tegenover dat ik de rest van de week geen college heb.
Ik zie deze discussie al helemaal voor mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt in de kelder te hangen. Eerst was ik een beetje zotegen lief. Maar eigenlijk heeft hij gelijk. daar is het koel en donker en hangt niet in de weg.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |